Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ostavat jotain proteiinivanukasta?

Vierailija
03.07.2025 |

Siinä on vain noin 10% proteiinia, kun raejuustossq on 18%!

Ihan järjetöntä.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kaikki maksimoida, eikö vaan voi ostaa sitä, mistä tykkää? Onha. noi nyt kaksi ihan eri asiaa syökö suklaanmakuista vanukasta vai raejuustoa.

No voisko sitten ostaa ja syödä suklaata (sopivan määrä) eikä jotain superultraprosessoituavanukasskeidaa? Maalaisjärkikin se jo sanoo, ettei nuo vanukkaat ole hyväksi ihmiselle. Suhteellisen vähän proteiinia ja lisättyä sokeria tai makeutusaineita. Kallis hinta. Saahan noita toki ostaa, mutta itseään siinä huijaa jos kuvittelee noista jotain hyötyä olevan. Ja normikuntoilijalle lisäproteiinista ei ole juuri hyötyä. Kun puhutaan kilpaurheilijoista niin proteiinilla alkaa olla eri merkitys. 

Vierailija
142/144 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa seuraavalla kauppareissulla foliohattu päähän, ettei vahingossa saa syöpää maitohyllyllä proteiinivanukkaiden makeutusaineista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla onkin tänään sipsi&dippipäivä ja makeannälkään jädeä, oli kuo ben&jerryt tarjouksessa kolme kympillä. 

Kaikki tupakoitsijatkaan ei kuole keuhkosyöpään. 

Ei niin, osa kuolee keuhkoahtaumatautiin.

Tai ei siihenkään

Vierailija
144/144 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan mun 80v äidilleni niitä välillä. On huono syömään, tykkää kumminkin makeista jutuista. Ei se mitään raejuustoa söis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän