Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyttäää.. joku naapuri taas ravasi kantakävelyä 0.30 asti ja aamulla taas 7.30

Vierailija
05.07.2025 |

Mitä ihmettä ravata eestaas keskellä yötä.

Ihan puolikuollut olo, väsyttää ja kiukuttaa :(

TAHTOONUKKUAÖISIN!

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on kanta-astuja. Ei kukaan päkiöillä kävele.

Monet raskaasti astuvat ovat iäkkäimpiä ihmisiä, joilla on jäykät jalat.

Ylös noustessa ne jalat tömähtävät, ilman että pitää ketään haukkua.

Totta, ihminen on kanta-astuja, mutta ihminen on myös kykeneväinen opettelemaan astumaan pehmeästi eikä niin että se kantapää paukahtaa lattiaan. Luulisi kävelijän kantapäiden olevan hellänä?

Vierailija
22/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nää pahimmat tamppaajat on olleet kolmekymppisiä. Ja siihen vielä lisämausteeksi heidän pikkulapsensa, jotka juoksevat ja hyppivät hirveällä töminällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I feel u bro. Mulla asuu narkkeja alapuolella jotka riehuu 24/7. Sain nukutuksi jopa huikeat 4h viimeyönä. Korvatulpat ei peitä sitä jäätävää ryminää ja huutoa mitä aiheuttavat. Kytät käy siellä melkein joka päivä, mutta ei niitä vaan saa sieltä pois muuttamaan. Ihanaa tämä Suomen laki. Minulla tulee rytmihäiriöitä kun ei saa tarpeeksi nukuttua. Miten kauan pitää vielä jaksaa? Viikko nukuttu 4-5h, ja nekin pätkissä.

Mulla oli sama tilanne. Niiden häätäminen kesti yli vuoden. Jos tuli hiljaista piti heti mennä petiin että saisi edes hetken unet. 

yli vuoden? Elä pliis sano niin? En kestä jos niin kauan pitää odottaa.. saan kohta varmaan jo slaagin. Oliko kyseessä joku isompi kaupunki, ja sen takia kesti niin kauan? Itse asun aika pienessä kaupungissa.

Vierailija
24/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, ihminen on kanta-astuja, mutta ihminen on myös kykeneväinen opettelemaan astumaan pehmeästi eikä niin että se kantapää paukahtaa lattiaan. Luulisi kävelijän kantapäiden olevan hellänä?

Mä yritin kerran imitoida töminää ja alkoi sattua lonkkiin välittömästi. Jalkaa ei kuulu tiputtaa lattiaan ylhäältä päin vaan etenemissuunta on enemmänkin vaakasuora, eteenpäin kun liikutaan. Jotkut ei vaan osaa kävellä oikein.

Vierailija
25/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I feel u bro. Mulla asuu narkkeja alapuolella jotka riehuu 24/7. Sain nukutuksi jopa huikeat 4h viimeyönä. Korvatulpat ei peitä sitä jäätävää ryminää ja huutoa mitä aiheuttavat. Kytät käy siellä melkein joka päivä, mutta ei niitä vaan saa sieltä pois muuttamaan. Ihanaa tämä Suomen laki. Minulla tulee rytmihäiriöitä kun ei saa tarpeeksi nukuttua. Miten kauan pitää vielä jaksaa? Viikko nukuttu 4-5h, ja nekin pätkissä.

Mulla oli sama tilanne. Niiden häätäminen kesti yli vuoden. Jos tuli hiljaista piti heti mennä petiin että saisi edes hetken unet. 

yli vuoden? Elä pliis sano niin? En kestä jos niin kauan pitää odottaa.. saan kohta varmaan jo slaagin. Oliko kyseessä joku isompi kaupunki, ja sen takia kesti niin kauan? Itse asun aika pienessä kaupungissa.

vielä lisään, olivatko he vuokralla, vai omistivatko sen asunnon? Koska jos omistivat, niin silloin ymmärrän että häädössä kestää :-/

Vierailija
26/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko sanonut naapurillesi tuosta? Jos et halua sanoa naamatusten, laita hänelle lappu postiluukkuun/-laatikkoon. Kerro, että kävely kuuluu häiritsevästi asuntoosi ja toivot, että kävelisi kevyemmin myöhään illalla ja varhain aamulla ja siinä välillä.

Vierailija
27/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen lait ovat absurdeja

Vierailija
28/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se pesee pyykkiä ja kuulen kun kone linkoaa

Vierailija
29/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki ja Lumo-asunnot. Jos vuokra maksetaan niin ei kiinnosta häätää vaikka pistävät asunnon paskaksi ja muut vuokralaiset joko muuttavat pois tai kärsivät. Parempaa onnea sinulle!

