Eksyin lenkillĂ€ puolustusvoimien alueelle đ€„
Pakkaan tÀssÀ laukkuja linnareissua varten, jÀin todennÀköisesti johonkin valvontakameraan.
Kommentit (12)
Pohjanmaalla? Itse kÀynyt useasti lenkkeillessÀ. Ei ketÀÀn kiinnosta
Mentiin kerran kerÀÀmÀÀn mustikoita tuollaiselta alueelta ja yhtÀkkiÀ joku seisoi rynnÀkkökivÀÀri kÀdessÀ siinÀ vieressÀ. Ei sanonut mitÀÀn joten lÀhdettiin pois.
Olen minÀkin paikallisen varuskunnan alueella lenkkeillyt. Ihan normaalia. Ampumaradalle ei kannata mennÀ vÀÀrÀÀn aikaan, mutta ei siellÀ muuta ihmeellistÀ ole. Oikeasti salaiset asiat on kyllÀ paremmin suojattu.
MÀ eksyin kerran fillarilla Turun HeikkilÀn kasarmialueelle. Pyörin sitten aidatulla alueella löytÀmÀttÀ ulospÀÀsyÀ. EipÀ siinÀ mitÀÀn, kysyin poistumisohjeet ensimmÀiseltÀ nÀkemÀltÀni natsatyypiltÀ. Ei tullut edes huomautusta.
Vierailija kirjoitti:
Mentiin kerran kerÀÀmÀÀn mustikoita tuollaiselta alueelta ja yhtÀkkiÀ joku seisoi rynnÀkkökivÀÀri kÀdessÀ siinÀ vieressÀ. Ei sanonut mitÀÀn joten lÀhdettiin pois.
Miten kÀvi mustikoille, saitteko ottaa ne mukaan?
Vierailija kirjoitti:
MiltÀ siellÀ nÀytti?
Rakennuksia, aitoja, joku muistomerkki đ€„
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaalla? Itse kÀynyt useasti lenkkeillessÀ. Ei ketÀÀn kiinnosta
Joo đ€„
No menee se joskus toisinkin pÀin. SetÀ asuu omakotitalossa, josta on armeijan alueelle pari kilometriÀ. On kuulemma joka kesÀinen juttu ohjata jotakin suunnasta eksyneitÀ alokkaita tms oikeaan suuntaan kun ne suunnistaa miten sattuu.
Saako varuskunta-alueelle nykyÀÀn mennÀ esim sotilaskotiin kahville? Joku vÀitti ettÀ saisi.
Vierailija kirjoitti:
Saako varuskunta-alueelle nykyÀÀn mennÀ esim sotilaskotiin kahville? Joku vÀitti ettÀ saisi.
SodankylÀssÀ ainakin voi kÀydÀ sotkussa. UpinniemestÀ en tiedÀ nykyÀÀn, ennen ainakin siinÀ tiellÀ oli portit, jossa sotilaspoliisit tarkasti kaikki kulkevat, en tiedÀ pÀÀsikö sinne pelkÀstÀÀn sotkuun kÀymÀÀn. En tiedÀ miten nykyÀÀn.
MiltÀ siellÀ nÀytti?