Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi noita lokkeja ei hävitetä kaupungeista?

Vierailija
03.07.2025 |

Ovat hemmetin ärsyttäviä ja paskovat kaiken. Hyökkäilevät kimppuun ja vievät ruoat kädestä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011342763.html

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lokit on isopäisiä, röyhkeitä mekkaloitsijoita. Onhan tuolla avomerta ja luotoja, jonne mennä rääkymään. Ei tarvitse pesiä kantakaupungin katoilla ja sisäpihoilla. Kaikki saa hävittää ja mitään tärkeää ei menetetä.

Isopäisiä, röyhkeitä mekkaloitsijoita oon kaupungissa paljon. Pieni murto-osa heistä on lokkeja. 

Se, että ihmisetkin mellastavat, ei ole syy hyysätä ylisuureksi kasvanutta lokkipopulaatiota. 

Lokit pitää poistaa kaupungin asuinalueilta, sillä ne ovat terveyshaitta. Enkä tarkoita pelkkiä ulosteita ja jätteiden tonkimisia, vaan meteliä. Ylittävät asumisterveysnormit, joten hävittäminen on täysin ok ja toivottavaa.

Mitkä normit  ylittävät ? 

Taidat  itse keksiä ne  🙄

Hyväksyttävät desibelirajat mitä asunnossa saa yöllä kuulua.

Vierailija
122/125 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häviä itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokkien huutelu vie minut meren rantaan, mökkirantaan, aurinkoisiin kesäpäiviin, kaupungissa ollessani. Lokkien huutelu on yhtäkuin 'aurinkoinen kesäpäivä rannalla'.

Noin 1-3 lokkia riittää tähän elämykseen tuhansille ihmisille hyvin.

Ei ole "aurinkoinen kesäpäivä rannalla" kaupunkien kahviloilla ja ravintoloilla, eikä heidän asiakkaillaan, kun 12 lokkia sotkee jalkakäytävän ja ravintolan edustan, pöytä- ja tuoliryhmät, sisääntulon ja ulos jätettävät lastenrattaat. 

Vierailija
124/125 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai enhän minä tiedä, jos se on sinun unelmasi viettää "aurinkoista kesäpäivää rannalla", eli olla rääkymisen keskellä lokkien kohteena ja pyykätä koko ajan rantavilttiäsi, aurinkohattuasi, aurinkolasejasi ja juomapulloasi. 

Vierailija
125/125 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on just hyviä, lihavia, nauraa kauniisti, vetää roskat levälleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi