Onko KAJ yhden hitin ihme?
Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua
Kommentit (15824)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas vietiin yöunet juuri kun niitä olisi ennen uuden työviikon alkua eniten tarvinnut.
Vihjeitä varmaan tulee nyt parin päivän välein.
Eli tähän mennessä meille on kerrottu, että lomatunnelmaa, lentämistä, Mr International, Axel näyttää Berteliltä ja kaikki näyttävät vähän Elviksiltä Las Vegasissa.
Ehkä mun ei pitäisi kertoa tätä teille... mutta etsikää nurkasta. Sinne on piilotettu Kaj'n uusi biisi.
Mitä tarkoitat? Yritin katsoa tarkkaan kaikki nurkat, mutta olen liian hidas huomaamaan jos sinne on piilotettu jotain. Viimeisellä penkkirivillä lentokoneessa näytti olevan jotain ehkä, mutta en kyllä saanut selvää mitä, vaikka katsoin tosi monta kertaa.
Tuo taitaa viitata siihen täällä aiemmin olleeseen kommenttiin. Joku kysyi, miten tehdä kajahtaneet lopullisesti hulluiksi. Ja vastasi itse, että laitetaan heidät pyöreään huoneeseen ja vihjataan, että huoneen nurkkaan on kätketty KAJ'n uusi levy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas vietiin yöunet juuri kun niitä olisi ennen uuden työviikon alkua eniten tarvinnut.
Vihjeitä varmaan tulee nyt parin päivän välein.
Eli tähän mennessä meille on kerrottu, että lomatunnelmaa, lentämistä, Mr International, Axel näyttää Berteliltä ja kaikki näyttävät vähän Elviksiltä Las Vegasissa.
Ehkä mun ei pitäisi kertoa tätä teille... mutta etsikää nurkasta. Sinne on piilotettu Kaj'n uusi biisi.
Mä en tajunnut mitään, vaikka kuinka katselin nurkkia.
Taitaa olla joku täälläkin hassuttelutuulella ja lietsomassa hysteriaa
Mä en tajunnut mitään, vaikka kuinka katselin nurkkia.