Onko normaalia että vain kyllästyy mieheen ja haluaa eron että arki ja elämä vaihtuisi?
onko noi päteviä syitä eroon? Ei kai ole ihmiselle luontaista olla samassa suhteessa esim vuosikymmeniä? Eikö se aiheuta masennusta?
Kommentit (89)
Mulla puoli vuotta on aika jonka jälkeen yhdentekevimmät saa mennä ja kolme vuotta on parisuhteen elinkaari joka tapauksessa. Niin se vaan menee. Tekisin poikkeuksen toki, jos joku kiinnostaisi pidempään. Vielä ei ole kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu, miksi mieheen on kyllästynyt?
Mitä mies on tehnyt toistuvasti pitkään, että rakkaus ja kiintymyys kuolee?
Ei mitään erityistä. Minusta yksikään mies ei vaan ole pidemmän päälle kovin kiinnostava. Kun suhde on vakiintunut, ne yleensä lopettavat kaiken ylimääräisen yrittämisen ja alkavat maata sohvalla pieruverkkareissa. Ap
Mitä ylimääräistä yrittämistä vakiintuneessa suhteessa sitten pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Joo. Silloin mies ei liene edes se oikea, jos haluaa päästä eroon. Tunteet kuolleet.
Naisista tulee miehiä kun estrogeenit katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla puoli vuotta on aika jonka jälkeen yhdentekevimmät saa mennä ja kolme vuotta on parisuhteen elinkaari joka tapauksessa. Niin se vaan menee. Tekisin poikkeuksen toki, jos joku kiinnostaisi pidempään. Vielä ei ole kiinnostanut.
Kenties sinulla on liian kovat luulot itsestäsi ja liian suuret vaatimukset siitä toisesta osapuolesta.
2020-luvulla tuo on pätevä syy erota ja huomaat miten paljon onnellisempi olet yksin ilman kumppaneita ja miten et joudu tekemään koko ajan kompromisseja elämässä
t. viisas mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenties sinulla on liian kovat luulot itsestäsi ja liian suuret vaatimukset siitä toisesta osapuolesta.
Sinä saat tyytyä, kaikkien ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu, miksi mieheen on kyllästynyt?
Mitä mies on tehnyt toistuvasti pitkään, että rakkaus ja kiintymyys kuolee?
Ei mitään erityistä. Minusta yksikään mies ei vaan ole pidemmän päälle kovin kiinnostava. Kun suhde on vakiintunut, ne yleensä lopettavat kaiken ylimääräisen yrittämisen ja alkavat maata sohvalla pieruverkkareissa. Ap
Mitä ylimääräistä yrittämistä vakiintuneessa suhteessa sitten pitäisi tehdä?
🤦
Minä minä minä minä ja vielä kerran minä.
Tämä pitäisi miestenkin oppia. Naiset luiskaan kun sama naama alkaa kyllästyttää.
Helppoahan se on ap:n olla yrittämättä ja vain erota. Sitähän nykyään harrastetaan, nimittäin luovuttamista.
Tämä näkyy nykyään olevan yleinen käytäntö.
Kun suhde ei ole enää tunteiden vuoristoradan huippukohtia, tuumataan, että kasvettiin erillemme ja erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä minä ja vielä kerran minä.
Onko tämä jotenkin sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Itsekästä on.
Sinäkö olet parisuhteessa muita ihmisiä varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä, eikö se ole parisuhteen yksi tärkeimmistä pointeista? Että on joku johon voi turvautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä, eikö se ole parisuhteen yksi tärkeimmistä pointeista? Että on joku johon voi turvautua.
Eli toisin sanoen olet suhteessa itsekkäistä syistä. Minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
2020-luvulla tuo on pätevä syy erota ja huomaat miten paljon onnellisempi olet yksin ilman kumppaneita ja miten et joudu tekemään koko ajan kompromisseja elämässä
t. viisas mies
Niin myötä- ja vastoinkäymisissä vaihtuneet "MINÄ MINÄ MINÄ" asenteeseen. Toki jos toinen ei tule missään vastaan ja käytös mitä sattuu mutta nykyään jos ei ole täydellinen prinssi tai prinsessa niin lähdetään heti lätkimään ja uudet kumppanit käydään läpi kuin olisi taloa ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. viisas mies
Niin myötä- ja vastoinkäymisissä vaihtuneet "MINÄ MINÄ MINÄ" asenteeseen. Toki jos toinen ei tule missään vastaan ja käytös mitä sattuu mutta nykyään jos ei ole täydellinen prinssi tai prinsessa niin lähdetään heti lätkimään ja uudet kumppanit käydään läpi kuin olisi taloa ostamassa.
Miksi vaivaat päätäsi muiden parisuhteilla? Eikö omaa ole vai oletko vain tyytynyt ja nyt ketuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ap? Jokatapauksessa tämä kertoo, ettei kirjoittaja osaa rakastaa. Osaa kyllä ihastua, muttei kykene rakastamaan.
Ap varmaan kykenee tunneyhteyteen ja läheisyyteen mutta on mennyt tekemään parinvalinnan huonosti. Hänen kumppaninsa ei ole kumppani tai rakastaja joten siksi haluaa erota. Pelkkä ystävyys ei hyvään parisuhteeseen riitä.