Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (18496)

Vierailija
18401/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, jos pojat malttavat nyt lomaakin pitää ja irroittautua hetkeksi somesta ym. Täysin ansaittua heille, olihan kevään mittaan kuitenkin paljon kaikenlaista, Mello-finaalissa esiintyminen, Hallnin kuvaukset, levynjulkaisu, keikkoja, Jakobilla Änglagård.  Kyllä me fanit nyt  jaksetaan hieman odotella. Heinäkuussa on heillä sitten taas monta keikkaa, ja varmaan Hemmaplanissakin riittää suunniteltavaa ja harjoiteltavaa. Odotan kyllä innolla tuota konserttia. Täällä jo mietiskelen, mitenköhän aikaisin sinne stadionille oikein pitäisi mennä. Ei mun ole pakko eturiviin lavan eteen päästä, mutta sen verran lähelle kuitenkin, että näkisi hyvin. Pitänee ottaa taitettava pieni retkijakkara mukaan, jotta voi odotellessa istua - siis jos sinne sellaisen saa viedä :) 

Vierailija
18402/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on KAJ-puutosoireita nyt kun heillä on taukoa ja muutenkin hiljaiseloa somessa.

Tilanne on niin paha, että olen katsonut Seesargamesia. Siellä oli tänään vieraina KAJ-faneja, joista haastattelussa oli tämä alunperin amerikkalainen Brenna, joka on parhaillaan kuudetta kertaa vierailulla Pohjanmaalla. Aikovat tällä kertaa käydä Jeppiksessä pyörimässä. Viihdyttävää katsottavaa tuokin oli XD

Kyllä KAJ-fanit vaan ovat ihan oma rotunsa.

Mä olen taas yrittänyt kovasti keksiä muuta tekemistä ja ajateltavaa. Vähän haastavaa kyllä, mutta onneksi työt ovat pitäneet kiireisinä. Kohta koittaa kesäloma, joten melkoisesti aikaa, jolle pitäisi keksiä välillä muutakin ajateltavaa kuin KAJ.

Mulla alkaa onneksi loma vasta kun KAJ:n tauko päättyy. Siihen asti on kyllä paljon puuhaa mutta päivissä olisi silti aikaa KAJ-jutuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18403/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on KAJ-puutosoireita nyt kun heillä on taukoa ja muutenkin hiljaiseloa somessa.

Tilanne on niin paha, että olen katsonut Seesargamesia. Siellä oli tänään vieraina KAJ-faneja, joista haastattelussa oli tämä alunperin amerikkalainen Brenna, joka on parhaillaan kuudetta kertaa vierailulla Pohjanmaalla. Aikovat tällä kertaa käydä Jeppiksessä pyörimässä. Viihdyttävää katsottavaa tuokin oli XD

Mä olen taas yrittänyt kovasti keksiä muuta tekemistä ja ajateltavaa. Vähän haastavaa kyllä, mutta onneksi työt ovat pitäneet kiireisinä. Kohta koittaa kesäloma, joten melkoisesti aikaa, jolle pitäisi keksiä välillä muutakin ajateltavaa kuin KAJ.

Mulla alkaa onneksi loma vasta kun KAJ:n tauko päättyy. Siihen asti on kyllä paljon puuhaa mutta päivissä olisi silti aikaa KAJ-jutuille.

Minunkaltaisellani myöhään havahtuneella on taukojen aikana tilaisuus käydä lävitse Melloa edeltäneitä vuosia toiseen tai kolmanteen kertaan. Se on "esihistoriaa", josta oppii ja löytää aina uutta. Osviittana vaikkapa tämän ketjun ja tänne linkitetyn aarteiston uudelleen tutkiminen. 

Vierailija
18404/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa KAJ'n tilillä uusi video. Voiko joki selittää mistä siinä on kyse?

Vierailija
18405/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa KAJ'n tilillä uusi video. Voiko joki selittää mistä siinä on kyse?

Piirrä ja arvaa...? En todella tiedä, mutta gelato-vespa eli jäätelömopo mainittu. 

Jätskivihje jälleen? 

Vierailija
18406/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Kevin ilmeisesti voitti, koska hän danpi traktori ja toiset jäätelö-vespa. Sääntöjä en kyllä ymmärtänyt.

