Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari soittaa ja pyytää sinulta isoa haastattelua. Menetkö ja miksi?

Vierailija
05.07.2025 |

?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva puhua Hesarin toimittelijalle aivan puuta heinää, ja olevinaan Hamasin ja palen kannattaja. Eri asia, julkaiseeko tuommoinen roskalehti mitään. Periaatteessa haistattelisin haastattelijalle täyslaidallisen. 😏

Oletko mielisairas?

Eikö kaikki rasistit ole. Tuo tyyppi ei tajua, ettei haastatteluja tehdä summamutikassa tietämättä haastateltavasta yhtään mitään. Eli persu ilmoittaisi siis julkisesti kannattavansa hamasia, olishan se skuuppi.

Haastettelu tallennetaan, joten ei auttaisi, vaikka persu miten yrittäisi kiemurrella irti sanomisistaan. Haistatteluista persutero pääsisi käräjille. Mikähän siinä onkin, että vailla vuorovaikutustaitoja ja yleissivistystä olevat aina taapertaa natsismiin?

Vierailija
42/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi kysyisin, että miksi minulta randomi-tyypiltä halutaan laajaa haastattelua. Sitten naurahtaisin, ja ei, en ala pelleksi sisällön täytön takia.

Tämä ei minulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattiasioista voin kyllä antaa haastattelun mutta edellytän että saan ennen julkaisua lukea jutun ja vaatia korjauksia ettei sinne jää virheitä tai väärinkäsityksiä.

Minulla Hesarin toimittaja pyysi joskus aiemmin tällaista ammattiasioihin liittyvän jutun tekemistä. Useita kertoja yritti.  En suostunut. Mitään takeita ei ole loppupeleissä siitä, että saa etukäteen luettavakseen julkaistavan version. En myöskään halua minusta otettuja kuvia nettiin.

Ei minulta.

Vierailija
44/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asiasta ja siitä saanko antaa haastattelun nimettömänä, ilman kuvaa. Jos en, en osallistu. Tämä on itse asiassa muutaman haastattelun aiemmin estänytkin, eri lehdestä.

Vierailija
45/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Minulla ei ole miltään alalta tai asiasta (vielä) niin kovaa asiantuntemusta, että voisin antaa sellaisen tiimoilta isoa haastattelua, ja mistään henkilökohtaisesta elämästä en haastattelua antaisi. 

N32

Vierailija
46/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aiheesta?

Vierailija
47/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Gösta S. related - ei minulta.

Poistun ketjusta, hyvää vkl. 

.

Vierailija
48/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Kukaan ei ole yhtä pikkumainen ja pahantahtoinen kuin hesarin toimittaja.

Vierailija
49/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattiasioista voin kyllä antaa haastattelun mutta edellytän että saan ennen julkaisua lukea jutun ja vaatia korjauksia ettei sinne jää virheitä tai väärinkäsityksiä.

Minulla Hesarin toimittaja pyysi joskus aiemmin tällaista ammattiasioihin liittyvän jutun tekemistä. Useita kertoja yritti.  En suostunut. Mitään takeita ei ole loppupeleissä siitä, että saa etukäteen luettavakseen julkaistavan version. En myöskään halua minusta otettuja kuvia nettiin.

Ei minulta.

Ei kukaan täällä luulekaan minkään olevan sinulta. Ei kukaan täällä edes tiedä kuka olet.

Psykoosin oireita alkaa kuvittelemaan, että täällä kukaan luulisi random viestejä Juuri Sinun kirjoittamiksesi. 

Vierailija
50/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mennytkin. Kirjani sai haastattelun ansiosta paljon näkyvyyttä.

Minä taas en uskalla edes lähettää käsikirjoitusta kustannustoimittajalle, kun pelkään niin paljon tuota haastatteluun joutumista. Kokisin kaikenlaisen julkisuuden hyvin ahdistavaksi. Inhottaa tämä nykyajan omalla naamalla pakkomarkkinointi. 

Vierailija
51/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se tehdään niin. Kuuluu hyviin journalistisiin tapoihin.

Niin, journalistisiin tapoihin kuuluu myös totuudessa pysyminen, silti hesarissa on vieläkin artikkeli pesukarhukravateista ja toistaalta esim. toinen lehti viimeksi viime viikolla uhosi selänteen kannattaneen jotain törkeäksi leimattua kommenttia vaikkei selänne tuota kommenttia millään lailla sitten lopulta kannattanutkaan. Sadasta tai tuhannesta muusta esimerkistä puhumattakaan.

Journalismi on vaan sana nykymedialle. Semmoinen kiva mainosleima jolla myydä juttuja lukijoille. Muuten lehdet on täynnä puolituubaa tai joskus huonona päivänä täyttä tuubaa kun juliste

Säästä jaarittelusi, kyllä se haastattelu nyt vain annetaan etukäteen luettavaksi. Olen antanut useita haastatteluita eri medioille.

Vierailija
52/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, jollei olisi aivan pakko toimeentulon kannalta.

Siinäkin tapauksessa haluaisin kysymykset etukäteen kirjallisena ja valitsisin niistä mihin suostun vastaamaan. 

Vierailija
53/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Sanomiseni tulkittaisi ja juttu kirjoitettaisi sillä tavalla, että en tunnistaisi siitä itseäni.

Se, mikä minun elämässäni on hyvin, on monen ihmeen summa. Sitä ei voi ymmärtää ihminen, joka pitää itsestäänselvyytenä asioita, joita minä en edes kaipaa elämääni.

Vierailija
54/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se tehdään niin. Kuuluu hyviin journalistisiin tapoihin.

Niin, journalistisiin tapoihin kuuluu myös totuudessa pysyminen, silti hesarissa on vieläkin artikkeli pesukarhukravateista ja toistaalta esim. toinen lehti viimeksi viime viikolla uhosi selänteen kannattaneen jotain törkeäksi leimattua kommenttia vaikkei selänne tuota kommenttia millään lailla sitten lopulta kannattanutkaan. Sadasta tai tuhannesta muusta esimerkistä puhumattakaan.

Journalismi on vaan sana nykymedialle. Semmoinen kiva mainosleima jolla myydä juttuja lukijoille. Muuten lehdet on täynnä puolituubaa tai j

Säästä jaarittelusi, kyllä se haastattelu nyt vain annetaan etukäteen luettavaksi. Olen antanut useita haastatteluita eri medioille.

Vaihdoit sitten sujuvasti aihetta kiusallisesta median journalismivajeesta ihan muualle. Spin spin spin doctor

Vierailija
55/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene, koska välttelen julkisuutta.

Vierailija
56/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hesarin, ja monen muunkin lehden haastatteluissa. Miksi en menisi, jos asia on tärkeä?

Haistan taustalta persumaista ulinaa, hesari on muka olevinaan vassarimedia tai jotain? Ei se hesarista vassaria tee, jos se uutisoi persufaktoja. Katsokaa persut peiliin jos ei uutisjutut miellytä.

Ei se rikostuomiokeissikään epäluottamukseen viitannut, faktojahan ne siinäkin uutisoi, joskin vähän turhankin avoimesti ja harkitsematta.

Vierailija
57/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo "ei minulta" -tyyppi on? Juu, Oliver Stubbin sähköposti Maijulle ei sitten ollut minulta, ihan tiedoksenne!

Vierailija
58/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naispuolinen toimittaja pyytää haastattelua, annan seksiä vastaan.

Vierailija
59/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Itse sain kyllä Hesarilta tekstin tarkistettavaksi, aivan samoin kuin muiltakin medioilta vastaavassa tilanteessa. Kuvista voi kieltäytyä. Itse olen suostunut kuvattavaksi työhöni liittyen. Ihmisten on hyvä nähdä muutakin kuin filtteriselfieitä. 

Vierailija
60/63 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa Hesarin tituleeraaminen vassarimediaksi. Pääkirjoitukset ovat pitkään olleet EK:n linjoilla. HS on myös tehnyt useamman hyvin taustoitetun jutun esimerkiksi tiettyjen moskeijoiden rahoituksesta ja kytköksistä eri diktatuureihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä