Aika suuri hintaero irtokarkit 7,95/kg vs. valmistajan pussi 18,06/kg ja tismalleen sama tuote
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Niissä pussissa olevissa ei ole kakaroittein räkää ja sylkyä.
Enpä ole koskaan irtokarkkeihin kuollut. Ja noissa vielä etuna että saan valita pussiin eniten eniten tykkäämääni makua.
Mä ostan kans usein irttareina jotain tiettyä karkkia pelkästään.
Joulunakin vihreät kuulat aina irtokarkkeina jos vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Lattialla muutaman kerran käyneellä,kauhalla on kiva lappaa pussiin noita puliukkojen klähmimiä karkkeja.
Haribon kaikki karkit on melkein puolet halvempia irtokarkkeina. Kannattaa todella vähän vertailla hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lattialla muutaman kerran käyneellä,kauhalla on kiva lappaa pussiin noita puliukkojen klähmimiä karkkeja.
Meiilä puliukot pyörii kaljahyllyn, eikä karkkihyllyn, luona.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja pulut on kakkinu niihin varastossa ja kaupan täti käsitelly pakkauksia visvaisilla käsillään. HYI! Miten yleensä olet muuten elossa edes bakteereista vapaassa kodissasi?
Pakattu ja myynti pussiin ja pakkaukseen tarkoin valitut tuotte, ov tietenkin kallimpia.
Kuin bulkki tavaranammyytåvänä irtotuote.
Se on toki halvempaa, mutta tuotteen laatutaso, vaihtelee hurjasti.
Tietenkin.
Kuka muka koskaan, missään päin maailmaa, kuvittelisi saavansa, AAA ja ykkösluokan ja kalliisti tuotetun, viimesen päälle prenium luokan tuotteeen, ALENNUKSELLA?
johonkin Ale hintAää
Hygienialla on hintansa. Mutta mikäs siinä, jos tykkäät kertaalleen syödyistä karkeista ja hiekanjyvät yms. ei haittaa.
Tuleeko tästäkin merkityksettömästä asiasta riita? Jokainen ostaa sitä mitä haluaa.
Irtokarkit on joskus niin kuivia ja kovia että ei tee mieli enää ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Haribon kaikki karkit on melkein puolet halvempia irtokarkkeina. Kannattaa todella vähän vertailla hintoja.
Vertaan aina hintoja. Mutta en minä paskaa osta, vaikka olisi kuinka halpaa. Laatukin pitää olla kohdillaan, jotta viitsii jotain ostella.
Mistä noin halvalla irtokarkkeja saa?
Vierailija kirjoitti:
Prismassa oli
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa Haribon karkkeja irtokarkkina? Vain nalle karkkeja olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaan aina hintoja. Mutta en minä paskaa osta, vaikka olisi kuinka halpaa. Laatukin pitää olla kohdillaan, jotta viitsii jotain ostella.
Kuulostat hiekkapilluiselta ikäneidolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minun pilluni liittyy tähän asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa Haribon karkkeja irtokarkkina? Vain nalle karkkeja olen nähnyt.
Meidän Salessa on. En tiedä onko kaikissa S-ryhmän kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Minimanissa on hyvin usein 4,90€ kilo. 7,90 on muistaakseni Prisman vakiohinta täällä. Cittarista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minun pilluni liittyy tähän asiaan?
Se narina kuuluu tänne asti.