Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät jaksa laittautua kauppaan, mutta häpeävät, jos joku tuttu näkee?

Vierailija
03.07.2025 |

Itsellä usein näin. 

Omistan kyllä kauniita vaatteita ja laittaudun töihin ja jos menen koko päiväksi shoppailemaan. 

Mutta näin lomalla en jaksa meikata ja vaatteetkin ovat vähän mitä sattuu. Olen vaan kotona ja kukaan ei käy kylässä. Sitten pitäisikin palauttaa kirjastoon kirja tai käydä kaupassa. En todellakaan jaksa laittautua ja mietinkin aina pitkään, että jaksanko edes lähteä. Sitten päätän vain nopeasti käväistä ja toivon, että kukaan tuttu ei tule vastaan. 

Mutta tuleepa kuitenkin. Ja hävettää ihan sikana oma ulkomuoto. Tukka kampaamatta ponnarilla, ilman meikkiä ja vähän rönttävaatteet. Kulmakarvat ja muutkin naamakarvat rehottaa ja naamalla näkyy huonosti nukutut yöt.  Voi että nolottaa! 

Koetin väistellä tuttua, mutta tuli silti juttelemaan ja koetin sitten poistua tekosyyn varjolla pikaisesti. Mutta koko kohtaaminen oli nolo, koska häpesin itseäni, niin etten kyennyt normaalisti keskustelemaan. 

Olenko ainoa, vai käykö muillekin TOISTUVASTI näin?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä, mutta joskus on hävettänyt jos ulkoasu on ollut aivan erityisen karu, ja tuttu sellainen jota ei ole nähnyt tosi pitkään aikaan. Silloin tulee olo, että mitähän se minusta ajattelee, että olen joku rappiolla oleva alkoholisti tms vai, koska kieltämättä näytän lookissani siltä :D 

Vierailija
62/63 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eilen viimeksi. Ajattelin, että nopsasti vain pistäydyn kaupassa, joten verkkarit, kulahtanut t-paita ja croksit ei haittaa, kun kun kukaan ei näe. Tukka ihmeellisellä nutturasykeröllä ja ilman meikkiä. 

No niinhän siinä kävi, että entinen työkaveri tuli jutteleen. Hävetti kyllä. Hän itse oli ihan siististi pukeutunut, kevyt ehostus ja hiukset kammattuna ja hänellä käsilaukku + kangaskassi. Minulla ryttyinen muovipussi mukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla voi ihan hyvin näyttää siltä, että on lomalla ja just herännyt. Sitten vaan sanoo sille tutulle, että on lomalla. Harvaa kiinnostaa kaupassa tavatun tutun ulkonäkö kovin paljon.

Jos on häpeäherkkä, niin silloin ehkä kannattaa panostaa sen verran että kehtää näyttäytyä. Mun tunnerepertuaariini häpeä ei kuulu muutenkaan, oon enemmän ahdistusihmisiä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi