Eksyin lenkillä puolustusvoimien alueelle 🤥
Pakkaan tässä laukkuja linnareissua varten, jäin todennäköisesti johonkin valvontakameraan.
Kommentit (12)
Pohjanmaalla? Itse käynyt useasti lenkkeillessä. Ei ketään kiinnosta
Mentiin kerran keräämään mustikoita tuollaiselta alueelta ja yhtäkkiä joku seisoi rynnäkkökivääri kädessä siinä vieressä. Ei sanonut mitään joten lähdettiin pois.
Olen minäkin paikallisen varuskunnan alueella lenkkeillyt. Ihan normaalia. Ampumaradalle ei kannata mennä väärään aikaan, mutta ei siellä muuta ihmeellistä ole. Oikeasti salaiset asiat on kyllä paremmin suojattu.
Mä eksyin kerran fillarilla Turun Heikkilän kasarmialueelle. Pyörin sitten aidatulla alueella löytämättä ulospääsyä. Eipä siinä mitään, kysyin poistumisohjeet ensimmäiseltä näkemältäni natsatyypiltä. Ei tullut edes huomautusta.
Vierailija kirjoitti:
Mentiin kerran keräämään mustikoita tuollaiselta alueelta ja yhtäkkiä joku seisoi rynnäkkökivääri kädessä siinä vieressä. Ei sanonut mitään joten lähdettiin pois.
Miten kävi mustikoille, saitteko ottaa ne mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Miltä siellä näytti?
Rakennuksia, aitoja, joku muistomerkki 🤥
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaalla? Itse käynyt useasti lenkkeillessä. Ei ketään kiinnosta
Joo 🤥
No menee se joskus toisinkin päin. Setä asuu omakotitalossa, josta on armeijan alueelle pari kilometriä. On kuulemma joka kesäinen juttu ohjata jotakin suunnasta eksyneitä alokkaita tms oikeaan suuntaan kun ne suunnistaa miten sattuu.
Saako varuskunta-alueelle nykyään mennä esim sotilaskotiin kahville? Joku väitti että saisi.
Vierailija kirjoitti:
Saako varuskunta-alueelle nykyään mennä esim sotilaskotiin kahville? Joku väitti että saisi.
Sodankylässä ainakin voi käydä sotkussa. Upinniemestä en tiedä nykyään, ennen ainakin siinä tiellä oli portit, jossa sotilaspoliisit tarkasti kaikki kulkevat, en tiedä pääsikö sinne pelkästään sotkuun käymään. En tiedä miten nykyään.
Miltä siellä näytti?