Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (18496)
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa KAJ'n tilillä uusi video. Voiko joki selittää mistä siinä on kyse?
Huomaan, että tämä sivuutetaan taas jonain käsittämättömänä pelijaksona niin kuin monet viime vuoden joulukalenterin luukutkin.
Kyllä minusta tämä on otettu selvänä vihjeenä tulevasta jäätelöaiheisesta biisistä. Itse veikkaan, että biisissä esiintyy niin gelato vespa kuin traktorikin. Gelato vespa voisi olla hyvä nimi biisille. Pojat lomailivat viime kesän keikkaputken jälkeen Italiassa, sieltä ovat voineet ammentaa inspiraatiota :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta tämä on otettu selvänä vihjeenä tulevasta jäätelöaiheisesta biisistä. Itse veikkaan, että biisissä esiintyy niin gelato vespa kuin traktorikin. Gelato vespa voisi olla hyvä nimi biisille. Pojat lomailivat viime kesän keikkaputken jälkeen Italiassa, sieltä ovat voineet ammentaa inspiraatiota :)
Niin, ehkä osa KAJ'n "uusseuraajista", jotka ovat esim. löytäneet KAJ'n vasta hiljattain, vaikkapa vasta Economy plussan myötä, ei tiedäkään, että KAJlla on tapana antaa kaikenlaisia hauskoja vihjeitä. Tai sitten ei. Voivat myös ihan puhtaasti jekuttaa. Komediaryhmä mikä komediaryhmä 😊
OURO on jakanut YT:ssa Wilhelm von Schwerinin englanninnoksen kera. Tämä on se univormuversio levynjulkkareista. Jostain syystä en saa linkattua sitä.
Vierailija kirjoitti:
OURO on jakanut YT:ssa Wilhelm von Schwerinin englanninnoksen kera. Tämä on se univormuversio levynjulkkareista. Jostain syystä en saa linkattua sitä.
Pitääpä tsekata jonain sopivana hetkenä. En yhtään muista millainen äänenlaatu tuossa on. Tuli vaan mieleen, että nythän olisi Grimille reagoitavaa, kun on enkkukäännös. Jotkut lienevät toivoneetkin häneltä reaktiota KAJ'n "metalli/hard rock biiseihin, Schwerin ja Skarvens död. Ne reaktiot olisi kyllä mielenkiintoista kuulla, koska biisit poikkeavat KAJ'n muusta tuotannosta.
t. Virallisen linkittäjän sijainen
Vielä tuosta piirustuspelistä: kuka sanoo piirrettävän aiheen ja kuinka "huijari" valikoituu? Onko mukana oltava joku neljäs henkilö? Lienen ymmärrystä vailla ...
Vierailija kirjoitti:
Vielä tuosta piirustuspelistä: kuka sanoo piirrettävän aiheen ja kuinka "huijari" valikoituu? Onko mukana oltava joku neljäs henkilö? Lienen ymmärrystä vailla ...
Ilmeisesti ainakin joku kameramies/-nainen on ollut läsnä. Ehkä Lina Åhman, tai Erik.
Vierailija kirjoitti:
Oli siinä luultavasti muutakin. Ihmisten aivot ovat vain fokusoituneet mahdolliseen tulevaan jäätelöaiheiseen biisiin ja siihen liittyvien vihjeiden metsästämiseen. Mutta nämä alapeukutukset kyllä kertovat aina, että foorumilla tulee olla jotain mieltä asioista. Perusteluita en voi antaa, ennen kuin käki itse kukkuu. Parasta olivat alapeukutukset, kun yritin vastata jotain eriävää mielipidettä ilmaisevaa viestiin, jossa vihjailtiin peitellysti, että KAJ häpäisee Vöyrin, eritoten Vöyrin seurakunnan ja juuri restauroidun 400-vuotiaan puukirkon. En ole ollenkaan samaa mieltä.
En ole kommentoinut mitään foorumilla kuin vasta muutama viikko sitten, mutta se ei tarkoita, etten olisi lukenut sitä aiemmin tai kuunnellut musiikkia.
yritin vastata jotain eriävää mielipidettä ilmaisevaa viestiin, jossa vihjailtiin peitellysti, että KAJ häpäisee Vöyrin, eritoten Vöyrin seurakunnan ja juuri restauroidun 400-vuotiaan puukirkon. En ole ollenkaan samaa mieltä.
Kommentti oli todella hämmentävä; minä en osannut kommentoida sitä mitenkään. Mello- ja viisukeväänä Vöyrin seurakunnan striimaamassa jumalanpalveluksessa molemmat papit nimenomaan kehuivat sitä että KAJ tuo kunniaa kotiseudulleen. Historiallinen kirkko liittyi aiheeseen vain siten että striimin yleisö näki rakennuksenkin.
Mistä ihmeen häpäisyviestistä on kyse? KAJ häpäisee Vöyrin kirkon....? Minä olen ainakin ihan pihalla...
KAJ'n tilillä uusi Hemmaplanin treenivideo. Ja tietenkin "ohimennen" jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
yritin vastata jotain eriävää mielipidettä ilmaisevaa viestiin, jossa vihjailtiin peitellysti, että KAJ häpäisee Vöyrin, eritoten Vöyrin seurakunnan ja juuri restauroidun 400-vuotiaan puukirkon. En ole ollenkaan samaa mieltä.
Kommentti oli todella hämmentävä; minä en osannut kommentoida sitä mitenkään. Mello- ja viisukeväänä Vöyrin seurakunnan striimaamassa jumalanpalveluksessa molemmat papit nimenomaan kehuivat sitä että KAJ tuo kunniaa kotiseudulleen. Historiallinen kirkko liittyi aiheeseen vain siten että striimin yleisö näki rakennuksenkin.
Minä kuulin kommentissa tietyn sävyn, sellaisen, jolla tietynlaiset ihmiset yleensä verhoavat ilkeät kommenttinsa näennäiseen ystävällisyyteen ja jopa maireuteen. Se, mitä oikeastaan tarkoitettiin oli eri kuin mitä päällisin puolin sanottiin. Pappikin kirkossa ylisti silloin Melodifestivalenin voiton jälkeen, oltiin seurakunnassakin todella ylpeitä, mutta nyt....Mitäs menitte tekemään. Tuotte häpeää kotiseudullenne ja seurakunnalle. Konservatiiviset kristilliset piirit ovat omanlaisiaan piirejä. Vastauksessa yritin sanoa, että kulttuuri ja ihmiset menevät eteenpäin, rakennukset ja traditiot pysyvät paikallaan, vaikka ne olisivat haitallisiakin, etenkin, jos niitä vaalitaan. En muista, mitä muuta selitin. Joka tapauksessa maailma ei ole enää sama kuin 400 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulin kommentissa tietyn sävyn, sellaisen, jolla tietynlaiset ihmiset yleensä verhoavat ilkeät kommenttinsa näennäiseen ystävällisyyteen ja jopa maireuteen. Se, mitä oikeastaan tarkoitettiin oli eri kuin mitä päällisin puolin sanottiin. Pappikin kirkossa ylisti silloin Melodifestivalenin voiton jälkeen, oltiin seurakunnassakin todella ylpeitä, mutta nyt....Mitäs menitte tekemään. Tuotte häpeää kotiseudullenne ja seurakunnalle. Konservatiiviset kristilliset piirit ovat omanlaisiaan piirejä. Vastauksessa yritin sanoa, että kulttuuri ja ihmiset menevät eteenpäin, rakennukset ja traditiot pysyvät paikallaan, vaikka ne olisivat haitallisiakin, etenkin, jos niitä vaalitaan. En muista, mitä muuta selitin. Joka tapauksessa maailma ei ole enää sama kuin 400 vuotta sitten.
Vaikka tulenkin tästä taas alapeukutetuksi, niin en ihmettelisi, vaikka Kaj-fanien joukossa on paljon mm. erilaisiin herätysliikkeisiin kuuluvia ihmisiä. Käsittääkseni ovat melko yleisiä Pohjanmaalla, myös Vöyrillä. Varmaan niitä on tällä foorumillakin. Aika toksiselta paikalta tämä vaikuttaa.
Toksiselta? Seuraan palstaa päivittäin enkä kyllä allekirjoita tätä. Täällähän on mukavaa keskustelua ollut kuukausikaupalla muutamaa yksittäistä kommenttia lukuun ottamatta. PS. En ole nähnyt kirkonhäpäisykommenttia, mutta sellaisen nyt voi jättää omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Toksiselta? Seuraan palstaa päivittäin enkä kyllä allekirjoita tätä. Täällähän on mukavaa keskustelua ollut kuukausikaupalla muutamaa yksittäistä kommenttia lukuun ottamatta. PS. En ole nähnyt kirkonhäpäisykommenttia, mutta sellaisen nyt voi jättää omaan arvoonsa.
Taitaa tosiaan joku trolli taas yrittää saada hämminkiä aikaan. Annetaan olla.
Vierailija kirjoitti:
KAJ'n tilillä uusi Hemmaplanin treenivideo. Ja tietenkin "ohimennen" jäätelöä.
Vasso kuu! https://www.instagram.com/reel/DZh2LS7K1d-/
Sen näkee. Mutta kannan nyt hullun leimaa, kunnes asiat selviävät. Kaasuvalotustahan tämä on ollut oikealta ja vasemmalta jo monta kuukautta.
Onpas kiva tämä treenivideo. Ja kuulinko oikein, BBB-Bo Lund haitarissa. Mitäs veikkaatte, kuullaanko stadionilla Leif - hej du människa?
Tulevat sisään ajassa 1.23:51