MTV: Ari, 47, haluaa isäksi ja itkee tinderissä - miksi nuoret naiset eivät tajua että hän olisi paras mahdollinen valinta heidän lastensa i
47-vuotias Ari Lanamäki haaveilee yhä isäksi tulemisesta ja etsii aktiivisesti kumppania deittisovelluksista. Arin mukaan ikä on kuitenkin haaste, sillä monet nuoremmat naiset pitävät häntä liian vanhana perheen perustamiseen. Ari kokee tilanteen turhauttavana, koska hän olisi valmis sitoutumaan ja tarjoamaan vakaan ja turvallisen kodin lapsille.
Rehellisesti sanottuna Arin ikää korostetaan aivan liikaa, kun todellisuudessa nelikymppinen mies voisi olla jopa parempi isä nuorelle naiselle kuin epäkypsä kolmekymppinen. Kyseessä on kuitenkin aikuinen, vakaa ja vastuuntuntoinen mies, jolla on elämä jo hallussa, eikä enää tarvetta rellestää viikonloppuisin baareissa. Nuorten naisten kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle, sillä tällaiset miehet arvostavat perhettä aivan eri tavalla kuin nuoremmat hulivilit.
Kommentit (1525)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä Ari on tehnyt viimeiset 30 vuotta?
Varmaan sitä mitä suurin osa miehistä: ryypännyt, katkeroitunut ja ollut aikuistumatta.
Oon samanikäinen mies ja mun lapset on 21, 18 ja 16. Mitähän tuo tyyppi on tehnyt viimeiset 25v ?
Se aika tais mennä jo. Miksi miehet siirtävät vanhempana geeniongelmat lapsille ja kuolevat pois vanhana? Epäreilua. Samoin äidit osaksi.
Ari Sairaanhoitaja, joka äänestää kokoomusta.
Tällaisten takia tässä maassa menee niin huonosti. Kokoomus ajaa noin 5 % kansanosan asioita, ja heistäkin osa äänestää RKP:tä. Sille lopulle yli 15 %:lle kokoomus ei tuo mitään hyvää, eikä auta menestystä tarttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon samanikäinen mies ja mun lapset on 21, 18 ja 16. Mitähän tuo tyyppi on tehnyt viimeiset 25v ?
Töitä varmaankin, mutta siinä ja rillutellessa aika ajanut ohi.
Siittiöiden laatu alkaa laskea 30 ikävuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä Ari on tehnyt viimeiset 30 vuotta?
Varmaan sitä mitä suurin osa miehistä: ryypännyt, katkeroitunut ja ollut aikuistumatta.
Suurin osa? Liiotteletkohan nyt vähän?
Miesvauva Ari. Muut samanikäiset ovat kolmikymppisten vanhempia. Säälittävä äijä.
Ulkomailta kannattaisi hakea vaimo tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Siittiöiden laatu alkaa laskea 30 ikävuoden jälkeen.
Onneks vaan yks riittää hedelmöittymiseen
Nelikymppinen? 47? Sehän on viisikymppinen!
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen mies. Juna meni jo ja NYT Ari haluaa kyytiin. Jos elää poikamiehen elämää 30 vuotta, pitää muistaa että kun havahtuu perheen perustamiseen on yleensä jo myöhässä ainakin 20 vuotta. Eikä ne lisääntymiskykyiset naiset kaikki ole isäongelmaisia jotka huolivat omaishoidettavan paapan, vaikka kuinka Aria ne nuoret neidot panettais.
Kerrottiinko siinä ohjelmassa, että onko Ari aiemmin ollut parisuhteissa, vai onko aina ollut sinkku? Siinä on valtava ero, että onko aiemmin helposti pariutunut vai onko se aina ollut vaikeaa. Jos on hyvät kyvyt siinä suhteessa ja ollut hyvä parisuhteilija aiemmin, niin on isompi mahdollisuus löytää uusikin vakava parisuhde. Voihan joku vaikka voinut kärsiä lapsettomuudesta aiemmassa parisuhteessa ja ero tullut vanhemmiten siksi ja sitten onkin kiire löytää uusi suhde perheen perustamiseen.
Ari on parikymmentä vuotta liian vanha.
Olen Arin ikäinen ja enää yksi lapsista asuu kotona. Nautin nuorten aikuisten lasteni seurasta ja odotan jo mahdollista isovanhemmaksi tuloa. Noin vanhana jos saa lapsia, niin lapset tulevat jäämään aika yksin aika varhain.
Älkää vain missään tapauksessa laittako linkkiä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ari Sairaanhoitaja, joka äänestää kokoomusta.
Tällaisten takia tässä maassa menee niin huonosti. Kokoomus ajaa noin 5 % kansanosan asioita, ja heistäkin osa äänestää RKP:tä. Sille lopulle yli 15 %:lle kokoomus ei tuo mitään hyvää, eikä auta menestystä tarttumaan.
On se myös äänestäny Liike Nyttiä. Onhan Harkimo ja Kokoomus tehny hyviä ulko- ja turvallisuuspoliittisia päätöksiä niinku Ottawan sopimuksen repiminen. Siitä on hyötyny köyhätki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat oli tuon ikäisenä isovanhempia.
Se on sit toinen ääripää et parikymppisenä tekee jo lapsia. Lapsi joka tekee lapsia.
Ei parikymppinen ole lapsi! Teiniraskaudet on asia erikseen mutta 21-27v on paras ikä hankkia lapsia.
Näytä mulle mies joka on 21-vuotiaana armeijan ja yliopiston käyny mies joka asuu omistusasunnossa
Ari on 47 ja yliopisto edelleen käymättä!
Viiskymppinen mies joka etsii kaksi-kolmikymppistä naista ei kyllä ole mikään kypsä aikuinen, vaan todennäköisesti joku ikiteini joka ei pärjää aikuisten kanssa, koska on itse niin lapsellinen. Siksi nuoremmat tuntuu helpommalta lähestyä.
Tjooh, auttamattoman myöhässä on. Se kannattaisi nyt tajuta ja keskittyä hakemaan pelkästään parisuhdetta, ellei halua olla loppuelämäänsä yksin. T. N37v
Naisten logiikalla se on sitten parempi tulla paksuksi jollekin ali mustafalla, lähi idän ihmeelle tai muulle luuserille ja kasvattaa lapsi yksin.