MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-Eurooppalsiset tykkää suomalaisesta kukkttuurista, koska täällä ei jaaritella, vaan tehdään hommat asiallisesti ja tehokkaasti. Ei sen jaarittukekulttuurin tänne tuominen ole mitään kehittämistä. Muuta sinne, jos et tykkää täällä siitä, että nuoret naiset eivät halua, että setämies yrittää niitä. Ei ne tykkää siellä Kesko-Euroopassakasn,mutta siellä on tippikulttuuri, joten on pakko. Sinä tosin et varmaan edes tajua antaa sitä tippiä...
En nyt ihan setämiehestä välttämättä mene, kun karvatkaan ei kasva kunnolla ja pojittelua saa kuulla usein työelämässäkin. Kyllä muuallakin saadaan hommat hoidettua, vaikka jaaritellaan. Esimerkiksi Ruotsissa on termi diskuteeraaminen, eli ensin pitää jutella niitä näitä ennen kuin voi tehdä bisnestä. Ruotsi on taloudellisesti huomattavasti menestyneempi kuin Suomi. Yhdysvalloissa sijaitsee myös tällä hetkellä
Diskuteeraaminen ei tarkoita sitä, että jäät jaarittelemaan kassalle jotain puutaheinää samalla kun jono takanasi kasvaa ja kasvaa.
t. eri
Pystyn samaistumaan tuohon papan raivoon, kun joku kertoo todellisuuden tälle että 20 vuotta nuorempi ei kiinnostu. Se on vaikea palanen niellä. Sama kuin joutuisi nielemään ylpeytensä. Syömään kylmän annoksen lautaselta tyhjäksi ja isä katsoo vierestä äidin kanssa. "Syö puhtaaksi se ja pyydä anteeksi Jeesukselta että meinasit haaskata ruokaa hukkaan"
Se nyt on vain niin. Usko peliä. Se on niin. 47v miehelle nuorin realistinen vaihtoehto on iältään noin 40v.
Jos tosi paljon tingitään niin ehkä 38v, mutta tämä on jo aika fantasiaa.
Olen ihan käytännössä kokeillut tätä ja juttutaso, kultuuri, aikajana on sellainen, et mitään yhteistä ei parikymppisen kanssa löydy. Se muuten heijastuu ikävästi myös seksiinkin, jos ei löydy henkistä yhteyttä toiseen, kun on se punaisenmeren kokoinen ikäero välillä. Pari/kolmekymppiset naiset on ihan täysiä lapsia vielä. Osa ei ole kokeillut itsenäistä elämää lainkaan ja elänyt aina jonkun miehen kustannuskella ja siivellä.
Vasta noin nelikymppisissä alkaa löytyä aikuisuutta ja sellaista mitä löytyy Disneyn ja Grimmin tarinoissa.
Se prinsessa joka voi rakastaa rupikonnaakin, jos sen sydän on puhdas. Naisilla menee tosi pitkään löytää Disneyn filosofian ydin. Vasta nelikymppisenä alkaa todellinen naiseus ja ymmärrys tasa-arvosta.
Tämmöinen nainen voi helposti rakastua kodittomaan yksinkertaiseen kulkuriinkin ja pukea tämän, ruokkia tämän, pestä tämän ja rakastaa tätä kunnes kuolema heidät erottaa. Se tulee vasta iän tuoman kypsyyden kautta oppia rakastamaan miehen sisintä ja sielua.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kyllä vttuuntuu moni muukin kuin kassaneiti, jos joku jää puoleksi päiväksi jaarittelemaan kassalle. Kassaneiti ei työnsä puolesta voi sanoa, että nyt turpa kiinni täällä on muitakin joiden pitää päästä maksamaan. Tuollaiset asiat pitää aikuisen ihmisen tajuta ihan itse.
No en itse jää tuollaisessa tilanteessa tietenkään juttelemaan. Lisäksi kaupat on monesti ihan tyhjiä päiväsaikaan. Eikä pointtini ollut tuo kassahomma, vaan se, että muissa maissa tuntuu olevan jostain syystä rennompi ilmapiiri. Ei ole sellaista sukupuolten välistä sotaa kuin täällä.
Kyllä minäkin haluaisin vielä lapsen, mutta joskus realiteetit pitää vaan hyväksyä, ettei kaikkea elämässä saa. Onko Arin geenit edes niin erinomaiset, että niitä kannattaa väkisin jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Arin kannattaisi välittömästi alkaa opiskella venäjää. Venäjällä ja Ukrainassa on valtava määrä koulutettuja sinkkunaisia, jotka etsivät miestä itselleen. Sieltä saa helposti 15 vuotta nuoremman naisen itselleen, joka saa haluaa palvoa miestään. Miehen unelmanaisia siis.
