Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (20128)

Vierailija
16041/20128 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Kajfrontation vinkattu Grimille?

Vierailija
16042/20128 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä huippu. Taidan katsoa sen taas nyt heti. Tässä jos joku muukin haluaa katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16043/20128 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä huippu. Taidan katsoa sen taas nyt heti. Tässä jos joku muukin haluaa katsoa.

Käsittämättömän hyvin laulavat kyllä tässä Jakob ja Kevin, parikymppiset pojat! 

Vierailija
16044/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grim sanoi aikaisemmin ettei ole Miserablesin ystävä varsinaisesti.

Kuuntelin Tulisielun, hyvä kirja ja toimii hyvin murteetomana suomeksi.

Vierailija
16045/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grim sanoi aikaisemmin ettei ole Miserablesin ystävä varsinaisesti.

Kuuntelin Tulisielun, hyvä kirja ja toimii hyvin murteetomana suomeksi.

Minä tykkäsin myös Tulisielusta kovasti. Muistuttiko teidän mielestänne joku kirjan hahmoista jotakuta KAJn pojista?

Vierailija
16046/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Tulisielu nyt kesken ruotsiksi, olen noin sivulla 100. Olen tykännyt tähän mennessä. Ja varmaan kesän jälkeen on jotain kehittymistäkin tapahtunut, kun tuntuu helpommalta kuin Kleinin lukeminen kesällä. 

Vierailija
16047/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/DXKMJ1Dj2R8/
Kirjoittajat kertovat BBB:n synnystä lyhyesti

Kun täälläkin on kannettu huolta, että yhteistyö ruotsalaisten kanssa pilaa kaiken, sanoisin että siinä ovat voittajina molemmat osapuolet. Ruotsalaiset saavat KAJ'lta rennompaa asennetta biisintekoon tinkimättä laadusta. Tietysti kassakin kilisee, mutta he tuntuvat arvostavan KAJ'ta artisteina suuresti.

Vierailija
16048/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, että KAJ esiintyy Grammisgaalassa? Esiintyjiä on ilmeisesti ilmoitettu etukäteen eikä KAJ ole heidän joukossaan.

Vierailija
16049/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko, että KAJ esiintyy Grammisgaalassa? Esiintyjiä on ilmeisesti ilmoitettu etukäteen eikä KAJ ole heidän joukossaan.

Esiintyivät viime vuonna niin ehkä sitten muiden vuoro nyt. Ja voiko siellä edes esiintyä jos itse on ehdokkaana, sitä en tiedä.

Vierailija
16050/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Grammis-systeemi toimiikaan? Siis että kuinka voittajat valitaan? Mekaanisesti biisin soitto/striimausmäärän perusteella, asiantuntijoiden valintana vai yleisöäänestyksellä?

Vierailija
16051/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/DXKMJ1Dj2R8/
Kirjoittajat kertovat BBB:n synnystä lyhyesti

Kun täälläkin on kannettu huolta, että yhteistyö ruotsalaisten kanssa pilaa kaiken, sanoisin että siinä ovat voittajina molemmat osapuolet. Ruotsalaiset saavat KAJ'lta rennompaa asennetta biisintekoon tinkimättä laadusta. Tietysti kassakin kilisee, mutta he tuntuvat arvostavan KAJ'ta artisteina suuresti.

Uudesta biisistä emme vielä tiedä mitään, mutta jos parista vihjeestä yhtään yrittäisi arvata, niin oma veikkaus olisi, että jollain Karaoken tyylisellä "bängerilinjalla" jatkettaisiin. Ruotsalaiset ovat hyviä tällaisessa, mutta toivottavasti KAJ ei joudu liikaa tinkimään sanoituksessa ja helpottamaan tekstiä saunabiisin tapaan. Pidemmän päälle vähän mietityttää sekin, jatkaisivatko sitten tällaista hittitehtailua eteenkinpäin 🤔 Voisihan olla niinkin, että julkaisevat nyt näitä ruotsalaistyylisiä singlejä ja koostavat jonkun ehyemmän ja enemmän omantyylisen albumin jossain vaiheessa. Jää nähtäväksi  muuttuuko tyyli ja miten fanit sen vastaan ottavat. 

Vierailija
16052/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Tulisielu nyt kesken ruotsiksi, olen noin sivulla 100. Olen tykännyt tähän mennessä. Ja varmaan kesän jälkeen on jotain kehittymistäkin tapahtunut, kun tuntuu helpommalta kuin Kleinin lukeminen kesällä. 

Ja mä olen kohta lähdössä hakemaan Tulisielua kirjastosta viikonloppulukemiseksi 😊. 

Vierailija
16053/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Grammis-systeemi toimiikaan? Siis että kuinka voittajat valitaan? Mekaanisesti biisin soitto/striimausmäärän perusteella, asiantuntijoiden valintana vai yleisöäänestyksellä?

Årets låt delas ut av Grammis i samarbete med Stim. Priset baseras på Stims och Ifpi Sveriges sammanvägda data över de mest spelade låtarna i riksradio P3 och P4, kommersiella radiostationer samt streamingtjänster som är aktiva i Sverige. Både vinnande artist och låtskrivare belönas med en statyett.

Vierailija
16054/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläolevasta voisi ehkä päätellä, että Bastu ei voita...? Mutu-tuntumalla voisin kuvitella, että radioasemat eivät sitä paljon soita vaan keskittyvät valtavirtamusiikkiin, eli ykkösenä olisi joku geneerinen puleerattu biisi. Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
16055/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut KAJ'lta tänään uutta biisiä tai mitään muutakaan. Ei vaikka mulla olisi just tää ilta hyvin aikaa roikkua somessa ja kajversumissa. Taasko tässä pitää keksiä omat viihteensä?

Vierailija
16056/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut KAJ'lta tänään uutta biisiä tai mitään muutakaan. Ei vaikka mulla olisi just tää ilta hyvin aikaa roikkua somessa ja kajversumissa. Taasko tässä pitää keksiä omat viihteensä?

Tulisiko viikon päästä, niin faneilla on aikaa oppua se ennen Gröna Lundia?

Vierailija
16057/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisiko viikon päästä, niin faneilla on aikaa oppua se ennen Gröna Lundia?

Ehkä. Tai uskaltaisivatko peräti julkaista suoraan konsertissa, kun voivat odottaa ruotsalaisten ymmärtävän sanat suoraankin. Ennen KOI:ta oli pakko antaa meille heikommin ruotsia osaaville aikaa saada selvää teksteistä.

Voi kun toivon, että olisivat palanneet takaisin kunnon tarinankerrontaan.

Vierailija
16058/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä odotellessa me voitaisiin huvittaa itseämme ja toisiamme ripottelemalla tänne omia suosikkihelmiämme. Mä voisin dropata vaikka tämän:

Vierailija
16059/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä odotellessa me voitaisiin huvittaa itseämme ja toisiamme ripottelemalla tänne omia suosikkihelmiämme. Mä voisin dropata vaikka tämän:

Vierailija
16060/20128 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän