Miksi ihmiset ostavat jotain proteiinivanukasta?
Siinä on vain noin 10% proteiinia, kun raejuustossq on 18%!
Ihan järjetöntä.
Kommentit (144)
Kaikenlaisia proteiinivanukasvihaajia sitä kaupassa ja kaduilla vapaana liikkuukin! Onkohan teillä lääkitys ihan kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiltä rahat pois!
Heillä on varaa, sinulla hölmöllä ei.
Coopin proteiinivanukkaat 89 senttiä. Halvemmalla saa ehkä sokeria täynnä olevia jogurtteja. Eipä ole työssäkäyvänä talous noihin vanukkaisiin kaatunut.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kaikki maksimoida, eikö vaan voi ostaa sitä, mistä tykkää? Onha. noi nyt kaksi ihan eri asiaa syökö suklaanmakuista vanukasta vai raejuustoa.
Sen jälkeen kun lopetin kokonaan alkoholinkäytön ja tupakoinnin olen vähät välittänyt siitä jos vetelen sokerittomia energiajuomia tai jotain lisäaineproteiinimössöä. En syö tai juo tuollaisia joka päivä tai edes joka viikko.
Ihminen nyt saa muutenkin muuttaa johonkin metsään jos haluaa elää luonnonmukaisesti, kaupungissa jokainen ympäröivä neliösenttimetrikin on täynnä ties mitä myrkkyjä.
Kummasti nämä luomuihmisetkin muuten viihtyvät näyttöpäätteidensä edessä. Kaukoidässä valmistetussa elektroniikassa ei ole mitään luomua ja mites se säteily jne.? :D
Onko nämä makeutusainekauhistelijat käyneet koskaan vaikka mehuhyllyllä? Sokerittomia mehujakin on ollut jo ainakin reilu 20-30 vuotta, miksette vauhkoa niistä?
Tänään ostin juuri pari proteiinivanukasta. Täytyy heittää roskiin ettei ap:lle tule paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä makeutusainekauhistelijat käyneet koskaan vaikka mehuhyllyllä? Sokerittomia mehujakin on ollut jo ainakin reilu 20-30 vuotta, miksette vauhkoa niistä?
Nää on kanssa keksineet aurinkorasvojen kauheuden. Ymmärrän jos ei itse käytä niitä, mutta siitä on alettu älytön vouhkaaminen miten niistä nyt tulee syöpää. Jonkun syövän syntymekanismit ovat niin monimutkaiset ettei mikään yksittäinen syy selitä vielä yhtään mitään ja kun ympäristössä on 10 000 muutakin karsinogeenia niin wuppiduu.
Viimeisin kohuhan lähti siitä kun Reino Nordin sattui sanomaan haastattelussa ettei käytä aurinkorasvaa. Siitä lähti sitten somelynkkaus kun vastapuolella on samanlaisia hulluja joiden mielestä on sosiaalinen pakko lätkiä sitä rasvaa ihoon ettei tule ihosyöpää.
Luonnonmukainen syöminen ja toimiminen on tietysti pitemmän päälle järkevää, mutta silläkin on rajansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan sellaisia juo. Ap
Siksi koska ne on hyvänmakuisia ja sokeria on vähän. Extrana vähän proteiinia, sitä ei paljoa tarvitsekaan olla.
Itse ostan niitä vain makean himoon. Se ja sama paljonko proteiinia. Yritän vältellä sokeria sillä se aiheuttaa mulle kaikenlaista vaivaa. Ei oo jokapäiväistä, ei edes jokaviikkoista, kiitos korkean hinnan.
Mulla onkin tänään sipsi&dippipäivä ja makeannälkään jädeä, oli kuo ben&jerryt tarjouksessa kolme kympillä.
Kaikki tupakoitsijatkaan ei kuole keuhkosyöpään.
On niitä 20 % myös. Halvempaa ostaa rahkaa ja tehdä itse useamman päivän annos. Jää samalla säiöntäaineet ym. pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo keinomakeutetut "herkut" ovat kuvottavia. Syy miksi olen kiinnostunut fitnessfötness-asioista on se, että hämmästelen itsekseni että elävätkö jotkut ihan OIKEASTI näin? Että koko elämän "herkut" ovat jotain stevia-aspartaamipaskaa.
Mitä vikaa steviassa on?
Keinotekoiset makeutusaineet ovat epäterveellisiä.
Stevia on luonnonmukainen makeutusaine. Se uutetaan steviakasvin lehdistä, jotka ovat peräisin Etelä-Amerikasta. Stevioliglykosidit, jotka ovat vastuussa stevian makeudesta, ovat luonnossa esiintyviä yhdisteitä.
Arsenikkikin on luonnossa esiintyvä yhdiste
Vierailija kirjoitti:
Pazkaa ovat. En juo niitä. Olen nähnyt sen pitkän hyllyrivin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maustamaton jogurttirahka on terveellisempää.
Tavallinen maitorahka myös. Näissä on yleensä vielä enemmän proteiinejakin kuin samojen meijereiden proteiinirahkoissa. Nuo proteiinivanukkaat ovat pelkkää lisäainemössöä ja kun ne ovat usein sokerittomia, niihin on tungettu makeutusaineita överisti. Puistattaa ajatellakin, turhan monta olen maistanut ja todennut kaikki huijausruoiksi. Kyllä noilla vedätetään wannabe-fitnessmisuja kuusi - nolla.
Kaikissa ei ole makeutusaineita! Itse syön yleisesti mieluummin oikeaa sokeria kuin makeutusaineita. En ole ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiltä rahat pois!
Coopin proteiinivanukkaat 89 senttiä. Halvemmalla saa ehkä sokeria täynnä olevia jogurtteja. Eipä ole työssäkäyvänä talous noihin vanukkaisiin kaatunut.
Köyhät ne coopilla leveilee! En ikinä laittais coopin tuotteita suuhuni!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nyt vaan ei mehua juo ja jos juo niin sokeri aina parempi ku makeutusaine.
Vierailija kirjoitti:
Mulla onkin tänään sipsi&dippipäivä ja makeannälkään jädeä, oli kuo ben&jerryt tarjouksessa kolme kympillä.
Kaikki tupakoitsijatkaan ei kuole keuhkosyöpään.
Ei niin, osa kuolee keuhkoahtaumatautiin.
Osa näistä proteiinivanukkaista on huomattavasti vähemmän makeita kuin normaalit, ilmeisesti sokeria on vähemmän ja tämän takia ovat paremman makuisia minun suuhuni.
Eikö se haitaksi ole, että siinä saa samalla vähän terveellisiäkin ravinteita, kun ei niissä enää juuri hintaeroakaan tunnu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Osa näistä proteiinivanukkaista on huomattavasti vähemmän makeita kuin normaalit, ilmeisesti sokeria on vähemmän ja tämän takia ovat paremman makuisia minun suuhuni.
Eikö se haitaksi ole, että siinä saa samalla vähän terveellisiäkin ravinteita, kun ei niissä enää juuri hintaeroakaan tunnu olevan.
Eihän niissä ole mitään terveellisiä ravinteita.