Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

44 keikkaa kesässä. Arvostelematta yhtään, miten on rankempaa kuin reissutyötä joka viikko tekevän?

Vierailija
05.07.2025 |

Pohdin, että miten artistit jaksaa  1-2 keikkaa viikossa, kun osa reissaa ma-pe joka viikko ympäri maata ja ulkomaita?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on kaksi keikkaa päivässä. Kokeile itse.

Vierailija
2/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkatyöhän on reissutyötä, idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, en halua arvostella. Ei vain kokemusta keikkailusta, verraten reissutyöhön.

Vierailija
4/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita artisteja, jotka ovat kiskoneet 70 keikkaakin kesässä. Jos palaa loppuun, niin se on vain omaa ahneutta, kun ei ole osannut rajoittaa keikkojen määrää.

Olin aikoinani sellaisessa bisneksessä jossa työt ei tekemällä loppunut, moni kollega sai burnoutin. Itsellänikin lähellä. Tai pystyin sen ainakin jollakin tavalla käsittelemään. Kun teet pari kuukautta 70 tunnin työviikkoa, niin saa jonkun ymmärryksen.

Vierailija
5/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma työ hoitoalalla kolmessa vuorossa. Rankka on tämäkin, jatkuva rytminvaihto.

Vierailija
6/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tyttö ja rankka ala. Toivottavasti saa nyt vähän hengähtää.

Vierailija
7/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavistöissä tuppaa julkisuuden aste olemaan aika erilainen. 

Vierailija
8/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, varmaan yksilöllistä, mutta Mirella vaikuttaa olevan matkalla burn outiin, jos ei vähennä.

Vierailija
9/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita artisteja, jotka ovat kiskoneet 70 keikkaakin kesässä. Jos palaa loppuun, niin se on vain omaa ahneutta, kun ei ole osannut rajoittaa keikkojen määrää.

Olin aikoinani sellaisessa bisneksessä jossa työt ei tekemällä loppunut, moni kollega sai burnoutin. Itsellänikin lähellä. Tai pystyin sen ainakin jollakin tavalla käsittelemään. Kun teet pari kuukautta 70 tunnin työviikkoa, niin saa jonkun ymmärryksen.

Suosituilla on paljon keikkoja ja heidän ei tarvitse ajaa itse eikä kantaa tavoita itse, eli aika helppoa hommaa.

Tuntemattomat bändi tekevät usein ihan kaiken itse, ei meilläkään ollut edes mitään valoa tai äänimiehiä ja tavarat kannettiin vaikka räntäsateessa oli kuumetta tai ei.

Vierailija
10/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sentään tapahtuman järjestäjä jättää keikkapalkkion maksamatta, jos artisti ei saavu paikalle?

Vierailija
11/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, varmaan yksilöllistä, mutta Mirella vaikuttaa olevan matkalla burn outiin, jos ei vähennä.

No nää takoo silloin kuin rauta on kuumaa, eli tavallaan voidaan kysyä, pitääkö sitä rahaa tehdä niin hemmetisti, miksi ei tyydytä vähempään ja sitten valitetaan kun on raskasta.

Aika moni kyllä suostuisi tekemään 2 päivää viikossa ja nostamaan jotain 10-30 tonnia kuussa palkkiota siitä, eikä valittaisi "onpas rankkaa".

Tämäkään ei itse roudaa eikä mitään, kaikki laitetaan valmiiksi, eli juuri se kaikki raskas työ jää näiltä tekemättä, se painavien esineiden kantaminen väsyneenä, ahtaissa portaissa jne.

Vierailija
12/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset kestä reissutyön rankkuutta niin eihän naiset tee edes reissutöitä ja tästä näkee lopputuloksen mitä käy kun nainen alkaa tekemään niitä 

Vierailija
13/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on Mirellasta, niin hän sai niin paljon palkintoja taannoin, että on varmasti saanut valtavasti postia kateellisilta. Siinä olisi vanhemmallakin kestämistä. Tähänkin ketjuun lahjattomat ääliöt jo ehtivät.

Vierailija
14/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se artistihan vaan nousee lavalle ja lauleskelee 1-2 h. On kyllä helppoa... hohhoijaa ny taas näitä aloituksia. Eihän noita kahta ammattia voi edes verrata toisiinsa. 

Vierailija
15/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosituilla on paljon keikkoja ja heidän ei tarvitse ajaa itse eikä kantaa tavoita itse, eli aika helppoa hommaa.

Tuntemattomat bändi tekevät usein ihan kaiken itse, ei meilläkään ollut edes mitään valoa tai äänimiehiä ja tavarat kannettiin vaikka räntäsateessa oli kuumetta tai ei.

Teidän tekemisistä ei varmasti oltu kovin kiinnostuneitakaan, eikä kirjoiteltu maailmanverkkoon jokaisesta liikkeestänne.

Vierailija
16/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut roudarina siis?

Vierailija
17/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naiset kestä reissutyön rankkuutta niin eihän naiset tee edes reissutöitä ja tästä näkee lopputuloksen mitä käy kun nainen alkaa tekemään niitä 

Sun työ taitaa olla manifestien jakaminen ylilaudalle, ja naisten puukottaminen? 

Vierailija
18/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi "wannabe" artisti, joka ei sitten kestänytkään keikkailua. Lyhyt oli ura.'

Tuollaiset tusina joikujat unohdetaan parissa kuukaudessa ja tilalle hilataan taas joku voicebox ulisija.

Vierailija
19/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä tuskin oli painetta esiintyä täydellisesti palkan eteen? Kaljaa, ja ruokaa ei lasketa oikeaks palkkioks, vaan vedätykseks. 

Vierailija
20/69 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän tekemisistä ei varmasti oltu kovin kiinnostuneitakaan, eikä kirjoiteltu maailman

Olis jännä nähdä, kauanko täälläkin Mirellaa arvostelevilla menis edes oikeanlaiseen äänenavaukseen.