MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä nyt tiedä. Kolmekymppinen tai alle sen jaksaa juosta taaperon perässä ja viedä töidne jälkeen puistoon jne. Mun toinen lapsi tuli, kun olin 38v ja en jaksanut yhtä hyvin kuin 28v.
Siis ihan perusterveellistä elämää viettäneenä totean että ei vaan jaksanut toisen kanssa ja jäi puistoreisut usein tekemättä ja ulkoilut viemättä ihan väsymyksen takia.
Et tää ari ei tiedä. Se ei tiedä mitään. Arin pitäisi olla jo ukki lapsenlapsilleen ikänsä puolesta.
Nuor nainen saisi tehdä kaiken ja juosta lapsen perässä ja vaihdella vaippoja. Ei kyllä herkulta kuulosta. Ja ukko maksaa kaiken, mutta tarjoaa vain korkeintaan perus alimman keskiluokkaisen elämän vanhemmalla miehellä. Ei kuulosta ihan täydelliseltä diililtä.
Tuo on onnistunut naisilta ennenkin. Nykynaisissa on jotain vialla jos ei kykene vaippaa vaihtamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkään ikäinen nainen ei pidä siitä, että mies tulee naisen työpaikalle jaarittelmaan jotain liibalabaa (tai pahimmassa tapauksessa yrittämään epätoivoisesti iskemistä).
Se voi olla, että tässä kulttuurissa ei oikein pidetä tuollaisista spontaaneista kohtaamisista. Keski-Euroopassa taas vaikutti siltä, että olisi voinut jaaritella jonkun kassaneidin kanssa jostain säästä vaikka tunnin.
Ei pidetä Keski-Euroopassakaan kassoilla jaarittelevistä uleista.
T:3 vuotta kaupan kassalla Saksassa opiskeluaikaan
Siis näille spedeillehän nauretaan ympäri maailmaa. Täysi klassikko tuo viidenkympin villi tapaus. Pitäisi antaa jotan hormonihoitoa että rauhottuvat.
Vierailija kirjoitti:
Tää kassoilla lörpöttelevä keski-ikäinen patuhan on eräänlainen sketsihahmo jostain vitsistä eikö?
Valitettavasti ihan totuuteen pohjautuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diskuteeraaminen ei tarkoita sitä, että jäät jaarittelemaan kassalle jotain puutaheinää samalla kun jono takanasi kasvaa ja kasvaa.
t. eri
Tämä on ehkä juuri se ongelma Suomessa, että monet naiset olettaa kaikkien miesten olevan tyhmiä ja tilannetajuttomia. Oletusasenne on jo valmiiksi negatiivinen, vaikka ei tuntisi toista lainkaan. Esimerkiksi aiemminkin eräs nainen tässä keskustelussa oletti minusta, että olen sellainen huonokäytöksinen mies, joka ei avaa ovia naiselle tai maksa treffeillä. Vastasin siihen, että maksan aina treffeillä ja avaan aina oven naiselle. Kohteliaat käytöstavat on mulle ihan itsestäänselviä asioita. Samoin en jää kassan kanssa juttelemaan, jos kaupassa on jonoa.
#miesselittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diskuteeraaminen ei tarkoita sitä, että jäät jaarittelemaan kassalle jotain puutaheinää samalla kun jono takanasi kasvaa ja kasvaa.
t. eri
Tämä on ehkä juuri se ongelma Suomessa, että monet naiset olettaa kaikkien miesten olevan tyhmiä ja tilannetajuttomia. Oletusasenne on jo valmiiksi negatiivinen, vaikka ei tuntisi toista lainkaan. Esimerkiksi aiemminkin eräs nainen tässä keskustelussa oletti minusta, että olen sellainen huonokäytöksinen mies, joka ei avaa ovia naiselle tai maksa treffeillä. Vastasin siihen, että maksan aina treffeillä ja avaan aina oven naiselle. Kohteliaat käytöstavat on mulle ihan itsestäänselviä asioita. Samoin en jää kassan kanssa juttelemaan, jos kaupassa on jonoa.
