Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i

Vierailija
04.07.2025 |

47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.

Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.

Kommentit (1525)

Vierailija
841/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diskuteeraaminen ei tarkoita sitä, että jäät jaarittelemaan kassalle jotain puutaheinää samalla kun jono takanasi kasvaa ja kasvaa. 

t. eri

Tämä on ehkä juuri se ongelma Suomessa, että monet naiset olettaa kaikkien miesten olevan tyhmiä ja tilannetajuttomia. Oletusasenne on jo valmiiksi negatiivinen, vaikka ei tuntisi toista lainkaan. Esimerkiksi aiemminkin eräs nainen tässä keskustelussa oletti minusta, että olen sellainen huonokäytöksinen mies, joka ei avaa ovia naiselle tai maksa treffeillä. Vastasin siihen, että maksan aina treffeillä ja avaan aina oven naiselle. Kohteliaat käytöstavat on mulle ihan itsestäänselviä asioita. Samoin en jää kassan kanssa juttelemaan, jos kaupassa on jonoa. 

Voi sinua höppänää! Kukaan ei OLETA sinun olevan tyhmä. Ihan olet omalla toiminnallasi TOD

Mikä osa toiminnassani sitten tarkalleen todistaa tyhmyydestäni? Itse en myöskään lähtisi ketään toista kutsumaan tyhmäksi varsinkaan jonkun nettikommentin perusteella.

Vierailija
842/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diskuteeraaminen ei tarkoita sitä, että jäät jaarittelemaan kassalle jotain puutaheinää samalla kun jono takanasi kasvaa ja kasvaa. 

t. eri

Tämä on ehkä juuri se ongelma Suomessa, että monet naiset olettaa kaikkien miesten olevan tyhmiä ja tilannetajuttomia. Oletusasenne on jo valmiiksi negatiivinen, vaikka ei tuntisi toista lainkaan. Esimerkiksi aiemminkin eräs nainen tässä keskustelussa oletti minusta, että olen sellainen huonokäytöksinen mies, joka ei avaa ovia naiselle tai maksa treffeillä. Vastasin siihen, että maksan aina treffeillä ja avaan aina oven naiselle. Kohteliaat käytöstavat on mulle ihan itsestäänselviä asioita. Samoin en jää kassan kanssa juttelemaan, jos kaupassa on jonoa. 

Oletko nyt ihan realiteeteissä, kun kuvittelet, että kommentit täällä olisi kohdistettu nimenomaan sinuun? Tämä on anonyymi palsta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En perustellut kassalla jaarittelua tuolla. Tuo kassa oli vain yksi esimerkki muiden joukossa. Ihan yhtä lailla jossain harrastuksissa tai opiskelijaympyröissä on ollut tylyjä kohtaamisia. Mielestäni liian moni takertui nyt tuohon kassajuttuun. Mainitsin sen vain siksi, koska se on sellainen jokapäiväinen tilanne, johon moni voi samaistua. Yhtä hyvin voisin mainita jostain harrastuksesta tai työpaikasta esimerkin.

No voi hurjaa. Oikeinko on ollut tylyä kohtelua. Kyllä on miesvauvalla rankkaa, kun ei enää aikuisiällä kääritäkään pumpuliin niin kuin mami teki kuin miesvauva oli vielä fyysisestikin vauva. Tässä sinulle virtuaalinen jaxuhali, jotta selvitä elämästä: HUG

Vierailija
844/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Voi sinua höppänää! Kukaan ei OLETA sin

No esimerkiksi se, että jaarittelet mammapalstalla jotain puutaheinää sukupuolien välisestä sodasta tms. 

Vierailija
845/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

#miesselittää

To

# edelleenkin miesselittää

Vierailija
846/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Muuten hyvä olkiukko, mutta tuossa lainaam

Jankuti jankun jankun jaa jaa.

Vierailija
847/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arin kannattaisi välittömästi alkaa opiskella venäjää. Venäjällä ja Ukrainassa on valtava määrä koulutettuja sinkkunaisia, jotka etsivät miestä itselleen. Sieltä saa helposti 15 vuotta nuoremman naisen itselleen, joka saa haluaa palvoa miestään. Miehen unelmanaisia siis.

...kunnes tuot sen naisen Suomeen. Mun veljeni voisi kertoa muutamankin tarinan, nykyisen vaimon kanssa tulee toimeen kun tämä on puolet vuodesta Moskovassa. Ovat todella kovia naisia myös vaatimustensa suhteen, mitään palvontaa on turha odottaa ellet kohtele daamia kuin kuningatarta ja maksa mukisematta myös ne lahjat ja kauneushoidot.

Suurin osa naisista Venäjällä on paljon paremmin kasvatettu naiseksi kuin Suomessa. Kannattaa ottaa venäläinen uranainen. He tulevat toimeen omillaan, mutta ovat silti henkisesti naisellisia.

Mutta mitäpä tavallisella suomalaisella miehen pulliaisella olisi sellaiselle naiselle annettavaa? 

Vierailija
848/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Oletko nyt ihan realiteeteissä, kun kuvittelet, että kommentit täällä olisi kohdistettu ni

No tuo aiempi kommentti oli suora vastaus omaan kommenttiini, joten oletin sen koskevan jossakin määrin minua.

Vierailija
849/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En perustellut kassalla jaarittelua tuolla. Tuo kassa oli vain yksi esimerkki muiden joukossa. Ihan yhtä lailla jossain harrastuksissa tai opiskelijaympyröissä on ollut tylyjä kohtaamisia. Mielestäni liian moni takertui nyt tuohon kassajuttuun. Mainitsin sen vain siksi, koska se on sellainen jokapäiväinen tilanne, johon moni voi samaistua. Yhtä hyvin voisin mainita jostain harrastuksesta tai työpaikasta esimerkin.

No voi hurjaa. Oikeinko on ollut tylyä kohtelua. Kyllä on miesvauvalla rankkaa, kun ei enää aikuisiällä kääritäkään pumpuliin niin kuin mami teki kuin miesvauva oli vielä fyysisestikin vauva. Tässä sinulle virtuaalinen jaxuhali, jotta selvitä elämästä: HUG

Kiitti jaksuhalista. 

Vierailija
850/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo aiempi kommentti oli suora vastaus omaan kommenttiini, joten oletin sen koskevan jossakin määrin minua.

Ja päättelit sitten, että sinulle kohdistettu viesti=kaikkien naisten yhteinen mielipide kaikista maailman miehistä? Putositko lapsena useinkin pää edellä lattiaan vai miksi aivoisi ovat noin kehittymättömät?

Vierailija
851/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkään ikäinen nainen ei pidä siitä, että mies tulee naisen työpaikalle jaarittelmaan jotain liibalabaa (tai pahimmassa tapauksessa yrittämään epätoivoisesti iskemistä). 

Se voi olla, että tässä kulttuurissa ei oikein pidetä tuollaisista spontaaneista kohtaamisista. Keski-Euroopassa taas vaikutti siltä, että olisi voinut jaaritella jonkun kassaneidin kanssa jostain säästä vaikka tunnin.

Ei pidetä Keski-Euroopassakaan kassoilla jaarittelevistä uleista.

T:3 vuotta kaupan kassalla Saksassa opiskeluaikaan

Siis näille spedeillehän nauretaan ympäri maailmaa. Täysi klassikko tuo viidenkympin villi tapaus. Pitäisi antaa jotan hormonihoitoa että rauhottuvat. 

Aivan 🙃

Vierailija
852/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

#miesselittää

To

Ja sinä edelleenkin projisoit omaa naisvihaasi. Ja miesselität.

Vierailija
853/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti jaksuhalista. 

Se oli jaxuhali. Tarkkuutta pojupieni!

Vierailija
854/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kaupan kassan "tylyys" (hermo menee lopulta kaikilla kaltaisiisi ällölörppötyrkkysetiin, jotka eivät tajua, että kassalla ollaan töissä eikä tarjottimella kaltaisillesi limavonkavalluille) liittyy naisettomuuteen ja lapsettomuuteen ja tällä kertaa juuri Arin, 47wee naisettomuuteen ja lapsettomuuteen tai sinuunkaan sivusta räksyttäjään? Ovatko kassapojat kaikki ei-tylyjä (helpompi olla rento ja normaali kun ällösedät eivät piinaa ja ällötäditkin korkeintaan marginaalisesti) tai muuten vaan näkymättömiä kun eivät kiinnosta smegsuaalisesti... älä vastaa?

En ole mielestäni mikään ällötyrkkysetä. Olen kolmekymppinen ja aika siloposkinen mieheksi. Joskus on luultu jopa lukiolaiseksi, joten ilmeisesti oon aika nuorekaskin jonkun mielestä. Siksi ajattelen, että nuoret naiset suhtautuisi mun kaltaisiin asiakkaisiin rennom

Tuskinpa kukaan itseään ällötyrkyksi määrittelee. Mutta se on sitten toinen tarina, miten muut asian kokevat. Jos saat jatkuvasti tylyä kohtelua, katso peiliin ja mieti miksi. 

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
855/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tämä incel, joka 58v iässä kuvittelee näyttävänsä siloposkiselta lukiolaiselta ja suuttuu, kun naiset eivät lakoa noinkin karsimaattisen ja hurmaavan yksilön edessä. Onhan häntä jopa oma äiti ja isi kehuneet mukavaksi :D

Vierailija
856/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kaupan kassan "tylyys" (hermo menee lopulta kaikilla kaltaisiisi ällölörppötyrkkysetiin, jotka eivät tajua, että kassalla ollaan töissä eikä tarjottimella kaltaisillesi limavonkavalluille) liittyy naisettomuuteen ja lapsettomuuteen ja tällä kertaa juuri Arin, 47wee naisettomuuteen ja lapsettomuuteen tai sinuunkaan sivusta räksyttäjään? Ovatko kassapojat kaikki ei-tylyjä (helpompi olla rento ja normaali kun ällösedät eivät piinaa ja ällötäditkin korkeintaan marginaalisesti) tai muuten vaan näkymättömiä kun eivät kiinnosta smegsuaalisesti... älä vastaa?

En ole mielestäni mikään ällötyrkkysetä. Olen kolmekymppinen ja aika siloposkinen mieheksi. Joskus on luultu jopa lukiolaiseksi, joten ilmeisesti oon aika nuorekaskin jonkun mielestä. Siksi ajattelen, että nuoret n

#miesvauvaitkee

Vierailija
857/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arin kannattaisi välittömästi alkaa opiskella venäjää. Venäjällä ja Ukrainassa on valtava määrä koulutettuja sinkkunaisia, jotka etsivät miestä itselleen. Sieltä saa helposti 15 vuotta nuoremman naisen itselleen, joka saa haluaa palvoa miestään. Miehen unelmanaisia siis.

...kunnes tuot sen naisen Suomeen. Mun veljeni voisi kertoa muutamankin tarinan, nykyisen vaimon kanssa tulee toimeen kun tämä on puolet vuodesta Moskovassa. Ovat todella kovia naisia myös vaatimustensa suhteen, mitään palvontaa on turha odottaa ellet kohtele daamia kuin kuningatarta ja maksa mukisematta myös ne lahjat ja kauneushoidot.

Suurin osa naisista Venäjällä on paljon paremmin kasvatettu naiseksi kuin Suomessa. Kannattaa ottaa venäläinen uranainen. He tulevat toimeen omillaan, m

Venäläiset naiset on kasvatettu leikkimään nuoria naisia vaikka ikä alkaisi nelosella. Myös rahan kiilto silmissä on tavallinen piirre. 

Vierailija
858/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari on n. 20 vuotta myöhässä. Juna meni jo. Tai jo voihan sitä jonkun naisen kanssa pariutua ja yrittää lasta, mutta ei sen naisen tarvitse olla alle 30v. Reilusti yli 30v nainen on parempi Arille. 

Itse sain ainoan lapseni 24-vuotiaana.

N46

Vierailija
859/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän hyvesignaloit sinua vihaavan sukupuolen toimesta. Onnea sen kanssa.

Voi pientä. Ei nuo sinun itkupotkuraivarisi ole mikään kaikkien miesten juttu. Normaaliälyinen aikuinen mies ei kiukuttele kuin pikkupentu. 

Kultapieni, ei täällä kukaan muu kiukuttele kuin miehiä vihaavat naiset.

minä vain kerron sinulle kiten asiat ovat.

Jos täällä kukaan muu ei kiukuttele, mitä tuo jatkuva ulina sinun suunnastasi sitten on? Asioiden kertomiseen ei tarvita itkupotkuraivareita, alentuvaa puhetapaa tai mitään muutakaan mitä sinä vinkuvonkuviesteissäsi harrastat. Trollata jos haluat, yritä edes vähän. 

Mikä jatkuva ulina? Vastaan kysymyksiin ja keskust

No tuo ulina, jota joka vtun viestissä harrastat. Sulla on vielä paljon oppimista siitä, mitä keskustelu aikuisten maailmassa tarkoittaa. KULTAPIENI. 

Aivan, pääsi unohtumaan että ainoa tapa "keskustella" on miesten haukkuminen.

Jatka toki miesvihasi levittämistä, minä jatkan sen nostamista näytille

Vierailija
860/1525 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti jaksuhalista. 

Se oli jaxuhali. Tarkkuutt

Incelin itku on musiikkia korville. Jatka ihmeessä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan