Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9489)
Vierailija kirjoitti:
Ajelin tänään pidempää matkaa autolla ja kuuntelin Yle X3M:ä ruotsin taitoja petratakseni. Olin iloinen kun siellä sentään soitettiin Mosquito! Sen jälkeen juontaja jutteli törmänneensä netissä Kaj-fanifiktioon ja pohdiskeli noiden kirjoittajien ikää. Ilmeisesti tekstien luonteesta johtuen... mun ruotsin taidot ei aivan riittäneet selvittämään millaisiin teksteihin hän sitten oli törmännyt, mutta olipa hauskaa, kun melko hyvin ymmärsin jutustelua kuitenkin.
Ja tuli siitä mieleen, että onko täällä joku lukenut jotain Kaj-fanifiktiota? Mulle taas tämäkin aika vieras genre eikä nyt oikeastaan kovin kiinnostava, mutta olisi kiva kuulla jos jollekulle on tutumpaa?
Jaha, Yle x3m sentään soittaa KAJ'ta.
Miten mahtaa olla yle suomenkieliset kanavat? Jatkuuko radiohiljaisuus KAJ'n suhteen edelleen, vaikka KAJ on tällä hetkellä Suomessa suositumpi kuin koskaan? Itse en ole nyt radiota kuunnellut vähään aikaan.
Outoa jos edes tuota uutukaista Mosquitoa ei soitettaisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uppo-outo ilmiö mulle tuo fanifiktio. Mutta ihan nimityksen perusteella veikkaan, että teinien tuotoksista on kyse. En ainakaan voi kuvitella kenenkään aikuisen alkavan kirjoittaa jotakin fantasioita Kaj'n pojista... niin ihania kuin he toki ovatkin. :)
Minusta tuntuu että tätä se juontaja juuri ihmetteli...
Ja joo, ei varmaan kunnioiteta reaalimaailman parisuhteita noissa!
Tämäkö https://yle.fi/a/92-10079726
Kuuntelin tuon enkä pysynyt yhtään sen vakavampana kuin radiojuontajatkaan. Sanoisin, että tekstin kirjoittaja on 15-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uppo-outo ilmiö mulle tuo fanifiktio. Mutta ihan nimityksen perusteella veikkaan, että teinien tuotoksista on kyse. En ainakaan voi kuvitella kenenkään aikuisen alkavan kirjoittaa jotakin fantasioita Kaj'n pojista... niin ihania kuin he toki ovatkin. :)
Ei se tuo ollut, siinä ei luettu mitään. Mutta voihan olla että hetkeä aiemmin oli luettu, käänsin kanavalle juuri kun Mosquito alkoi ja sen jälkeen juontaja puhui (yksin) noista tarinoista.
Aika kiusallinen pätkä. Vaikka en nyt tästäkään ihan kaikkea ymmärtänyt mutta ehkä tarpeeksi kuitenkin...
Vörjeans Tavastialle! pääsee Thåossin ja Gambamääninkin storalle kyrkalle spelaamaan. And Justice for Freppa!!
Vierailija kirjoitti:
Vörjeans Tavastialle! pääsee Thåossin ja Gambamääninkin storalle kyrkalle spelaamaan. And Justice for Freppa!!
Laitoin Tavastialle pari päivää sitten vinkin ja lupasivat välittää buukkaajalle. Peukut pystyyn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tuon enkä pysynyt yhtään sen vakavampana kuin radiojuontajatkaan. Sanoisin, että tekstin kirjoittaja on 15-vuotias.
Saahan 15-vuotiaillakin olla fantasioita. Olen nähnyt tuon pätkän monta kertaa, ja aina heidän repeilynsä naurattaa. Toimittajakaksikko on hyvin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin Tavastialle pari päivää sitten vinkin ja lupasivat välittää buukkaajalle. Peukut pystyyn!
Tykkään enemmän KAJ'sta kuin Vörjeansista.
Uusimmassa Instagram-päivityksessään KAJ lipsynkkaa euroviisuvoittajan kappaletta ja kiittää että sai olla mukana. Euroviisuista tasan 2 kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajelin tänään pidempää matkaa autolla ja kuuntelin Yle X3M:ä ruotsin taitoja petratakseni. Olin iloinen kun siellä sentään soitettiin Mosquito! Sen jälkeen juontaja jutteli törmänneensä netissä Kaj-fanifiktioon ja pohdiskeli noiden kirjoittajien ikää. Ilmeisesti tekstien luonteesta johtuen... mun ruotsin taidot ei aivan riittäneet selvittämään millaisiin teksteihin hän sitten oli törmännyt, mutta olipa hauskaa, kun melko hyvin ymmärsin jutustelua kuitenkin.
Ja tuli siitä mieleen, että onko täällä joku lukenut jotain Kaj-fanifiktiota? Mulle taas tämäkin aika vieras genre eikä nyt oikeastaan kovin kiinnostava, mutta olisi kiva kuulla jos jollekulle on tutumpaa?
En ole lukenut, mutta käsittääkseni genreen kuuluu, ettei siinä varsinaisesti kunnioiteta kohteiden parisuhteita.
Pitäisikin kirjoittaa täti-fanifiktiota: Siinä pojille tehtäisiin ruokaa, lämmitetään sauna ja pidettäisiin huolta, että menevät kotiin omien vaimojen luokse ajoissa nukkumaan. Sellaisesta me tätifanit tykättäisiin.
Ei näillä apinoilla ole edes yhtä hittiä. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän KAJ'sta kuin Vörjeansista.
Uusimmassa Instagram-päivityksessään KAJ lipsynkkaa euroviisuvoittajan kappaletta ja kiittää että sai olla mukana. Euroviisuista tasan 2 kk.
Ihana päivitys. Ihana KAJ. Näitä on ihana katsoa, kun eivät tee mitään puolivillaisesti, vaan taidolla ja osaamisella.
Niin sydämellisiä, hauskoja ja älykkäitä yhtä aikaa. Näiden poikien takia me voitaisiin kokoontua torille vaikka joka päivä.
Miksi näin pitkä ketju tästä "bändistä"?
Kommentteja selatessa tuli mieleen joku sairas kultti jossa pakko palvoa johtajaa ja jos joku sanoo jotain poikkipuolista niin kaikki hyökkää kimppuun. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Kommentteja selatessa tuli mieleen joku sairas kultti jossa pakko palvoa johtajaa ja jos joku sanoo jotain poikkipuolista niin kaikki hyökkää kimppuun. Sairasta.
Sinun kannattaa nyt äkkiä poistua ketjusta, jos pelkäät joutuvasi kultin jäseneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa nyt äkkiä poistua ketjusta, jos pelkäät joutuvasi kultin jäseneksi.
Ilmoitin ketjun supolle.
Olette todella sairaita.
Vinterdepressonin karvalakkihahmo on sisäistänyt Vägg i väggin tunnelmat: kun naapuri tuumaa, että sateen jälkeen paistaa aurinko, niin karvalakki nakkaa hänet pakastimeen 😂
Vierailija kirjoitti:
Ongelmako on 1600 myönteistä kommenttia KAJ'sta yhdessä ketjussa, eikä ne sadat ketjut, joissa keskitytään vain haukkumaan ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmako on 1600 myönteistä kommenttia KAJ'sta yhdessä ketjussa, eikä ne sadat ketjut, joissa keskitytään vain haukkumaan ihmisiä?
Hieno olkiukko