Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (20098)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas vietiin yöunet juuri kun niitä olisi ennen uuden työviikon alkua eniten tarvinnut.
Vihjeitä varmaan tulee nyt parin päivän välein.
Eli tähän mennessä meille on kerrottu, että lomatunnelmaa, lentämistä, Mr International, Axel näyttää Berteliltä ja kaikki näyttävät vähän Elviksiltä Las Vegasissa.
Ehkä mun ei pitäisi kertoa tätä teille... mutta etsikää nurkasta. Sinne on piilotettu Kaj'n uusi biisi.
Mitä tarkoitat? Yritin katsoa tarkkaan kaikki nurkat, mutta olen liian hidas huomaamaan jos sinne on piilotettu jotain. Viimeisellä penkkirivillä lentokoneessa näytti olevan jotain ehkä, mutta en kyllä saanut selvää mitä, vaikka katsoin tosi monta kertaa.
Tuo taitaa viitata siihen täällä aiemmin olleeseen kommenttiin. Joku kysyi, miten tehdä kajahtaneet lopullisesti hulluiksi. Ja vastasi itse, että laitetaan heidät pyöreään huoneeseen ja vihjataan, että huoneen nurkkaan on kätketty KAJ'n uusi levy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas vietiin yöunet juuri kun niitä olisi ennen uuden työviikon alkua eniten tarvinnut.
Vihjeitä varmaan tulee nyt parin päivän välein.
Eli tähän mennessä meille on kerrottu, että lomatunnelmaa, lentämistä, Mr International, Axel näyttää Berteliltä ja kaikki näyttävät vähän Elviksiltä Las Vegasissa.
Ehkä mun ei pitäisi kertoa tätä teille... mutta etsikää nurkasta. Sinne on piilotettu Kaj'n uusi biisi.
Mä en tajunnut mitään, vaikka kuinka katselin nurkkia.
Taitaa olla joku täälläkin hassuttelutuulella ja lietsomassa hysteriaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patreoniin tuli Grim-reaktioita. Fisken Gunnar siitä 2010 keikasta, Pollenallergiker, Heimani i skick livenä ja remixinä. Hän on niin iloinen, että heiltä löytyy niin varhaista materiaalia, josta jo näkyy valtava lahjakkuus.
Oi, mahtavaa. Onko Grim laittamassa ne myös Youtuben puolelle? Jos Celeste on ehkä paras Kaj'n tekstien ja koko heidän tuotantonsa kulttuuristen viitteiden arvioija, Grim on ehdottomasti paras musiikillisen puolen analysoija. Hän poimii aina esiin kiinnostavia yksityiskohtia, joita mä epämusikaalisuuden huipentuma en ole huomannut ollenkaan.
Mä olen aina ihaillut tässä Celestessä hänen melkein yliluonnollista vaistoaan ja herkkyyttään tunnistaa pienetkin piilotetut vihjeet. Mulla on ollut käsitys, että autistit eivät kykene lainkaan "lukemaan" toista ihmistä ilmeiden, elekielen tai olemuksen perusteella, mutta Celeste todistaa toisin. Hän löytää esimerkiksi musikaalien hahmojen ytimen mun silmissäni käsittämättömän nopeasti.
Botnia Paradisen Klas ja Kenneth olivat olleet lavalla alle minuutin, kun hän oivalsi, etteivät hahmot ole heteroita. Mulla ei ollut siinä vaiheessa tästä aavistustakaan. Olin valovuoden hänestä jäljessä myös lopun suuressa käänteessa, jossa trubaduurin henkilöllisyys paljastuu. Hän alkoi kirkua ääneen, kun mä vielä tyynesti skådasin på vågorna. No, olen ehkä poikkeuksellisen hidas, mutta saanpa Kaj'n oheen muitakin ihailun kohteita.
https://www.instagram.com/reel/DIwnBE0Ka4q/
Kun nyt netissä vilisee kuvia Amsterdamin Prepartysta, alkaa kaivata näitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt netissä vilisee kuvia Amsterdamin Prepartysta, alkaa kaivata näitä aikoja.
Älä muuta sano. Mulle parasta on Axelin kuvaus siitä, miten KAJ juhlisi mahdollista viisuvoittoa. Nämä kaverit ei koskaan petä.
Oliko Amsterdam juuri se pre-party johon KAJ ei lähtenyt, koska piti tärkeämpänä hoitaa Karar i arbeit -kiertueen keikka Pohjanmaalla? "Nykaabia me emme peruuta koskaan"
Warnerin Lina Åhman lienee nyt Felician sisällöntuottajana. Mahtaa olla erilainen kokemus kuin viime keväänä. Ja tämä ei ole mikään dissaus Felician suuntaan. Jokaisella artistilla on oma imagonsa. KAJ'lla oli valmiiksi sketsimoodi selkäytimessä, joten LInan ei tarvinnut kuin vain vähän tökätä. Täältä löytyy koko Pre ESC-kansio. https://www.instagram.com/stories/highlights/18025281410444017/
Vierailija kirjoitti:
Oliko Amsterdam juuri se pre-party johon KAJ ei lähtenyt, koska piti tärkeämpänä hoitaa Karar i arbeit -kiertueen keikka Pohjanmaalla? "Nykaabia me emme peruuta koskaan"
Joo, taisi olla Amsterdam. Eivät päässeet sinne, kun oli keikka sovittuna toiseen cityyn nimeltä Uusikaarlepyy. Mutta muistan, että he kävivät sitten ainakin Lontoossa ja oliko Madridissa (?). Tästähän pojat itseironisesti puhui SVT:n Euroviisu-klubissakin, kuinka he ottivat prepartytkin tosissaan ja keskittyivät vain ja ainoastaan esitykseensä siinä missä kaikki muut bailasi ja juhli. Se suomalainen tunnollisuus ja kunnollisuus. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, taisi olla Amsterdam. Eivät päässeet sinne, kun oli keikka sovittuna toiseen cityyn nimeltä Uusikaarlepyy. Mutta muistan, että he kävivät sitten ainakin Lontoossa ja oliko Madridissa (?). Tästähän pojat itseironisesti puhui SVT:n Euroviisu-klubissakin, kuinka he ottivat prepartytkin tosissaan ja keskittyivät vain ja ainoastaan esitykseensä siinä missä kaikki muut bailasi ja juhli. Se suomalainen tunnollisuus ja kunnollisuus. :D
Ennen Lontoota oli Manchester, jossa he saivat laulaa myös Karar i arbeitin ja Firmans manin. Siellä oli ehkä vähemmän esiintyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krista Siegfrids, joka asuu Hollannissa, juonsi Manchesterin partyn ja nyt häntäkin ehdotetaan mahdolliseksi ensi vuoden viisujuontajaksi (kunhan nyt ensin voitettaisiin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krista Siegfrids, joka asuu Hollannissa, juonsi Manchesterin partyn ja nyt häntäkin ehdotetaan mahdolliseksi ensi vuoden viisujuontajaksi (kunhan nyt ensin voitettaisiin).
Anteeksi!!! AMSTERDAMIN partyn tietenkin
Amsterdamissa KAJ olisi ehkä tavannut heitä kannustavan Krista Siegfridsin, joka oli lähettänyt KAJ'lle videotervehdyksen Mellon finaalin harjoituspäiväksi, hollantilaisen toimittajan välityksellä. Krista oli sitten Baselissa.
Vierailija kirjoitti:
Warnerin Lina Åhman lienee nyt Felician sisällöntuottajana. Mahtaa olla erilainen kokemus kuin viime keväänä. Ja tämä ei ole mikään dissaus Felician suuntaan. Jokaisella artistilla on oma imagonsa. KAJ'lla oli valmiiksi sketsimoodi selkäytimessä, joten LInan ei tarvinnut kuin vain vähän tökätä. Täältä löytyy koko Pre ESC-kansio. https://www.instagram.com/stories/highlights/18025281410444017/
Mä taisin jostain lukea, että euroviisukappale on Felician ensimmäisiä biisejä ellei peräti ainoa. Hän on ruvennut artistiksi vasta viime vuonna. Tämäkään ei ole dissausta, alustahan jokainen joutuu aloittamaan. Mutta on epäilemättä eri asia Linalle luotsata häntä kuin Kaj'ta, jolla oli portfoliossa 150 biisiä, pari musikaalia ja rautainen esiintymiskokemus. Kuvitelkaa vaan, jos Kaj olisi tempaistu viisulavalle heti Fisken Gunnarin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa jäädä viisut aika vähälle tänä vuonna. Tai siis lopetin niiden seuraamisen jo kauan kauan sitten, mutta viime kevät oli sattuneesta syystä poikkeus. Ahmin varmaan kaikki mahdolliset BBB reaktiovideot ja muutkin KAJ videot ja seurasin heidän tekemisiään. Siinä samalla tuli tietysti seurattua viisuja jollain tasolla muutenkin, tosin läheskään kaikkia kilpailukappapeita en edes kuunnellut. Nyt ei ole oikein mielenkiintoa, kun mukana ei ole ketään/mitään joka räjäyttäisi tajunnan samalla tavalla kuin KAJ. Toivotaan nyt kuitenkin Suomelle hyvää sijoitusta siellä Wienissä. Liekinheitin on ihan kuunneltava biisi, vaikka en mikään fani olekaan, ja onhan Linda upea viuluineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa jäädä viisut aika vähälle tänä vuonna. Tai siis lopetin niiden seuraamisen jo kauan kauan sitten, mutta viime kevät oli sattuneesta syystä poikkeus. Ahmin varmaan kaikki mahdolliset BBB reaktiovideot ja muutkin KAJ videot ja seurasin heidän tekemisiään. Siinä samalla tuli tietysti seurattua viisuja jollain tasolla muutenkin, tosin läheskään kaikkia kilpailukappapeita en edes kuunnellut. Nyt ei ole oikein mielenkiintoa, kun mukana ei ole ketään/mitään joka räjäyttäisi tajunnan samalla tavalla kuin KAJ. Toivotaan nyt kuitenkin Suomelle hyvää sijoitusta siellä Wienissä. Liekinheitin on ihan kuunneltava biisi, vaikka en mikään fani olekaan, ja onhan Linda upea viuluineen.
Mulla ihan sama, että viime vuonna poikkeuksellisesti sattuneesta syystä seurasin Euroviisuja. Tänä vuonna en aio sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taisin jostain lukea, että euroviisukappale on Felician ensimmäisiä biisejä ellei peräti ainoa. Hän on ruvennut artistiksi vasta viime vuonna. Tämäkään ei ole dissausta, alustahan jokainen joutuu aloittamaan. Mutta on epäilemättä eri asia Linalle luotsata häntä kuin Kaj'ta, jolla oli portfoliossa 150 biisiä, pari musikaalia ja rautainen esiintymiskokemus. Kuvitelkaa vaan, jos Kaj olisi tempaistu viisulavalle heti Fisken Gunnarin jälkeen.
Hän esiintyi aiemmin Fröken Snuskina ja siitä irtautumiseen taisi liittyä jotain hankalaa. Hänellä ei siis ole Feliciana kappaleita. Minä tykkäsin juuri julkaistusta My Systemin akustisesta versiosta enemmän kuin virallisesta. Sain paremmin käsityksen melodiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä samainen Felicia aiemmin esiintynyt taiteilijanimellä Fröken Snusk?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, Felicia oli alkuperäinen Fröken Snusk, joten kokemusta kyllä löytyy. Voi olla, että tuo on ensimmäisiä ns. omia biisejä, mutta ei Felicia eilen ole lavoille ilmestynyt tyhjästä.
Mä en tajunnut mitään, vaikka kuinka katselin nurkkia.