Näitähän tuli Ukrainasta Suomeen montakymmentätuhatta pakolaisina,kun sota syttyi. Ei sekään ratkaissut palstan inceleiden Vaadin nuoren pimpsykan käyttööni-ongelmaa. Katsos kun ette te ole heidän silmissään yhtään sen haluttavampia,kuin suomalaistenkaan naisten. Jos ette Suomesta saa edes oman iköistänne naista, niin miten kuvittelette saavanne Venäjältä tai Ukrainasta itseänne 15- vuotta nuoremman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkään ikäinen nainen ei pidä siitä, että mies tulee naisen työpaikalle jaarittelmaan jotain liibalabaa (tai pahimmassa tapauksessa yrittämään epätoivoisesti iskemistä).
Se voi olla, että tässä kulttuurissa ei oikein pidetä tuollaisista spontaaneista kohtaamisista. Keski-Euroopassa taas vaikutti siltä, että olisi voinut jaaritella jonkun kassaneidin kanssa jostain säästä vaikka tunnin.
Maassa maan tavalla tai maasta pois. Muuta sinne Keski-Eurooppaan, jos suomalainen tyyli ei kelpaa. Problem solved.
Miksei suomalaista kulttuuria voisi kehittää? Ei Keski-Euroopasta kaikkea tarvitse kopioida, mutta nuo hyvät asiat voisi mielestäni ottaa käyttöön täälläkin.
Koska Suomessa työnantaja edellyttää työntekijöiltään tehokkuutta eikä asiakkaiden kanssa jaarittelua. Toki kaupat voisivat alkaa veloittaa siitä, kuinka monta sekuntia kassalla viet kassamyyjän aikaa. 1 per sekunti ja sullekin tulisi kiire ulos.
Itteäni aina vituttaa noi setäukot nuorten kassojen kiusaajina. Ei muuten, mut kun ite tuun hakee kaljat ennen 21, niin jono seisoo ja ukko on nousukänneissä kovissa luuloissa mokkakengisään.
Tekis mieli kantaa se paska ulos. Ajatelkaa muita siinä jonossa ja just se myötähäpeä. Teette väkivaltaa mulle, kun aluks joo jaksoin tirskua ja pyöritellä silmiä, mut kun tota näkee tarpeeksi, niin tekis mieli puukottaa itseltä silmät puhki. Tekee kipeetä kattoo tota menoo ja ite en kyllä neliviiskymppisenä ole tollanen pelle.
Tää kassoilla lörpöttelevä keski-ikäinen patuhan on eräänlainen sketsihahmo jostain vitsistä eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kyllä vttuuntuu moni muukin kuin kassaneiti, jos joku jää puoleksi päiväksi jaarittelemaan kassalle. Kassaneiti ei työnsä puolesta voi sanoa, että nyt turpa kiinni täällä on muitakin joiden pitää päästä maksamaan. Tuollaiset asiat pitää aikuisen ihmisen tajuta ihan itse.
No en itse jää tuollaisessa tilanteessa tietenkään juttelemaan. Lisäksi kaupat on monesti ihan tyhjiä päiväsaikaan. Eikä pointtini ollut tuo kassahomma, vaan se, että muissa maissa tuntuu olevan jostain syystä rennompi ilmapiiri. Ei ole sellaista sukupuolten välistä sotaa kuin täällä.
Haluaisit siis, että Suomi olisi kuin Afganistan tms, jossa naisten täytyy nuolla miesten persettä ja pukeutua kaapuun, jotta miesten himot pysyy kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin tuohon Ariin tutustuakin, jos hän olisi vanhempi. Liian nuori pojankloppi minulle.
N56
Minä jo vastasinkin aikaisemmin, että tämä on ihan mielenkiintoinen keskustelu seurata näin 48v miehen 61v puolisona.
Miksi jankutat tätä asiaa,kun ketään ei kiinnosta.
Jankutat?!? 2 kommenttia 800:sta. Onpa sulla kovat kierrokset. Hengitä syvään...ja uudelleen..
Jotenkin creepyä että vaaliehdokkaana hänen ykkösteemansa oli nuorten mielenterveys ja katselee siis nuoria lisääntymismielessä
Naisten perisynti kumppanin etsinnässä: ylimielisyys
Vierailija kirjoitti:
Arin kannattaisi välittömästi alkaa opiskella venäjää. Venäjällä ja Ukrainassa on valtava määrä koulutettuja sinkkunaisia, jotka etsivät miestä itselleen. Sieltä saa helposti 15 vuotta nuoremman naisen itselleen, joka saa haluaa palvoa miestään. Miehen unelmanaisia siis.
...kunnes tuot sen naisen Suomeen. Mun veljeni voisi kertoa muutamankin tarinan, nykyisen vaimon kanssa tulee toimeen kun tämä on puolet vuodesta Moskovassa. Ovat todella kovia naisia myös vaatimustensa suhteen, mitään palvontaa on turha odottaa ellet kohtele daamia kuin kuningatarta ja maksa mukisematta myös ne lahjat ja kauneushoidot.