Vierailija
18407/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Kevin ilmeisesti voitti, koska hän danpi traktori ja toiset jäätelö-vespa. Sääntöjä en kyllä ymmärtänyt.

Säännöt jos joku tajuaa, kertokaa meille muillekin.

Vierailija
18408/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idea on, että kahdelle kilpailijalle eli tässä tapauksessa Axelille ja Jakobille on käsketty piirtää tietty asia, tässä tapauksessa jäätelöauto. Yhdelle kilpailijalle eli tällä videolla Kevinille taas on kerrottu, että hän on "impostor" eli hänen tarkoituksenaan on sabotoida Axelia ja Jakobia jäämättä siitä kuitenkaan kiinni eli hänen tulee esittää piirtävänsä samaa asiaa kuin Axel ja Jakob. Pelin lopussa pelaajat sitten koittavat arvata kuka oli tämä "Impostor". Axel ja Jakob arvaavat toisensa, mutta todellisuudessa impostor oli Kevin. 

Vierailija
18409/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti niin, että kaikille annetaan tehtäväksi piirtää sama asia, mutta yksi onkin huijari ja piirtää muuta. Ehkä huijari on vetänyt lyhimmän tikun tai jotain vastaavaa ennen piirtämisen aloittamista. 
Sitten kaikki yrittävät arvata kuka heistä on huijari. Jos huijari ei paljastu, hän voittaa.

Tässä tapauksessa piti piirtää jätskivespaa, mutta Kevin oli huijari eikä muut tajunneet sitä.

Vierailija
18410/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos selityksistä, nyt tajusin. Onpa hauska idea!

Vierailija
18411/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pelistä on erilaisia variaatioita. On olemassa sellainen versio, jossa on joku aihe johon liittyviä sanoja luetellaan ja yhdellä se aihe onkin eri. Tai sellainen versio jossa kuunnellaan musiikkia ja tanssahdellaan sen tahtiin mutta yhdellä on kuulokkeissa eri kappale kuin muilla. Mutta kaikista versioissa on sama idea: Yhdellä on eri aihe tai tehtävä kuin muilla, ja pelaajien tehtävä on arvata kuka pelaajist on tämä "Impostor". Ja tosiaan jos Inpostor ei paljastu hän voittaa, jos hän taas paljastuu niin silloin Impostor häviää.

Vierailija
18412/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse kerran pelannut tuota versiota, jossa luetellaan sanoja, mutta en silti hoksannut että tämä on sama piirtäen. 

Vierailija
18413/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Aleksanterin teatterista! Olin katsomassa Christoffer Strandbergin Kansanmiestä eli stand up -esitystä. KAJ mainittu, Christoffer kertoi saaneensa paljon viestejä, kun häntä luultiin yhdeksi BBB:n tekijöistä. Ja pätkä BBB:tä kuultiin osana esitystä, oopperatyyliin laulettuna.

Vierailija
18414/18496 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Christoffer myönsi olevansa vähän kateellinen ruotsalaiselle Kristoffer-kaimalleen. Piti vain kirjoittaa lauluja saunasta, hyttysistä ja karaoken laulamisesta ja nyt miljoonia valuu tilille😄

Vierailija
18415/18496 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla antaa tarkempaa tietoa missä kohtaa pe 12.6. ohjelmaa tämä KAJ-fanien osuus tulee? En jaksaisi millään kahlata läpi koko jaksoa kun ovat niin pitkiä 😅

Vierailija
18416/18496 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla antaa tarkempaa tietoa missä kohtaa pe 12.6. ohjelmaa tämä KAJ-fanien osuus tulee? En jaksaisi millään kahlata läpi koko jaksoa kun ovat niin pitkiä 😅

1:32 suunnilleen

Vierailija
18417/18496 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Vierailija
18418/18496 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kohta Seesarin jaksossa on 1:24, katsoin just läpi

Vierailija
18419/18496 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitkin jo vastauksen, mutta sitä videopalkkia voi "raahata" eteenpäin niin, että kuva näkyy kelatessa ja sillä lailla ohittaa pelimateriaalin.

Vierailija
18420/18496 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea kohta Seesarin jaksossa on 1:24, katsoin just läpi

Mulla näkyi 1:32 kun tulivat sisään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän