Mitä kaikkea raha Jumala saa sinut tekemään
Kommentit (20)
Ei täällä kukaan pyhällä hengellä elä. Ei hurskainkaan piispa.
Vierailija kirjoitti:
Säästämään ja sijoittamaan. Myöhemmin voin nauttia sitten hedelmistä eikä tartte miettiä, miten tulen toimeen…
Haha, sama minulla. Jos joskus aamuyöllä uni karkaa, niin alan miettiä uusia sijoituskohteita tai seuraavaa asuntoa. Raha liittyy kumpiinkin vahvasti.
Rahaa on kun roskaa, roskaa on ku paskaa, paska ei lopu koskaan.
Eiköhän suurin osa raahaudu työpaikoilleen huomennakin ennen kaikkea rahan perässä.
Orjuutta ja toleranssi vaan kasvaa 💰💰💰🤑
Töitä, koita joskus.
Ei se mielikuvitusolento sulle leipää tuo.
Raha Jumala käski minua juomaan tänään kunnon kännin, joten ostin paljon rommia ja colaa
Sietämään tyhmää pomoa sekä tyhjäpäisiä osamiseltaan -90 luvulle jymähtäneitä kollegoja ka 4 päivää viikossa.
Myös tekemään työtä joka ei oikeesti ole kiinnostanut minua juurikaan, mutta koska palkka on hyvä työn määrään ja laatuun nähden, niin jaksettava on ja pitää keksiä muuta mielenkiintoa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Töitä, koita joskus.
Häh? Itse olen saanut kakki työpaikat rukoilemalla. Ja Jumala pitää huolen vaikka tulisi kenkää tai työkyvyttömyyttä. On aina pitänyt.
Enemmänkin rahattomuus teettää. Jos mainittua Jumalaa olisi niin ruokankin ostaisin enkä dyykkaisi, kerjäisi tai näpistäisi. Sama juttu vaatteiden kanssa. Mutta siltikään niin alas en ihmisenä vajoaisi, että alkaisin joko kokoomukselaiseksi, fassaripersuksi tai tekohurskaaksi kristillisdemoniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä, koita joskus.
Häh? Itse olen saanut kakki työpaikat rukoilemalla. Ja Jumala pitää huolen vaikka tulisi kenkää tai työkyvyttömyyttä. On aina pitänyt.
Eli Jumala antoi sinulle vain p*skaduuneja?
Vierailija kirjoitti:
Raha Jumala käski minua juomaan tänään kunnon kännin, joten ostin paljon rommia ja colaa
Ota raakana, potkii paremmin. Suosittele 54% Strohia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä, koita joskus.
Eli Jumala antoi sinulle vain p*skaduuneja?
Minä en ole rukoillut ylipäänsä mitään sen jälkeen kun teini-iässä viisastuin. Ja töitä on riittänyt pyöreät 40 vuotta ilman päivänkään työttömyyttä. Olisiko tuo alakerran isäntä sitten auttanut, vaikka en hänenkään kanssaan mitenkään läheisissä väleissä ole, kun en pidä tapana edes kiroilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä, koita joskus.
Älä kakkaa työpaikalla, jumala ei tule pyyhkimään.
Parhaat tienestit on tullut huumeiden myynnistä ja murhista. Parittaminenkin on erittäin tuottoisaa.
Pestyä rahaa on 8 numeroinen luku ja pesua odottaa 9 numeroinen pinkka.
Rikos todellakin kannattaa.
Valehtelemaan niin saatanasti.
T: Kiusaajasekoomus
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kukaan pyhällä hengellä elä. Ei hurskainkaan piispa.
Niin, ne sanovat, jotka eivät tunne Pyhää Henkeä.
Säästämään ja sijoittamaan. Myöhemmin voin nauttia sitten hedelmistä eikä tartte miettiä, miten tulen toimeen…