Mitä yleistä tuotetta et ole ikinä ostanut ruokakaupasta?
Minä en ole koskaan ostanut majoneesia, silliä tai vehnäjauhoja.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Eineksiä. Joskus olen maistanut kun tarjottiin ja jäi syömättä. Sama homma Heseissä ja Mäkkäreissä. Kerran kävin kokeilemassa kumpaakin ja hyhhyh.
Ohhoh. Sulla taitaa elämä pyöriä vain ruoan ympärillä jos sinulla on aikaa ja energiaa valmistaa ruoka päivittäin itse ihan alusta loppuun.
Nutella, energiajuoma, piimää en itselle mut toiselle olen
Karkkeja ja pullaa tai limsaa en ole ostanut 20 vuoteen. Silloin laihdutin 20 kiloa ja poissa ovat pysyneet. Pienen jäätelön ostan silloin tällöin.
SIENIÄ, pinaattia piimää naurista ituja wegetuotteit ahventa haukea shmootit
falafel yms.
Kaljaa, suklaata, salmiakkia, ketsuppia, karkkeja paitsi hedelmäkarkkeja, banaaneja, kaakaota, valkosipulia missään muodossa
osasta en pidä ja osa en käytä sairauden takia enkä tarjoile myöskään toisille
en tiedä miten yleinen mutta listaan voisi saada kyllä korianterin mahtumaan ilman vaikeuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eineksiä. Joskus olen maistanut kun tarjottiin ja jäi syömättä. Sama homma Heseissä ja Mäkkäreissä. Kerran kävin kokeilemassa kumpaakin ja hyhhyh.
Ohhoh. Sulla taitaa elämä pyöriä vain ruoan ympärillä jos sinulla on aikaa ja energiaa valmistaa ruoka päivittäin itse ihan alusta loppuun.
En ole tuo, jolle vastaat. Ruoan valmistus alusta loppuun onnistuu aivan hyvin, jos vain haluaa. Itsekin teen niin mutta ehdin ja jaksan tehdä paljon muitakin asioita. Niin tekevät myös monet tuttavani lapsista, päivätyöstä, harrastuksista huolimatta. Tajuatko, että ruokaa voi tehdä myös etukäteen useammaksi päiväksi kerralla. Minulla on esim. pari päivää viikossa, jolloin teen isomman erän. Helppo lämmittää ja tuoretta salaattia mukaan. Eikä meidän kodissa ole edes mikroa (sekin vielä!).
Kolme kovaa koota eli kondomeja, kaljaa, kinkkukiusausta.
Nyhtökauraa ym. lihan korvikkeita. Sushia, graavikalaa sekä monia, monia muita "tarpeettomia" tarvikkeita. Kortsuja ja raskaustestejä en myöskään ole ostanut, kun ei ole ollut tarvista moisille.
Härkistä. Muutenkin skippaan kaiken missä lukee vege.
T. Punaisen lihan syöjä
Smoothie ja vastaavat