Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (20128)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Kajfrontation vinkattu Grimille?
Se on kyllä huippu. Taidan katsoa sen taas nyt heti. Tässä jos joku muukin haluaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä huippu. Taidan katsoa sen taas nyt heti. Tässä jos joku muukin haluaa katsoa.
Käsittämättömän hyvin laulavat kyllä tässä Jakob ja Kevin, parikymppiset pojat!
Grim sanoi aikaisemmin ettei ole Miserablesin ystävä varsinaisesti.
Kuuntelin Tulisielun, hyvä kirja ja toimii hyvin murteetomana suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Grim sanoi aikaisemmin ettei ole Miserablesin ystävä varsinaisesti.
Kuuntelin Tulisielun, hyvä kirja ja toimii hyvin murteetomana suomeksi.
Minä tykkäsin myös Tulisielusta kovasti. Muistuttiko teidän mielestänne joku kirjan hahmoista jotakuta KAJn pojista?
Mulla on Tulisielu nyt kesken ruotsiksi, olen noin sivulla 100. Olen tykännyt tähän mennessä. Ja varmaan kesän jälkeen on jotain kehittymistäkin tapahtunut, kun tuntuu helpommalta kuin Kleinin lukeminen kesällä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/DXKMJ1Dj2R8/
Kirjoittajat kertovat BBB:n synnystä lyhyesti
Kun täälläkin on kannettu huolta, että yhteistyö ruotsalaisten kanssa pilaa kaiken, sanoisin että siinä ovat voittajina molemmat osapuolet. Ruotsalaiset saavat KAJ'lta rennompaa asennetta biisintekoon tinkimättä laadusta. Tietysti kassakin kilisee, mutta he tuntuvat arvostavan KAJ'ta artisteina suuresti.
Luuletteko, että KAJ esiintyy Grammisgaalassa? Esiintyjiä on ilmeisesti ilmoitettu etukäteen eikä KAJ ole heidän joukossaan.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko, että KAJ esiintyy Grammisgaalassa? Esiintyjiä on ilmeisesti ilmoitettu etukäteen eikä KAJ ole heidän joukossaan.
Esiintyivät viime vuonna niin ehkä sitten muiden vuoro nyt. Ja voiko siellä edes esiintyä jos itse on ehdokkaana, sitä en tiedä.
Miten tuo Grammis-systeemi toimiikaan? Siis että kuinka voittajat valitaan? Mekaanisesti biisin soitto/striimausmäärän perusteella, asiantuntijoiden valintana vai yleisöäänestyksellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/DXKMJ1Dj2R8/
Kirjoittajat kertovat BBB:n synnystä lyhyestiKun täälläkin on kannettu huolta, että yhteistyö ruotsalaisten kanssa pilaa kaiken, sanoisin että siinä ovat voittajina molemmat osapuolet. Ruotsalaiset saavat KAJ'lta rennompaa asennetta biisintekoon tinkimättä laadusta. Tietysti kassakin kilisee, mutta he tuntuvat arvostavan KAJ'ta artisteina suuresti.
Uudesta biisistä emme vielä tiedä mitään, mutta jos parista vihjeestä yhtään yrittäisi arvata, niin oma veikkaus olisi, että jollain Karaoken tyylisellä "bängerilinjalla" jatkettaisiin. Ruotsalaiset ovat hyviä tällaisessa, mutta toivottavasti KAJ ei joudu liikaa tinkimään sanoituksessa ja helpottamaan tekstiä saunabiisin tapaan. Pidemmän päälle vähän mietityttää sekin, jatkaisivatko sitten tällaista hittitehtailua eteenkinpäin 🤔 Voisihan olla niinkin, että julkaisevat nyt näitä ruotsalaistyylisiä singlejä ja koostavat jonkun ehyemmän ja enemmän omantyylisen albumin jossain vaiheessa. Jää nähtäväksi muuttuuko tyyli ja miten fanit sen vastaan ottavat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Tulisielu nyt kesken ruotsiksi, olen noin sivulla 100. Olen tykännyt tähän mennessä. Ja varmaan kesän jälkeen on jotain kehittymistäkin tapahtunut, kun tuntuu helpommalta kuin Kleinin lukeminen kesällä.
Ja mä olen kohta lähdössä hakemaan Tulisielua kirjastosta viikonloppulukemiseksi 😊.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Grammis-systeemi toimiikaan? Siis että kuinka voittajat valitaan? Mekaanisesti biisin soitto/striimausmäärän perusteella, asiantuntijoiden valintana vai yleisöäänestyksellä?
Årets låt delas ut av Grammis i samarbete med Stim. Priset baseras på Stims och Ifpi Sveriges sammanvägda data över de mest spelade låtarna i riksradio P3 och P4, kommersiella radiostationer samt streamingtjänster som är aktiva i Sverige. Både vinnande artist och låtskrivare belönas med en statyett.
Ylläolevasta voisi ehkä päätellä, että Bastu ei voita...? Mutu-tuntumalla voisin kuvitella, että radioasemat eivät sitä paljon soita vaan keskittyvät valtavirtamusiikkiin, eli ykkösenä olisi joku geneerinen puleerattu biisi. Toivottavasti olen väärässä.
Ei ole tullut KAJ'lta tänään uutta biisiä tai mitään muutakaan. Ei vaikka mulla olisi just tää ilta hyvin aikaa roikkua somessa ja kajversumissa. Taasko tässä pitää keksiä omat viihteensä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut KAJ'lta tänään uutta biisiä tai mitään muutakaan. Ei vaikka mulla olisi just tää ilta hyvin aikaa roikkua somessa ja kajversumissa. Taasko tässä pitää keksiä omat viihteensä?
Tulisiko viikon päästä, niin faneilla on aikaa oppua se ennen Gröna Lundia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisiko viikon päästä, niin faneilla on aikaa oppua se ennen Gröna Lundia?
Ehkä. Tai uskaltaisivatko peräti julkaista suoraan konsertissa, kun voivat odottaa ruotsalaisten ymmärtävän sanat suoraankin. Ennen KOI:ta oli pakko antaa meille heikommin ruotsia osaaville aikaa saada selvää teksteistä.
Voi kun toivon, että olisivat palanneet takaisin kunnon tarinankerrontaan.
Tässä odotellessa me voitaisiin huvittaa itseämme ja toisiamme ripottelemalla tänne omia suosikkihelmiämme. Mä voisin dropata vaikka tämän:
Vierailija kirjoitti:
Tässä odotellessa me voitaisiin huvittaa itseämme ja toisiamme ripottelemalla tänne omia suosikkihelmiämme. Mä voisin dropata vaikka tämän: