Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (18744)

Vierailija
18581/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vörånymfin on jakanut Instassaan kelan, jonka taustalla soi pätkä Gelateriasta. En lähtisi vielä sen perusteella arvaamaan biisin koko ideaa.

"Tiramisu mamma mia"  tai jotain sen kuuloista. Joo eipä tuon lyhyen pätkän perusteella oikein vielä osaa sanoa juuta ei jaata 😊. Olis omasta mielestä kiva, jos olisi läpilaulettu kappale kuitenkin, vaikka kovin he kyllä tykkäävät yhdistää räppiä ja melodiaa. Nykytyylin mukaisesti. Tuntuu, että varsinkin Suomessa kaikki suosituimmat biisit ovat räppiä, räppiä ja räppiä. 

Mäkin toivoisin vaihteeksi kokonaan melodista biisiä. Tähän se tyylillisesti sopisi erittäin hyvin.

Olisi kyllä kivaa. Annan jutussa he korostavat sitä, että onneksi heidän ei tarvitse yrittää tehdä kilpsilijaa BBB:lle, koska sen hittiarvoa ei voi ylittää. He tekevät biisejä jotka sopivat sen kanssa,sä samaan showhun ja myös sanoivat, että saavat tehdä mitä itse haluavat.

Vierailija
18582/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vörånymfin on jakanut Instassaan kelan, jonka taustalla soi pätkä Gelateriasta. En lähtisi vielä sen perusteella arvaamaan biisin koko ideaa.

"Tiramisu mamma mia"  tai jotain sen kuuloista. Joo eipä tuon lyhyen pätkän perusteella oikein vielä osaa sanoa juuta ei jaata 😊. Olis omasta mielestä kiva, jos olisi läpilaulettu kappale kuitenkin, vaikka kovin he kyllä tykkäävät yhdistää räppiä ja melodiaa. Nykytyylin mukaisesti. Tuntuu, että varsinkin Suomessa kaikki suosituimmat biisit ovat räppiä, räppiä ja räppiä. 

Mäkin toivoisin vaihteeksi kokonaan melodista biisiä. Tähän se tyylillisesti sopisi erittäin hyvin.

Olisi kyllä kivaa. Annan jutussa he korostavat sitä, että onneksi heidän ei tarvitse yrittää tehdä kilpsilijaa BBB:lle, koska sen hittiarvoa ei voi ylittää. He tekevät biisejä jotka sopivat sen kanssa,sä samaan showhun ja myös sanoivat, että saavat tehdä mitä itse haluavat.

Minusta tuo on ihan hyvä ja oikea periaate. Tekevät sitä mitä itse haluavat ja mikä heistä itsestään on kivaa ja kokonaisuuteen istuvaa. He miettivät asiat omista lähtökohdistaan.

Osa ihmisistä ei niin tykkää heidän viimeaikaisista biiseistään ja toivoo paluuta vanhaan. Mä olen ratkaissut asian omalla kohdalla siten, että en enää edes mieti tuota, en haikaile enkä voivottele. KAJ päättää linjansa ja tekee mitä tekee nyt ja jatkossa, täysin heidän päätöksensä, ei minun. KAJ'n varhaisemmat mestarilliset biisit ( ja musikaalit) on ja pysyy ja niissä riittää ammennettavaa ja niitä jaksaa kuunnella aina vaan, jos näihin uudempiin kyllästyy. Selvyyden vuoksi, tykkään kyllä Karaokesta ja etenkin Economy plussasta paljon enkä ole kyllästynyt ainakaan vielä. Tosin pidän kuuntelusta välillä vähän taukoa niin kuin monen vanhemman biisinkin kohdalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18583/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vitsikästä että kappaleesta on löydettävissä jo pätkä instagramista, mutta ainoa paikka, jossa on kerrottu että edes on tulossa uusi biisi, on Anna-lehti😊

Vierailija
18584/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vitsikästä että kappaleesta on löydettävissä jo pätkä instagramista, mutta ainoa paikka, jossa on kerrottu että edes on tulossa uusi biisi, on Anna-lehti😊

Ihanan epäloogisia ovat. Tässäkin. 

Kysyin mieheltäni haluaako kuulla uuden biisin pätkän. Mies, joka ei KAJ'sta ole innostunut ja mieluummin pitää elämässä ennakoitavuudesta kuin yllätyksistä, totesi melkein tuskaisena, että kun ei niistä koskaan tiedä tuleeko sieltä jenkkaa vai räppiä. Hän on selkeästi tajunnut mistä KAJ'ssa on kyse: Koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu.

Ja minä rakastan jo uutta biisiä. Enkä edes välitä vaikka sanat osoittautuisivat surkeiksi (jota en usko), pelkkä tunnelma riittää ihastukseen.

Vierailija
18585/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18586/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo että ei koskaan tiedä tuleeko sieltä jenkkaa vai räppiä. Se todellakin tekee KAJ'sta KAJ'n ja on yksi suurimmista syistä, ellei jopa suurin syy sille miksi minusta tuli fani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18587/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa niin paljon toi uusi video. En tiedä onko se koominen vai tahattoman koominen. Jakob näyttää olevan ainoa jolla on tanssimuuvit hallussa.

Tuleekohan vielä video jossa he ajelevat tuolla jätskiautolla?

