Miksi noita lokkeja ei hävitetä kaupungeista?
Ovat hemmetin ärsyttäviä ja paskovat kaiken. Hyökkäilevät kimppuun ja vievät ruoat kädestä.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnut kuuluu luontoon, ei kaupunkiin.
Mieluummin asun lintujen kanssa kaupungissa, kuin ihmisten. Känniset ihmiset ne vasta onkin ärsyttäviä.
Kyse ei olekaan sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään naurettavampaa, kuin aikuinen ihminen, joka pelkää pientä lintua.
Idiootti!
Linnunpaska on täynnä vaarallisia viruksia ja bakteereja. Lintuinfluenssa ei ole harmiton tauti.
Että semmoset harhat tulilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole edes hauska. Sä olet naurettava!
No onhan se nyt ison ihmisen naurettava pelätä lintua.
Toinen todella ärsyttävä lintu on naakka.
Ihmisen ratkaisu kaikkeen on joko tappaminen tai siirtäminen muualle. Koskee myös ihmisiä, jotka "eivät kuulu joukkoon". Ihan on 1930-luvun vibat täälläkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmisto haluaa tuoda luonnon kaupunkiin.
Kaupunki on ihmisten koti. Siellä ei eläimiä tarvita. Ei ole mitään järkeä antaa eläinten lisääntyä kaupungeissa ilman luontaisia vihollisia. Tällöin kanta kasvaa epäluonnollisesti ja degeneroituu.
Minä taas en halua asua kaupungissa ilman eläimiä. Sinun tahtosi ei ole kaikkien tahto.
Kaupunki on vaarallinen eläimille. Monet oravat, siilit, jänikset ja linnut jäävät autojen alle. Jos olet eläinten ystävä niin et halua eläimiä kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Linnut kuuluu luontoon, ei kaupunkiin.
Kaupunki on luontoa. Kerro meille miten estät lokkien tulon kaupunkiin.
Miksi rotat ja ketut ja karhut ja sudet liikkuvat ihmisasumusten lähettyvillä? Koska täällä on ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupunki on ihmisten koti. Siellä ei eläimiä tarvita. Ei ole mitään järkeä antaa eläinten lisääntyä kaupungeissa ilman luontaisia vihollisia. Tällöin kanta kasvaa epäluonnollisesti ja degeneroituu.
Minä taas en halua asua kaupungissa ilman eläimiä. Sinun tahtosi ei ole kaikkien tahto.
Kaupunki on vaarallinen eläimille. Monet oravat, siilit, jänikset ja linnut jäävät autojen alle. Jos olet eläinten ystävä niin et halua eläimiä kaupunkiin.
Ihan sama haluammeko me eläimiä kaupunkiin vai emme. Kaupungissa on niitä eläimiä jotka pärjäävät täällä. Oletko nähnyt yhtään kaupunkia jossa ei ole yhtään eläintä? Korkeintaan joku Pohjois-Korean pääkaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et olekaan eläinten ystävä. Sä olet asioista ymmärtämätön vihreä kaupunkilainen.
Vierailija kirjoitti:
Lokit tekee sitä mitä ne on opetettu tekemään. Älkää heittäkö ruokaa maahan tai ruokkiko lokkeja. Monta kertaa nähty kun joku neropatti oikein viskoo ruokaa lokeille.
Jep, turistit itse aiheuttavat esim. Kauppatorille lokkiongelman kun syöttävät niitä ja nauravat kun se on niin söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokit tekee sitä mitä ne on opetettu tekemään. Älkää heittäkö ruokaa maahan tai ruokkiko lokkeja. Monta kertaa nähty kun joku neropatti oikein viskoo ruokaa lokeille.
Syötän myös variksia.
Syötätkö rottiakin?
Ovat osa luontoa. Ei ärsyttäviä ihmisiäkään hävitetä kaupungista. Emme elä missään fasismissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti!
Linnunpaska on täynnä vaarallisia viruksia ja bakteereja. Lintuinfluenssa ei ole harmiton tauti.
Että semmoset harhat tulilla.
Älä vähättele zoonooseja. Taidat olla täysin tietämätön eläimissä olevista sairauksista. Oletko kuullut rabiesista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta naurattaa ihan hirveästi, että joku on oikeasti niin onneton ja ankea ihminen, että lokitkin kiusaa 😂
Mä vihaan lokkeja.
Sinulla on päänsisäisiä ongelmia, jos luontokappaleita vihaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän perusteella tuo roskalintu on rauhoitettu? Valtaa elintilan muilta, paljon harvinaisemmilta linnuilta ja rääkyy pihoissa kaiket yöt. Saatana minä kyllä nasautan niin loppuu se rääkyminen.
Hanki apua vihaongelmaasi. Ei ole normaalia.
Hanki apua kontrollointiongelmaasi. Ei ole normaalia.
Minä tapan lokkeja ettei muut linnut katoa pihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ymmärrä edes mistä on kyse. Kyse on taudeista ja viruksista. Ei lintupelosta. Taidat olla Idi ootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et olekaan eläinten ystävä. Sä olet asioista ymmärtämätön vihreä kaupunkilainen.
Ja sinä asioista ymmärtämätön pyssyn kanssa metsässä hilluva maalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ymmärrä edes mistä on kyse. Kyse on taudeista ja viruksista. Ei lintupelosta. Taidat olla Idi ootti.
Uskallatko astua ulos asunnostasi tuon tauti- ja viruspelkosi kanssa. Kumpi mahtaa olla idi ootti.
Vierailija kirjoitti:
Toinen todella ärsyttävä lintu on naakka.
Niitäkin on liikaa eikä tarvita yhtään enempää. Ruma lintu sitäpaitsi.