MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kaupan kassan "tylyys" (hermo menee lopulta kaikilla kaltaisiisi ällölörppötyrkkysetiin, jotka eivät tajua, että kassalla ollaan töissä eikä tarjottimella kaltaisillesi limavonkavalluille) liittyy naisettomuuteen ja lapsettomuuteen ja tällä kertaa juuri Arin, 47wee naisettomuuteen ja lapsettomuuteen tai sinuunkaan sivusta räksyttäjään? Ovatko kassapojat kaikki ei-tylyjä (helpompi olla rento ja normaali kun ällösedät eivät piinaa ja ällötäditkin korkeintaan marginaalisesti) tai muuten vaan näkymättömiä kun eivät kiinnosta smegsuaalisesti... älä vastaa?
En ole mielestäni mikään ällötyrkkysetä. Olen kolmekymppinen ja aika siloposkinen mieheksi. Joskus on luultu jopa lukiolaiseksi, joten ilmeisesti oon aika nuorekaskin jonkun mielestä. Siksi ajattelen, että nuoret naiset suhtautuisi mun kaltaisiin asiakkaisiin rennommin, mutta ei oikein siltä vaikuta.
Minkään ikäinen nainen ei pidä siitä, että mies tulee naisen työpaikalle jaarittelmaan jotain liibalabaa (tai pahimmassa tapauksessa yrittämään epätoivoisesti iskemistä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien miesten pitäisi ymmärtää jo parikymppisenä se fakta, että Siomessa ei riitä naisia joka ukolle. Syystä että poikavauvoja syntyy enemmän kuin tyttövauvoja.
Toisin sanoen tytöistä eli naisista on kilpailu.
Eli jos mies haluaa vaimon ja perheen, ne pitää hankkia nuorena. Kumppani viimeistään kolmekymppisenä ja lapset viimeistään nelikymppisenä.
Jos oot sinkku 35-vuotiaana, sellaiseksi myöd jäät. Amen.
Kyllä molempia sukupuolia syntyy aika fifty-fifty. Ei se tuosta ole kiinni, että miehet ei löydä kumppania. Syyt on enemmän kulttuuriset. Monet miehet on pudonneet yhteiskunnan kelkasta. Naiset sen sijaan menestyvät niin työelämässä kuin koulutuksessa paremmin. Yliopisto-opiskelijoista jo suurin osa on naisia. Harva yliopistonainen vaan haluaa jonkun raksamiehen puolisoksi.
Eli tuossa ei voi voittaa. Naiset eivät ole tyytyväisiä missään tilanteessa 🥰
onneksi se on teidän kohtu joka jää ilman ainoaa merkittävää naisen tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän hyvesignaloit sinua vihaavan sukupuolen toimesta. Onnea sen kanssa.
Voi pientä. Ei nuo sinun itkupotkuraivarisi ole mikään kaikkien miesten juttu. Normaaliälyinen aikuinen mies ei kiukuttele kuin pikkupentu.
Kultapieni, ei täällä kukaan muu kiukuttele kuin miehiä vihaavat naiset.
minä vain kerron sinulle kiten asiat ovat.
Ymmärrän kyllä Arin halun tulla isäksi. Tuo halu tulla vanhemmaksi on varmasti lähes jokaisen dna:an kirjoitettu. Mutta kannattaako aina pyrkiä omien halujen mukaan toimimaan? Lapsen saaminen on lähes aina suhteelle koetinkivi ja jos prioriteettina on vaan löytää joku, jonka kanssa lisääntyä, ei suhde ehkä ole hyvällä pohjalla. Ja jokaisen lapsen olisi suotuisaa syntyä hyvään suhteeseen.
Nythän ei kerrota syitä siihen miksi on vielä tuossa iässä lapseton. Onko kenties toiminut itsekkäästi aiemmissa suhteissaan. Onko ollut hänestä johtuvaa lapsettomuutta? Kaikkea hyvää Arille kuitenkin jatkoon. Elämä ei aina mene käsikirjoituksen mukaan ja kyllä vanha isä voi myös olla hyvä isä. Kaikki lähtee ihmisestä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hem**tti! En koskisi vanhaan mieheen pitkällä tikullakaan. 🤢
N.24
EN minäkään nuoriin naisiin. En edes katso päin, vaikka olisi minkälaiset persehousut ja kumitissibikinit laitettu kävelykadulle loiskumaan. Katselen lokkeja ja käännän aktiivisesti päätäni toiseen suuntaan. Oli kerran karseeta nähdä oma aikuinen tytär bikinin tyylisissä vaatteissa kaupungin keskustassa. Otin puheeksi asian, niin "isä, nää on muotia tällä hetkellä".