Vierailija
18588/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.facebook.com/share/r/1G7DyGGbow/

Hauskalta kuulostaa, mutta pikkuinen virhe on puikahtanut italian kieleen. Pitäisi olla una coppa piccolA. Nillitän tätä tämän yhden kerran ja sitten nautin estoitta. (Joka kerta kun kuulen Erikan Cicciolinan, irvistän kun hän lausuu nimen väärin. Tämä moitteeni siis tasapuolisuuden nimissä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18589/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.facebook.com/share/r/1G7DyGGbow/

Hauskalta kuulostaa, mutta pikkuinen virhe on puikahtanut italian kieleen. Pitäisi olla una coppa piccolA. Nillitän tätä tämän yhden kerran ja sitten nautin estoitta. (Joka kerta kun kuulen Erikan Cicciolinan, irvistän kun hän lausuu nimen väärin. Tämä moitteeni siis tasapuolisuuden nimissä.)

He lausuvat myös gelateria kovalla geellä kun pitäisi olla ”dzelateria”. Ajattelen että tämä, kuten myös tuo ”coppa piccolo” on ehkä tahallista, halutaan antaa sellainen turisti-italia-fiilis :)

Vierailija
18590/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menette Facebookiin ja lähdette tekemään julkaisua, musiikin siihen valitsemalla voi kuulla Gelaterian melkein kokonaan. Ihana on ja melodinen, tykkään tosi paljon jo nyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18591/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

… ja varmaan myös Instagramissa sama

Vierailija
18592/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaveto Tommy Cashin viimevuotiselle Espresso Macchiatolle? Njäh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18593/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuo että ei koskaan tiedä tuleeko sieltä jenkkaa vai räppiä. Se todellakin tekee KAJ'sta KAJ'n ja on yksi suurimmista syistä, ellei jopa suurin syy sille miksi minusta tuli fani.

Sama! Kerrankin bändi, jolla on ennakkoluulottomuutta, rohkeutta ja ennen kaikkea taitoa ja lahjakkuutta tehdä suunnilleen mitä tahansa maan ja taivaan välillä. Koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Ja se just on koko jutun suola. Niin omanlaisensa porukka. Ja se ihana huumori! 

Vierailija
18594/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.facebook.com/share/r/1G7DyGGbow/

Hauskalta kuulostaa, mutta pikkuinen virhe on puikahtanut italian kieleen. Pitäisi olla una coppa piccolA. Nillitän tätä tämän yhden kerran ja sitten nautin estoitta. (Joka kerta kun kuulen Erikan Cicciolinan, irvistän kun hän lausuu nimen väärin. Tämä moitteeni siis tasapuolisuuden nimissä.)

He lausuvat myös gelateria kovalla geellä kun pitäisi olla ”dzelateria”. Ajattelen että tämä, kuten myös tuo ”coppa piccolo” on ehkä tahallista, halutaan antaa sellainen turisti-italia-fiilis :)

 Veikkaan myös tahallisuutta ja turisti- italiaa 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18595/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menette Facebookiin ja lähdette tekemään julkaisua, musiikin siihen valitsemalla voi kuulla Gelaterian melkein kokonaan. Ihana on ja melodinen, tykkään tosi paljon jo nyt :)

Eli biisin virallinen julkaisu ensi viikon perjantaina...? Sehän hauskaa, että saatiin tällainen kesäbiisi tänäkin vuonna. Jäätelö kuuluu kesään ihan siinä missä hyttysetkin. Kiva rallatella stracciatellaa ja coppa piccoloa kesäkeikoilla. 

Vierailija
18596/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.facebook.com/share/r/1G7DyGGbow/

Hauskalta kuulostaa, mutta pikkuinen virhe on puikahtanut italian kieleen. Pitäisi olla una coppa piccolA. Nillitän tätä tämän yhden kerran ja sitten nautin estoitta. (Joka kerta kun kuulen Erikan Cicciolinan, irvistän kun hän lausuu nimen väärin. Tämä moitteeni siis tasapuolisuuden nimissä.)

He lausuvat myös gelateria kovalla geellä kun pitäisi olla ”dzelateria”. Ajattelen että tämä, kuten myös tuo ”coppa piccolo” on ehkä tahallista, halutaan antaa sellainen turisti-italia-fiilis :)

 Veikkaan myös tahallisuutta ja turisti- italiaa 😊

Ja se rimmaa seuraavaan säkeeseen piccolona.

Vierailija
18597/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä biisin luulette/toivotte jäävän keikoilta pois nyt kun uusi biisi tulee? Minusta Pa to ta na kako voisi jäädä pois. Mosquitoa varmaan moni ehdottaisi, mutta se on kuitenkin heidän toisiksi suosituin kappaleensa.

Mosquito on tainnut upota parhaiten internationaalille yleisölle. Nyt kun jäätelöbiisi tuli tälle kesälle, niin mun mielestä voisi Suomen kesäkeikoilla vaikka tosiaan jättää Mosquiton pois. Kesäkeikat (Billnäs, Porvoo ym.) on varmaan vaan tunnin mittaisia. 

Vierailija
18598/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Hauskalta kuulostaa, mutta pikkuinen virhe on puikahtanut italian kieleen. Pitäisi olla una coppa piccolA. Nillitän tätä tämän yhden kerran ja sitten nautin estoitta.'

Jep, ehkä romaanisia kieliä vähemmän ehditty opiskella:) 

Vierailija
18599/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Billnäsin infon mukaan KAJ aloittaa (10.7.) klo 21:30, paluubussit lähtevät 23:30. Joten toivottavasti keikka on 1,5 h eikä 1 h.

Vierailija
18600/18744 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusaaton puoli yhdeksän uutisissa kerrottiin saunabuumista Ruotsissa ja kukapa muukaan mainittiin yhtenä sysäyksen antajana kuin KAJ. Ja Bara Bada Bastu kaikui yhteislauluna lauteilla. :) Hyvää juhannusta kaikille!