Onko KAJ yhden hitin ihme?
Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua
Kommentit (16007)
Vierailija kirjoitti:
Liityn joukkoon, minäkin tykkään noista.
Ja minä myös!
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/DXKMJ1Dj2R8/
Kirjoittajat kertovat BBB:n synnystä lyhyesti
Ymmärtääkö tuo skoonelainen edes itse omaa puhettaan?? Vöyrihän alkaa tuntua suorastaan lasten leikiltä.
Grammisgaalahan on ihan kohta, pari viikkoa enää. Kylläpäs aika menee! Saas nähdä kuinka Bastun käy!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä tilanne muuttumassa, alkaako KAJ näkyä ruotsalaisessa mediassa muutenkin kuin luontaisten ekstroverttien haastateltavana?
Jotta saadaan pohdintojeni sekaan hiukan hauskaakin, nostan suomalaisesta mediasta tämän, jossa vanhemmat kertovat suomeksi pojistaan:
Tämä on kyllä kiva juttu. Muistin entuudestaan Jakobin äidin kertomuksen Jakobin ensimmäisestä keikasta, jolloin hän kolmevuotiaana kiipesi sukujuhlissa tuolille laulamaan ruotsalaisen iskelmän. Epäilemättä nuotilleen. Mutta sen olin unohtanut, että Kevin oli hinkunut esiintymään jo kaksivuotiaana, hänkin sukujuhlassa. Niin kauan on siis siinä hiljaisessa ja ujonnäköisessä pojassa kytenyt halu estradille. Nyt ymmärrän vielä paremmin sen silmien loisteen, kun hän on lavalla.
Kiitos tiedosta, täytyy laittaa Patrikille postia. Ehkä meistä voisi tulla kirjeenvaihtokaverit. :)