Ei siinä mitään. Suuntasin kävelykadulta torille herneostoksille ja unohdin käydä yliopiston apteekista hakemassa nitroja, sen verran olin shokissa tyttären "muoti-ilmiöstä".
t. Sepi 48
Vedit herneet nenääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä. Ei nuo sinun itkupotkuraivarisi ole mikään kaikkien miesten juttu. Normaaliälyinen aikuinen mies ei kiukuttele kuin pikkupentu.
Jos täällä kukaan muu ei kiukuttele, mitä tuo jatkuva ulina sinun suunnastasi sitten on? Asioiden kertomiseen ei tarvita itkupotkuraivareita, alentuvaa puhetapaa tai mitään muutakaan mitä sinä vinkuvonkuviesteissäsi harrastat. Trollata jos haluat, yritä edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Minkään ikäinen nainen ei pidä siitä, että mies tulee naisen työpaikalle jaarittelmaan jotain liibalabaa (tai pahimmassa tapauksessa yrittämään epätoivoisesti iskemistä).
Se voi olla, että tässä kulttuurissa ei oikein pidetä tuollaisista spontaaneista kohtaamisista. Keski-Euroopassa taas vaikutti siltä, että olisi voinut jaaritella jonkun kassaneidin kanssa jostain säästä vaikka tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kaupan kassan "tylyys" (hermo menee lopulta kaikilla kaltaisiisi ällölörppötyrkkysetiin, jotka eivät tajua, että kassalla ollaan töissä eikä tarjottimella kaltaisillesi limavonkavalluille) liittyy naisettomuuteen ja lapsettomuuteen ja tällä kertaa juuri Arin, 47wee naisettomuuteen ja lapsettomuuteen tai sinuunkaan sivusta räksyttäjään? Ovatko kassapojat kaikki ei-tylyjä (helpompi olla rento ja normaali kun ällösedät eivät piinaa ja ällötäditkin korkeintaan marginaalisesti) tai muuten vaan näkymättömiä kun eivät kiinnosta smegsuaalisesti... älä vastaa?
En ole mielestäni mikään ällötyrkkysetä. Olen kolmekymppinen ja aika siloposkinen mieheksi. Joskus on luultu jopa lukiolaiseksi, joten ilmeisesti oon aika nuorekaskin jonkun mielestä. Siksi ajattelen, että nuoret naiset suhtautuisi mun kaltaisiin asiakkaisiin rennommin, mutta ei oikein siltä vaikuta.
Tuskinpa kukaan itseään ällötyrkyksi määrittelee. Mutta se on sitten toinen tarina, miten muut asian kokevat. Jos saat jatkuvasti tylyä kohtelua, katso peiliin ja mieti miksi.
"Anna spermaviemäreiden näyttää mitä ne ovat"
Onneksi sinä näillä kommenteillasi näytät, mikä sinä olet ja et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla, että tässä kulttuurissa ei oikein pidetä tuollaisista spontaaneista kohtaamisista. Keski-Euroopassa taas vaikutti siltä, että olisi voinut jaaritella jonkun kassaneidin kanssa jostain säästä vaikka tunnin.
Maassa maan tavalla tai maasta pois. Muuta sinne Keski-Eurooppaan, jos suomalainen tyyli ei kelpaa. Problem solved.
Voisin tuohon Ariin tutustuakin, jos hän olisi vanhempi. Liian nuori pojankloppi minulle.
N56
Vierailija kirjoitti:
"Anna spermaviemäreiden näyttää mitä ne ovat"
Onneksi sinä näillä kommenteillasi näytät, mikä sinä olet ja et ole.
Aivan, näytän teidän miesvihanne.
en palvo vulvaa, kova paikka vissiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä kukaan muu ei kiukuttele, mitä tuo jatkuva ulina sinun suunnastasi sitten on? Asioiden kertomiseen ei tarvita itkupotkuraivareita, alentuvaa puhetapaa tai mitään muutakaan mitä sinä vinkuvonkuviesteissäsi harrastat. Trollata jos haluat, yritä edes vähän.
Mikä jatkuva ulina? Vastaan kysymyksiin ja keskustelen. Vaikea konsepti sun kaltaiselle?
ale
No tuo ulina, jota joka vtun viestissä harrastat. Sulla on vielä paljon oppimista siitä, mitä keskustelu aikuisten maailmassa tarkoittaa. KULTAPIENI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehet on Suomessa kohteliaita ja ystävällisiä......Miehet eivät tarjoa siellä ekatreffeillä edes sitä kahvikuppia. Ovea ei pidetä auki, kuin itselle, ja siitä rynnätään itse ensin sisään. Päivää, kiitos ,olehyvä ei sanota. Bussissa ei anneta istumapaikkaa iäkkäämmile.
Naisten velvollisuus ei ole viihdyttää ja miellyttää miehiä aina ja kaikkialla. Muuta sinne Keski-Eurooppaan, ja pysy siellä, kukaan täällä Suomessa ei sinua kaipaa.
Varmasti löytyy noita miehiäkin Suomesta, jotka eivät osaa käyttäytyä. Itse pidän kuitenkin miehenä ihan itsestäänselvyytenä, että maksan treffeillä aina kaiken. Ovi pitää tietysti avata naiselle ja muutenkin kohteliaat käytöstavat pitää olla hallussa. Ainakin itse toimin näin treffeillä, mutta ei se täällä Suomessa ole ainakaan parisuhteeseen jo
Projisoit omaa naisvihaasi, ja se johtuu siitä, että et itse saa ketään naista. Enkä yhtään ihmettele. Ihan tapaamatta sinua voin kertoa, että todennäköisesti olet täysin yksinäinen ihminen vailla mitään kontakteja, ainut ihmiskontaktisi on tämä palsta.Kommenttisi kertovat sen, kaikki kommenttisi tällä palstalla. Mutta olet tilanteesi ihan itse aiheuttanut. "Se mitä suu sanoo, sitä sydän on täynnä!" Ja sinun sydämesi ei ole täynnä mitään kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kukaan itseään ällötyrkyksi määrittelee. Mutta se on sitten toinen tarina, miten muut asian kokevat. Jos saat jatkuvasti tylyä kohtelua, katso peiliin ja mieti miksi.
Sitä juuri pohdin täällä, että mistäköhän johtuisi. Oon kavereiltakin kyselly, että oonko itse jotenkin huono kommunikoimaan, kun tulee aika usein tylyä kohtelua. Kaikki on kuitenkin sanoneet, että mun kanssa on helppo jutella ja oon ystävällinen. En tiedä sitten, mikä on. Enkä usko, että tyly kohtelu välttämättä johtuisi edes suoraan musta aina. Voi olla, että naisilla on ollut huonoja kokemuksia jonkun mun näköisen miehen kanssa aiemmin tai sitten heillä on vaan huono päivä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidetä Keski-Euroopassakaan kassoilla jaarittelevistä uleista.
T:3 vuotta kaupan kassalla Saksassa opiskeluaikaan
Vierailija kirjoitti:
Voimmekin miettiä miksi mtv on tehnyt Arista uutisen ja miksi spermaviemärit on gäällä yleistämässä hänen juttujaan.
Eli sinä miellät itsesi spermaviemäriksi, koska jauhat ja jankutat täällä? Milloin meinasit toteuttaa fantasiasi, ja tulla ulos kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maassa maan tavalla tai maasta pois. Muuta sinne Keski-Eurooppaan, jos suomalainen tyyli ei kelpaa. Problem solved.
Miksei suomalaista kulttuuria voisi kehittää? Ei Keski-Euroopasta kaikkea tarvitse kopioida, mutta nuo hyvät asiat voisi mielestäni ottaa käyttöön täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä juuri pohdin täällä, että mistäköhän johtuisi. Oon kavereiltakin kyselly, että oonko itse jotenkin huono kommunikoimaan, kun tulee aika usein tylyä kohtelua. Kaikki on kuitenkin sanoneet, että mun kanssa on helppo jutella ja oon ystävällinen. En tiedä sitten, mikä on. Enkä usko, että tyly kohtelu välttämättä johtuisi edes suoraan musta aina. Voi olla, että naisilla on ollut huonoja kokemuksia jonkun mun näköisen miehen kanssa aiemmin tai sitten heillä on vaan huono päivä muuten.
Omat läheiset eivät näe sinua samoin kuin ulkopuoliset. Sinähän et kohtaa kavereitasi heidän työpaikallaan, vaan vapaa-ajalla. Esim. kaupan kassa ei ole mikään rupattelutuokio, vaan siellä on tarkoitus vain maksaa ostokset