Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka niellä kohtalo, että en kelpaa naisille. M 34

Vierailija
20.06.2024 |

Olen liian ruma, liian köyhä, liian tylsä, liian kaikkea.

Saan jatkuvasti bakit deittailevilta naisilta jos ylipäätään treffeille asti pääsen. Lasken myös sen jos laitan viestiä ja minut estetään välittömästi.

Luen netistä, kun kolmekymppiset naiset valittaa, ettei niitä ole kukaan kosinut, koskaan, mutta minulla ei ollut edes sitä parisuhdetta tai, että olisin ollut edes läheisyydessä naisten kanssa.

Kommentit (10)

1/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullakaan hyvin mennyt. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 22 joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista 

Vierailija
2/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muuta voi kuin märehtiä asiaa aikansa, kunnes todennäköisesti et enää jaksa ja alat keskittyä muihin asioihin, joista saat jotain iloakin irti. Tai sitten tunnet olosi surkeaksi loppuelämäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niele miehiltä.

Vierailija
4/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pah!

Tienaa kohtuullisesti rahaa, ole melko täyspäinen ja hommaa neito idästä!

Ei tarvitse mennä mihinkään Naimaaseen (vai oliko se sittenkin Thaimaa?), vaan vähän lähempää voi tärpätä ihan kelpo naaras.

Ja ei kun toteuttamaan, on sinulla vielä muutama vuosi aikaa.

Vierailija
5/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla miehillä on omat valttikorttinsa. Ongelma on siinä, että kaikkien päässä pyörii sama haaremifantasia

- "naisilta" monikossa. Etsit naishuomiota, hyväksyntää, valikoimaa, useita suhteita. Etsi yhtä naista

- "edes parisuhdetta tai läheisyyttä" eli vaimopalvelut ja seksit ilman aviomiesvelvollisuuksia. Alkakaa aloittamaan se deittailu avioehtoneuvotteluilla, ja siitä sitten eteenpäin. Huvikseen ei harrasteta seksiä kuin niiden kanssa, joilta oppii jotakin, vähän niinkuin harjoittelu

Ongelma on siinä, että sinulla on samat maneerit ja vaatimukset 10+ alfojen kanssa, mutta et anna takaisin yhtä paljon. Pelaa omilla korteillasi tai poistu pöydästä häiritsemästä toisten peliä

Vierailija
6/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kutsua mun kaluani kohtaloksi ja niellä sen

Vierailija
7/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ei ole minullakaan hyvin mennyt. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 22 joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista 

Onhan sulla hyvin mennyt jos olet 32 treffeillä ollut. 

Monen miehen kohtalo on se ettei niitä ensimmäistäkään koskaan tule. 

Vierailija
8/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mullakaan näin nelikymppisenä naisena ole ollut kuin pari parin kk mittaista "suhdetta" alle kolmikymppisenä. Ei "kaikki naiset" saa parisuhteita. Kaikki naiset ei ole nättejä, fiksuja jne. 

Vierailija
9/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku kiva harrastus. Mieti minkä taidon haluaisit osata hyvin ja omista elämäsi sen opetteluun. Kun saavutat sen, keksi uusi tavoite. Niin minä olen tehnyt. Nopeasti aika kuluu. 

terv, nainen jota ei ole koskaan kosittu, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa eikä koskaan edes saanut mitään huomiota miehiltä 

Vierailija
10/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se ulina.

1. Mieti tarkkaan mitä naiset etsii

2. Tee itestäs jotain, mee salille, eti vaatteet mitkä istuu, korjaa ruokavalio, käy parturissa, opettele puhumaan ihmisille ja ennenkaikkea lopeta se itsesäälissä rypeminen

3. Vastaanota mielenkiintoa vastakkaiselta sukupuolelta

Kukaan ei halua mitään riippakiveä kumppaniksi. Mikä tässä on niin vaikeeta ymmärtää että pitää joka päivä täällä ruikuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme