MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Nuorelle naiselle paras vaihtoehto oman isän ikäinen mies, ei ei ei ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen"
Juu, nelikymppinen nimenomaan voisi olla nuoren naisen ISÄ, ei puoliso.
Tämä! Parinkymmenen vuoden ikäero alkaa kostautua. Siskoni meni naimisiin alle 30 -vuotiaana viisikymppisen miehen kanssa (tosin sillä miehellä oli jo aikuisia lapsia edellisestä avioliitosta). Nyt kun siskoni on jäämässä eläkkeelle, se ukko on jo yli 80. Eivät ole enää naimisissa.
Jep. "Ikä on vain numeroita" ei päde oikein mihinkään kohtaan. 25-vuotias ja 45-vuotias ovat eri sukupolvia, vaikka voi oikein kivaa ollakin yhdessä. Sitten kun ikää onkin 45 ja 65, toinen jää jo eläkkeelle, ja toisella on yli 20 v työuraa jäljellä.
Ikäero aina on. Toisissa elämänvaiheissa se haittaa enemmän kuin toisissa.
Mun vanhemmat oli tuon ikäisenä isovanhempia.
Arin ongelma ei ole ikä, vaan se että hän ei ole kiinnostava. Ikä ei haittaa mitenkään, jos pitää itsestään huolta, kehittää itseään ja on kiinnostava. Toki täytyy ymmärtää pukeutuminen, omata hyvät tavat ja omata vähän karismaa.
Okei, itsellä geenit auttaa asiaa, mutta jos mies ei ymmärrä mitä nainset haluaa, niin aika turha itkeä vaan kehittää itseään. Itse voisin perustaa perheen koska vaan, halukkaita löytyy välittömästi. Ja olen 175 pitkä enkä mitenkään hillittömän varakas.
M56
Eikös nelikymppinen nainen käy hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Arille ei ole lainkaan kohderyhmää.
Olen lähellä hänen ikäänsä ja olisin mieluummin yksin kuin tuollaisen juntin kanssa.
Nuoret katselevat omanikäisiään eivätkä tuollaisia kääkkiä.
No on, mutta ei välttämättä naisia joista hän kiinnostuisi. Esim. ulkomailta kehitysmaista taatusti löytyisi hänelle lisääntymisikäinen ja -haluinen nainen. Myös moni ulkoisesti epäviehättävä nainen voisi kiinnostua. Itsekin voisin, mutta minä olen lihava ja rumakasvoinen, tuskinpa varsin kivan näköinen Ari minusta kiinnostuisi vaikka olen riittävän nuori ja haluaisin vaikka vähän vanhemman perheen haluavan miehen.
Makuja on toki monia, mutta useimmat nuoret naiset haluavat omaksi ilokseen nuoren miehen, jolla on nuorekkaat piirteet ja kova... ja lastensa isäksi jonkun, joka jaksaa heräillä öisin vauvan kanssa ja juosta pikkulasten perässä. Mulla alkoi pikkuhiljaa huomata, miten paljon voimakkaammin univaje vaikuttaa, jo lähestyessäni kolmeakymmentä. Nyt nelikymppisenä en todellakaan olisi parhaassa iskussa viettämään vauva-aikaa heräilyineen.
Ikävää, jos Ari heräsi etsimään kumppania lasten hankintaan viimeistään 30-vuotiaana eikä vain ole löytänyt seitsemässätoista vuodessa, mutta joskus ihmisille vain käy niin, että juna ehtii mennä ohi. Samoin voi käydä naisille; 47-vuotiaana on jo vaikea naisen tulla raskaaksi tai miehen löytää hedelmällisessä iässä oleva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Mun esikoinen oli 20-vuotias kun täytin 47 vuotta.
m55
Ei nykyään tehä noin nuorena lapsia. Mä oon tehnt kaikki yliopistosta valmistumiset ja ensiasunnon ostot ja avioitumiset niin aikasin ku se on ollu käytännössä mahdollista ja olin 33 ku esikoinen synty.
Vierailija kirjoitti:
Arin ongelma ei ole ikä, vaan se että hän ei ole kiinnostava. Ikä ei haittaa mitenkään, jos pitää itsestään huolta, kehittää itseään ja on kiinnostava. Toki täytyy ymmärtää pukeutuminen, omata hyvät tavat ja omata vähän karismaa.
Okei, itsellä geenit auttaa asiaa, mutta jos mies ei ymmärrä mitä nainset haluaa, niin aika turha itkeä vaan kehittää itseään. Itse voisin perustaa perheen koska vaan, halukkaita löytyy välittömästi. Ja olen 175 pitkä enkä mitenkään hillittömän varakas.
M56
Siis minusta hänellä on kyllä nuo asiat aika kunnossa. Hoikka, hyväkuntoisen näköinen, pukeutuu nuorekkaan kivasti, vaikuttaa riittävän itsevarmaltakin naisia lähestymään. Tämä ei ole ollenkaan sitä ikuinen poikamies/incel-tyyppiä ulkoisesti tai olemukseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat oli tuon ikäisenä isovanhempia.
Se on sit toinen ääripää et parikymppisenä tekee jo lapsia. Lapsi joka tekee lapsia.
Toivotaan että Ari onnistuu ja löytää fiksun nuoren naisen vierelleen.
Siis kuka nuori nainen haluaisi jälkeenjääneen Ari. 50v, joka ei kyennyt lisääntymään aikoinaan oman ikäisten kanssa. Lisäksi Ari on aina voinut tykätä 20 v nuoremmista, yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen"
Tämä! Parinkymmenen vuoden ikäero alkaa kostautua. Siskoni meni naimisiin alle 30 -vuotiaana viisikymppisen miehen kanssa (tosin sillä miehellä oli jo aikuisia lapsia edellisestä avioliitosta). Nyt kun siskoni on jäämässä eläkkeelle, se ukko on jo yli 80. Eivät ole enää naimisissa.
Jep. "Ikä on vain numeroita" ei päde oikein mihinkään kohtaan. 25-vuotias ja 45-vuotias ovat eri sukupolvia, vaikka voi oikein kivaa ollakin yhdessä. Sitten kun ikää onkin 45 ja 65, toinen jää jo eläkkeelle, ja toisella on yli 20 v työuraa jäljellä.
Ikäero aina on. Toisissa elämänvaiheissa se haittaa enemmän kuin toisissa.
Ja sitten kun se nuori vaimokin on 65, mies on 85. Kollegani nai itseään 20 vuotta vanhemman miehen, maineikkaan kulttuurivaikuttajan, ja synnytti tälle kaksi lasta. Kollegani olisi vielä 70-vuotiaanakin eläväinen ja menevä kaunotar, mutta nyt hän hän on 90-vuotiaan miehensä omaishoitaja ja aivan loppu.
Mitä turvallista tuossa nyt on, että Ari pitää nuoremmista. Saattaa tykätä omista lapsistaki väärällä tavalla. Onneksi kukaan nuori ei ole jäänyt Arin ansaan. Kunnon metsästäjä tuo tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä iski minunkin silmään pahasti. Tyypin tarvitsisi katsella sieltä Tinderistä yli kolmekymppisiä
Aloituksessa toki se oikein, että 47-vuotias mies voisi olla isä nuorelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nelikymppinen nainen käy hänelle?
Ei käy, nelikymppinen nainen on hänelle liian vanha eikä ehkä enää lisäänny. En ole vielä katsonut kyseistä vodcastia enkä tiedä kelpaako Arille nainen jolla on lapsia ennestään, mutta kyllä tämä jätkä on auttamatta 20 vuotta myöhässä kun nyt vasta alkaa heräillä perheen perustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
Siis minusta hänellä on kyllä nuo asiat aika kunnossa. Hoikka, hyväkuntoisen näköinen, pukeutuu nuorekkaan kivasti, vaikuttaa riittävän itsevarmaltakin naisia lähestymään. Tämä ei ole ollenkaan sitä ikuinen poikamies/incel-tyyppiä ulkoisesti tai olemukseltaan.
Okei, myönnän että en lukenut juttua. Yleisesti en jaksa oman sukupuoleni edustajia, jotka valittavat kun naiset eivät ole heistä kiinnostuneita mutta eivät halua tehdä asian eteen mitään.
Nuoret naiset harvoin katsoo isänsä ikäistä miestä. Sittenkun tulee vauva/pikkulapsi arki lähemmäksi 50 vuotiaalle ukolle niin luultavasti nostaa kytkintä...
Tuli mieleen, että aina ei ole tällaisesta kyse. Joskus voi olla myös ollut erilaisia haasteita elämässä josita pääsee yli vasta keski-iässä. Itse naisena havahduin vasta päälle nelikymppisenä siihen, että haluaisin lapsen tai lapsia, koska olin taistellut mt-ongelmien kanssa ikävuodet 20-40. No, multa jäi sitten lapset saamatta, esivaihdevuodet alkoi 42-vuotiaana jo ja siinä se sitten oli. Mutta aina siis ei ole kyse istään rellestämisestä ja pitkän nuoruuden viettämisestä.
Mtv:n sivulta kun katsoin kuvan niin tämä voi hyvinkin kyllä olla noita entisiä pelimiehiä, on kuitenkin aika kivan näköinen, hyväkroppainen, ei mitenkään näytä esim. ujolta reppanalta joka ei olisi nuorena uskaltautunut naisia lähestymään.