Vierailija
30/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tömistelijät ja tahallista ääntä tekevät naapurit ovat i-di-oot-te-ja

Vierailija
31/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin kerran imitoida töminää ja alkoi sattua lonkkiin välittömästi. Jalkaa ei kuulu tiputtaa lattiaan ylhäältä päin vaan etenemissuunta on enemmänkin vaakasuora, eteenpäin kun liikutaan. Jotkut ei vaan osaa kävellä oikein.

laitapa heippalappu omalla nimellä ja nuo kävelyohjeet kaikille naapureille 

rt taida kehdata allekirjoittaa 

Vierailija
32/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kyllä ihmetyttää miksi siellä kotona pitää koko ajan ravata, siirrellä huonekaluja, tiputella jotain lattiaan ym. Joka päivä tuntikaupalla.

Tämä on itsellenikin täysi mysteeri. Toinen ryhmä on sellaset taukoamatta tuntikaupalla kovaan ääneen puhujat ja hekottajat. Wtf?

Vierailija
33/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko sanonut naapurillesi tuosta? Jos et halua sanoa naamatusten, laita hänelle lappu postiluukkuun/-laatikkoon. Kerro, että kävely kuuluu häiritsevästi asuntoosi ja toivot, että kävelisi kevyemmin myöhään illalla ja varhain aamulla ja siinä välillä.

Turha on sanoa. Ihmiset vetävät tuollaisesta vaan herneen venttiiliin ja alkavat tömistellä kahta kauheammin ja vetoavat elämän ääniin ja "ihminen on kanta-astuja" -argumenttiin sekä käskevät muuttaa maalle, jos niin häiritsee. Minulla on oikeus, on näiden motto.

Vierailija
34/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tietoisesti opetellut pehmeän kävelytyylin, en halua aiheuttaa häiriötä. Minulla oli kaveri joka tietoisesti käveli todella tömistellen..

Vierailija
35/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on kun naapurin kakarat ramppaa rivarissa rappusia ylös ja alas koko ajan. Kovia. Ovat myös huutamaan.

Tässähän tulee hulluksi.

Vierailija
36/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha on sanoa. Ihmiset vetävät tuollaisesta vaan herneen venttiiliin ja alkavat tömistellä kahta kauheammin ja vetoavat elämän ääniin ja "ihminen on kanta-astuja" -argumenttiin sekä käskevät muuttaa maalle, jos niin häiritsee. Minulla on oikeus, on näiden motto.

Ei pidä paikkaansa. Kun pyytää ystävällisesti, että voisitko kävellä kevyemmin yöaikaan, ihmisistä valtaosa tekee niin. 

Jos joku alkaa tömistä kahta kauheammin, niin ilmoitus isännöintiin ja asiaa lähdetään sitten ratkomaan kolmistaan kokoustamalla.

Mikä ihmeen ilmiö tämä nyt on, ettei mistään voi sanoa? Toisessa ketjussa naiset oli kovasti sitä mieltä, että ghostaaminen on täysin hyväksyttävää, koska jos sanoisi suoraan ettei kiinnosta, mies riehaantuisi. Tuo ei pidä paikkaansa valtaosan osalta. Jotkut naiset vain ovat niin vellihousuja, etteivät uskalla sanoa suoraan ja keksivät tekosyitä, miksi eivät sano.

Vierailija
37/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi kun on se elämä kamalaa jos jostain kuuluu jonkun toisen ihmisen olemassaolo! Ja valivalivalivali. Tulpat korviin ja turvat kiinni. 

Vierailija
38/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koulutin yläkerran kantapääkävelijän koputamalla kattoon joka kerta, kun hän koputteli jaloillaan. Oppi kävelemään normaalisti aika nopsaa.

Vierailija
39/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset naapurit ovat niin i-di-oot-te-ja useimmiten?

Vierailija
40/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kun pyytää ystävällisesti, että voisitko kävellä kevyemmin yöaikaan, ihmisistä valtaosa tekee niin. 

Jos joku alkaa tömistä kahta kauheammin, niin ilmoitus isännöintiin ja asiaa lähdetään sitten ratkomaan kolmistaan kokoustamalla.

Mik

Kävely asunnossa on sallittua kaikkina vuorokauden aikoina, joten on ihan turha mitään isännöitsijää tuohon sotkea. Naurettavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan