Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9489)
Porukalla on nälkä ja KAJ on buffetpöytä... ;)
Ihanaa vuorovaikutusta yleisön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
1 437 106 kertaa mosquito on "inissyt" spotifyilla. 🔥
Ja bastu lämminnyt yli 88 000 000 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mosquito taitaa purra kansainväliseen yleisöön paremmin kuin kotimaiseen. Varmaan ulkomaisia faneja varten ensisijaisesti tehtykin, ja hyvä että heidänkin KAJ-nälkäänsä ruokitaan. :D
Mä luulen, että asia on just näin. Ja biisi ehkä tarkoituksella niin lyhyt, että on pakko soittaa heti uudestaan ja uudestaan.
Mutta noi lyhytvideot on hauskoja ja keränneet aika mukavasti katselujakin.
Annetaan kunniaa myös Vörjeansissä mukana oleville Jonas "Thåossin" Sirénille ja hänen isälleen Kenneth " Gambämäänin" Sirénille. Keviniltä kysyttiin kuka kutsuttaisiin paikkaamaan jos hän sairastuisi ja hän sanoi, että Jonas, joka on häntä paljon parempi kitaristi. Tämän sisar Josefin on myös laulaja, joka esiintyi siinä Vöyrin kansanjuhlassa Mellon jälkeen.
Volarekin sujui tuosta noin vaan. Tosin oli esitetty ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hauska myös.
Suomi-iskelmäkin sujuu heiltä.
Edelleen jotenkin "outoa" nähdä Jakob kitaranvarressa 🙂 Minä ensin pitkään luulin, että hän ei soita mitään instrumenttia, paitsi sitä melodicaa, mutta luonnistuu tarvittaessa sekä rummut että kitara. Nämä coverit on niin mainioita!
Itse olen hurahtanut näihin fanien itse editoituihin koostevideoihin. Ovat vivahdekkaita ja monipuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä saksalainen tyyppi julkaisi jo jokin aika sitten Top 20 - Best KAJ Songs -videon. Kiinnostavia valintoja, kiinnostavia perusteluja, ja kiva nähdä, mikä kansainväliseen yleisöön puree.
Joo minäkin jossain vaiheessa ihan mielenkiinnosta lueskelin noita kommentteja. Monipuolista pohdintaa siellä löytyi KAJ'n biiseistä.
Tämä saksalainen taitaa olla kova fani, ja vaikutti aidosti erittäin pettyneeltä, kun viisuvoittoa ei KAJ'lle sitten loppujen lopuksi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan vähän "hirvittää" tuo kohta kun Kevin kellahtaa selälleen, että milloinka iskee päänsä noihin lavasteisiin... 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan vähän "hirvittää" tuo kohta kun Kevin kellahtaa selälleen, että milloinka iskee päänsä noihin lavasteisiin... 😅
Mutta sitten tyrkkää itsensä ylös yhdellä kädellä. On tukilihakset kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Bruce Springsteen cover
🤗👍💚
Joku täällä kirjoitti, että ikä on vain numeroita. Samaa mieltä. Itsellä jo kilometrejä mittarissa, mutta olo on kuin kolmekymppisellä. KAJ tuli ja sydän suli. Tällaista fiilistä ei varmaan ole ollut sitten teinivuosien. Ensin iski CCR, sitten Bruce ja nyt ihana KAJ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Mitenköhän kauan aikaa itsellä menisi könytä ylös tuolta lattialta....🙄 Ei käy ihan samaan malliin kuin Keviniltä.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä kirjoitti, että ikä on vain numeroita. Samaa mieltä. Itsellä jo kilometrejä mittarissa, mutta olo on kuin kolmekymppisellä. KAJ tuli ja sydän suli. Tällaista fiilistä ei varmaan ole ollut sitten teinivuosien. Ensin iski CCR, sitten Bruce ja nyt ihana KAJ!
Mihin se joksut ja kb jäi?
Kaj tulee lavalle n 30:00 aikaan videolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Mitenköhän kauan aikaa itsellä menisi könytä ylös tuolta lattialta....🙄 Ei käy ihan samaan malliin kuin Keviniltä.
Kevinillä on urheilijan kunto (ja vartalo). Hän harrastaa aikansa kuluksi hiihtomaratoneja ja muuta pientä liikuntaa. Eivätkä Jakob ja Axelkaan sohvaperunoita ole, Jakob oli futiksessa juniorijoukkueensa tähtihyökkääjä ja höntsäilee jossain "veteraanijoukkueessa" edelleen. Axel muun muassa pelaa padelia. Ei pelkoa, meitin pojat jaksaa kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIkö muka normaali terve ihminen pääse lattialta selinmakuulta ylös helposti niin, että auttaa yhdellä kädellä? Kokeilin äsken itse, eikä tuottanut mitään vaikeuksia, vaikka olen 60-vuotias. Tosin olen Keviniä 20 senttiä lyhyempi.
Ja tämä ihan Kevinin kuntoa vähättelemättä.
Mosquito taitaa purra kansainväliseen yleisöön paremmin kuin kotimaiseen. Varmaan ulkomaisia faneja varten ensisijaisesti tehtykin, ja hyvä että heidänkin KAJ-nälkäänsä ruokitaan. :D