Muuten hyvä olkiukko, mutta tuossa lainaamassasi viestissä ei oletettu yhtään mitään. Kerrottiin vain, mitä diskuteeraminen ei ole. Sinä kun perustelit kassalla jaarittelua sillä, että Ruotsissa diskuteerataan. Juuei diskuteerata kassalla sielläkään.
Herra 47 olisi kannattanut olla pelipaikoilla 20-25 vuotta sitten. Teini-ikäiset lapsensa muuttaisivat kohta pois kotoa ja vaippaikä olisi muisto vain.
M46 (kolmen teinin isä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Monet?
Kaikki naiset vihaavat miehiä. Mitä nopeammin sinä ja muut tajuaa asian, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole Arin ikä.
Eikä ulkonäkö tai muu vastaava.
Ongelma on tuo aloituksessa mainittu:
"Olen paras mahdollinen vaihtoehto lastesi isäksi"
Harva nainen haluaa noin leuhkaa miestä. Tai jos asian tulkitsee niin, että naisen taso on niin alhainen, että Ari on jo huippusaalis hänelle, ei sekään ole mairittelevaa.
Ari sopiikin parhaiten kumppanuusvanhemmuuteen. Voisi ollakin paras vaihtoehto lapseni isäksi, mutta ei mulle puolisoksi ja elämänkumppaniksi.Kumppanuusvanhemmuuteen kyllä. Mällit purkkiin ja purkista muhun ja se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kyllä vttuuntuu moni muukin kuin kassaneiti, jos joku jää puoleksi päiväksi jaarittelemaan kassalle. Kassaneiti ei työnsä puolesta voi sanoa, että nyt turpa kiinni täällä on muitakin joiden pitää päästä maksamaan. Tuollaiset asiat pitää aikuisen ihmisen tajuta ihan itse.
No en itse jää tuollaisessa tilanteessa tietenkään juttelemaan. Lisäksi kaupat on monesti ihan tyhjiä päiväsaikaan. Eikä pointtini ollut tuo kassahomma, vaan se, että muissa maissa tuntuu olevan jostain syystä rennompi ilmapiiri. Ei ole sellaista sukupuolten välistä sotaa kuin täällä.
Se sota on ihan omassa päässäsi. Sinä itse omalla toiminnallasi aiheutat se, etteivät naiset halua olla sinun kanssasi tekemisissä. Suurin osa miehistä pystyy olemaan naiste
Älä hauku miehiä spermaviemäreiksi. Sillähän siitä pääset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkään ikäinen nainen ei pidä siitä, että mies tulee naisen työpaikalle jaarittelmaan jotain liibalabaa (tai pahimmassa tapauksessa yrittämään epätoivoisesti iskemistä).
Se voi olla, että tässä kulttuurissa ei oikein pidetä tuollaisista spontaaneista kohtaamisista. Keski-Euroopassa taas vaikutti siltä, että olisi voinut jaaritella jonkun kassaneidin kanssa jostain säästä vaikka tunnin.
Siis näille spedeillehän nauretaan ympäri maailmaa. Täysi klassikko tuo viidenkympin villi tapaus. Pitäisi antaa jotan hormonihoitoa että rauhottuvat.
Olen edelleenkin kolmekymppinen siloposkinen mies, jota juuri nuo viisikymppiset miehet kutsuu työelämässä pojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Voi sinua höppänää! Kukaan ei OLETA sinun olevan tyhmä. Ihan olet omalla toiminnallasi TODISTANUT sen asian :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arin kannattaisi välittömästi alkaa opiskella venäjää. Venäjällä ja Ukrainassa on valtava määrä koulutettuja sinkkunaisia, jotka etsivät miestä itselleen. Sieltä saa helposti 15 vuotta nuoremman naisen itselleen, joka saa haluaa palvoa miestään. Miehen unelmanaisia siis.
Ryssähorot unelmanaisia????? Ok. Ehkä sulle iiiigor, mutta ei suomalaisille.
Eipä venäjällä naiset ole ongelma vaan miehet...
Täällä se on toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kassoilla lörpöttelevä keski-ikäinen patuhan on eräänlainen sketsihahmo jostain vitsistä eikö?
Kyllä se trolli on ihan aito klassikko jota joutuu joka viikko todistamaan tosielämässä.
Ehkä se on jostain sketsistä kadonnut tähän todellisuuteen? Valitettavasti totta ja ahdistelua.
Joten "kaikki miehet"
Kuka tietää, tuurilla sä olet seuraava joka saa morasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä paappa kolmekymppiseksi muutu, vaikka miten sitä hokisit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arin kannattaisi välittömästi alkaa opiskella venäjää. Venäjällä ja Ukrainassa on valtava määrä koulutettuja sinkkunaisia, jotka etsivät miestä itselleen. Sieltä saa helposti 15 vuotta nuoremman naisen itselleen, joka saa haluaa palvoa miestään. Miehen unelmanaisia siis.
...kunnes tuot sen naisen Suomeen. Mun veljeni voisi kertoa muutamankin tarinan, nykyisen vaimon kanssa tulee toimeen kun tämä on puolet vuodesta Moskovassa. Ovat todella kovia naisia myös vaatimustensa suhteen, mitään palvontaa on turha odottaa ellet kohtele daamia kuin kuningatarta ja maksa mukisematta myös ne lahjat ja kauneushoidot.
Suurin osa naisista Venäjällä on paljon paremmin kasvatettu naiseksi kuin Suomessa. Kannattaa ottaa venäläinen uranainen. He tulevat toimeen omillaan, mutta ovat silti henkisesti naisellisia.
Ja tästäkin huolimatta vietät kaiken aikasi av-palstalla suominaisten seurassa, etkä tee mitään asialle?
P.S Ei noille naisille kelpaa mikään Perus-lökäpöksy-Jorma, pillukiinassaan luulee, että on unelmien mies jossain Venäjällä. Tunnen työni kautta muutaman Suonessa asuvan venäläisen businessnaisen, ja kyllä heidän suomalaiset kumppaninsa ovat niitä priimaluokan miehiä- korkeasti koulutettuja, hyvässä asemassa olevia, itsestään huolta pitäviä, tyylikkäästi pukeutuvia herrasmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
#miesselittää
Tosiaan. Vihaatte miehiä, kaikkihan sen tietää ja sen mainitseminen on miesselittämistä.
Hyvä huomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Muuten hyvä olkiukko, mutta tuossa lainaamassasi viestissä ei oletettu yhtään mitään. Ker
En perustellut kassalla jaarittelua tuolla. Tuo kassa oli vain yksi esimerkki muiden joukossa. Ihan yhtä lailla jossain harrastuksissa tai opiskelijaympyröissä on ollut tylyjä kohtaamisia. Mielestäni liian moni takertui nyt tuohon kassajuttuun. Mainitsin sen vain siksi, koska se on sellainen jokapäiväinen tilanne, johon moni voi samaistua. Yhtä hyvin voisin mainita jostain harrastuksesta tai työpaikasta esimerkin.
47v on siis viisikymppinen. Kertokaa nyt minkäikäinen on viisikymppinen eli minimi ja maksimi ikä viisikymppiselle?
Vierailija kirjoitti:
Ari taitaa vain unohtaa, että ei se nuori nainen ole vain etsimässä tulevaa isää lapselleen, vaan myös sitä kumppania. Kumppanuusvanhemmuus on sitten eri asia, eikä sitä taideta etsiä seuranhakupalveluista.
No juurikin tämä. No more need to say. Ari on lutuinen kilttimies, sen näkee jo kilometrin päähän. En ole nainen, mutta arvioisin että monen kolmikymppisen naisen mielestä tämän 47v lutumiehen seksikkysarvo on jossain kolmosen tai nelosen luokkaa, asteikolla nollasta sataan. Ja valitettavaahan se on, että hyvä perusmies jää ilman kumppania. Ikävää, vallan ikävää. Mutta kun luonnonvalinta vai on mitä on. Paha niitä naisia on pakottaakaan tykkäämään.
The Captain is always right - I'm the Captain
Suurin osa naisista Venäjällä on paljon paremmin kasvatettu naiseksi kuin Suomessa. Kannattaa ottaa venäläinen uranainen. He tulevat toimeen omillaan, mutta ovat silti henkisesti naisellisia.