44 keikkaa kesässä. Arvostelematta yhtään, miten on rankempaa kuin reissutyötä joka viikko tekevän?
Pohdin, että miten artistit jaksaa 1-2 keikkaa viikossa, kun osa reissaa ma-pe joka viikko ympäri maata ja ulkomaita?
Kommentit (69)
Olen pelannut mestistä 13 kautta. kävin päivätöissä, treenasin todella paljon, ja pitkät pelimatkat ja hyvin muodollinen korvaus. Rakkaudesta lajiin. Voin kertoa että paljon rankempaa.
Elvis veti noin 636 keikkaa ~7 vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Olen pelannut mestistä 13 kautta. kävin päivätöissä, treenasin todella paljon, ja pitkät pelimatkat ja hyvin muodollinen korvaus. Rakkaudesta lajiin. Voin kertoa että paljon rankempaa.
Olet siis ollut myös Mirellan kaltainen artisti. Muuten et todellakaan voi kertoa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pelasi vain pari kautta, ja aikaa riitti päivätöiden lisäksi vielä esimerkilliseen pikkulapsiarkeen ja remonttihommiinkin. Joko pelaaminen oli harrastus siinä missä muutkin, tai hän on supermies. Ehkä molempia.
En ota kantaa Mirellan tapaukseen. MUTTA.
Täällä puhutaan 10-30000 e liksoista, joita artisti vetää.... Mietittekö yhtään, mistä ne soittajien yms. palkat maksetaan?? Niinpä. Noista liksoista.
yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Keikkatyöhän on reissutyötä, idiootti.
Aika suppea näkemys sulla keikkatyöstä. Varmaan useimmat käy nimen omaan samassa paikassa keikkatöissään, mutta sä nyt ilmeisesti ymmärrät tämän vaan muusikkojen keikkailuna? Että tuosta idioottiudesta...
Suosittuhan hän oli kun haluttiin niin moneen paikkaan.