Vierailija kirjoitti:
Ari on lähes 50-vuotias ja jos on nuorena ryypännyt ja rellestänyt, niin saattaa kuolla jo ihan lähivuosina. Sitten on lapset isättömiä. Kyllä ne lapset pitää tehdä ajallaan eikä eläkeikää lähestyttäessä.
Kuinka moni nuori tai nuorehko nainen ihan oikeasti haluaa olla pahimmassa tapauksessa sekä teinien äiti että varttuneessa iässä olevan miehensä omaishoitaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sota on ihan omassa päässäsi. Sinä itse omalla toiminnallasi aiheutat se, etteivät naiset halua olla sinun kanssasi tekemisissä. Suurin osa miehistä pystyy olemaan naisten kanssa ilman, että syntyy minkäänlaista sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sotaa? Koeta jo tajuta se, että ei ne Aspat halua siellä Keski-Euroopassa eikä täällä Suomessa jutella yhtään sen enemmän,kuin mitä on pakko. Minä muitrn tiedän sen, kun olen asunut siellä "Keski-Euroopassa", eli mm Saksassa ja Ranskassa. Itseasiassa esim Ranskassa ne nuoret naiset on todella törkeitä asiakkaille, Suomessa en ole.moseen ikinä törmännyt, että ihan oma keksimä tarinasi on. Ihan yrität itsesi saada uskomaan, että olet joku suosittu nuorten naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ryssähorot unelmanaisia????? Ok. Ehkä sulle iiiigor, mutta ei suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Diskuteeraaminen ei tarkoita sitä, että jäät jaarittelemaan kassalle jotain puutaheinää samalla kun jono takanasi kasvaa ja kasvaa.
t. eri
Tämä on ehkä juuri se ongelma Suomessa, että monet naiset olettaa kaikkien miesten olevan tyhmiä ja tilannetajuttomia. Oletusasenne on jo valmiiksi negatiivinen, vaikka ei tuntisi toista lainkaan. Esimerkiksi aiemminkin eräs nainen tässä keskustelussa oletti minusta, että olen sellainen huonokäytöksinen mies, joka ei avaa ovia naiselle tai maksa treffeillä. Vastasin siihen, että maksan aina treffeillä ja avaan aina oven naiselle. Kohteliaat käytöstavat on mulle ihan itsestäänselviä asioita. Samoin en jää kassan kanssa juttelemaan, jos kaupassa on jonoa.
Vierailija kirjoitti:
Tää kassoilla lörpöttelevä keski-ikäinen patuhan on eräänlainen sketsihahmo jostain vitsistä eikö?
Kyllä se trolli on ihan aito klassikko jota joutuu joka viikko todistamaan tosielämässä.
Ehkä se on jostain sketsistä kadonnut tähän todellisuuteen? Valitettavasti totta ja ahdistelua.
Yli 40-vuotiaana miehellä on tietoa ja halua kasvattaa lapsia vastuullisesti. 20-vuotiaana mies ei tiedä mitään siitä kuinka toimia isänä. 20-vuotias voi kokea poikalapsen jopa uhkaksi.
😂🤣😅😃😁😃😁😃😆😃😆😃😅😃🤣😃😂😃😂😃🤣🙃😅😃😆😁😃😁😃😆😃😅😃🤣😃😂🙃😂😃😂😃😂😃😂😃🤣😃😅😆🙃😆😃😁😃😁😃😁😀😆😆😀😅🙂😅🙃🤣😃😂😀🤣😃😆😃😆😆😃😅😃🤣😃😂😄😄🤣😅😄😆😃😁😃😆😃🤣😂😃😂🙃😂😀😆😃😆😃😆😅😃🤣😃😂😃😂😃😂😃😅😃😅😆😃😆😃😅😃🤣😃😂😃😂🙃🤣🙃😆😃😆😁😃😃🤣😆😃😆😆😃😅😃🤣😃🤣😃😂😃😂😀😂😃🤣😃😅😃😆😃😁😃😁😃😆😃😆😃😅😅😃🤣😃🤣😃😂😀😂😀😂😃🤣😃😅😆😃😁😃😆😃😅😅😃🤣😀🤣😀😀😃🤣😃😅😆😃😆😃😆😃😅😃😅😃😃😃🥸🥳🤠😎🤓🥸🥳🤠🤠🥳🥸🥸😎🥸😎🥳🤓🥳🤓🥳🥴🥳🥸🤓🥸🥴🥸🥶🤠🥴🥳🥴🥸🥸🥴🥸🥴🥳🥴🥳🥴🤠🤠🥶🥳🥴🥸🥶🥸🥸🥶🥸🥶🥸🥶🥸😎🥳🥳🥳🤠🤠🥸🥸🥳🥳🤠🥸🥸🥵🥸😎🥸🥸😎🥳😎🤠😎🤠😎🥳🥳🥳🥸🥸🥸🥸🥳🥳🥳🤠🤠🤠🥳🥳🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥳🥳🥳🥳🥳🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥳🥳🥳🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥳🥳🥳🥳🥸🥸🥳🥶🥳🥶🥳🥶🥸🥸🥸🥸🥸🥸🥸