Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (16007)

Vierailija
16001/16007 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on menossa Vasabladetin 1 euron 1kk lukuoikeus ja sen jälkeiset 3kk puoleen hintaan. Hankin sen silloin, kun se yksi Vasabladetin toimittaja teki sen haastattelujutun KAJn ulkomaisista faneista, ja halusin lukea nimenomaan sen. Mä vaan käytän tuota lukuoikeutta vähän laiskasti, vähän huono lukemaan lehtiä olen muutoinkin. No, nyt luin jotain niitä Halln-artikkeleita. Ja yhden viimevuotisen jutun, jossa eräs toimittaja listasi omasta mielestään 20 parasta KAJn biisiä. Vähän yllättävä muuten hänen listansa, siinä oli muistaakseni vaan 2 biisiä Karar i arbeit -albumilta (30 år ja Älska en gubb) ja listan ykkönen oli Pa to ta na kako. Yllättävän monta musikaalibiisiä oli myös päässyt listalle. 

Ihanaa! Joku toinenkin tykkää Träti årista ja Älska en gubbista. Ne on mun kaksi suurinta Kaj-suosikkia ja oon aina tuntenut itseni vähän kummajaiseksi, kun kukaan muu ei yleensä mainitse niitä. Joo tiedän, smaken som baken jne. Mutta silti kiva löytää (tuntematon) hengenheimolainen.

Listan laatinut toimittaja oli Patrik Back 😊

Kiitos tiedosta, täytyy laittaa Patrikille postia. Ehkä meistä voisi tulla kirjeenvaihtokaverit.  :)

Vierailija
16002/16007 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn joukkoon, minäkin tykkään noista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16003/16007 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityn joukkoon, minäkin tykkään noista. 

Ja minä myös!

Vierailija
16004/16007 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/DXKMJ1Dj2R8/
Kirjoittajat kertovat BBB:n synnystä lyhyesti

Vierailija
16005/16007 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/DXKMJ1Dj2R8/
Kirjoittajat kertovat BBB:n synnystä lyhyesti

Ymmärtääkö tuo skoonelainen edes itse omaa puhettaan?? Vöyrihän alkaa tuntua suorastaan lasten leikiltä.

Vierailija
16006/16007 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grammisgaalahan on ihan kohta, pari viikkoa enää. Kylläpäs aika menee! Saas nähdä kuinka Bastun käy! 

Vierailija
16007/16007 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä tilanne muuttumassa, alkaako KAJ näkyä ruotsalaisessa mediassa muutenkin kuin luontaisten ekstroverttien haastateltavana? 

Jotta saadaan pohdintojeni sekaan hiukan hauskaakin, nostan suomalaisesta mediasta tämän, jossa vanhemmat kertovat suomeksi pojistaan:

https://yle.fi/a/74-20148788

Tämä on kyllä kiva juttu. Muistin entuudestaan Jakobin äidin kertomuksen Jakobin ensimmäisestä keikasta, jolloin hän kolmevuotiaana kiipesi sukujuhlissa tuolille laulamaan ruotsalaisen iskelmän. Epäilemättä nuotilleen. Mutta sen olin unohtanut, että Kevin oli hinkunut esiintymään jo kaksivuotiaana, hänkin sukujuhlassa. Niin kauan on siis siinä hiljaisessa ja ujonnäköisessä pojassa kytenyt halu estradille. Nyt ymmärrän vielä paremmin sen silmien loisteen, kun hän on lavalla.