Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (15783)

Vierailija
15781/15782 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se 10.4. Joka mainittiin sillä Aprillipilavideolla taisikin lopulta tarkoittaa päivää, jolloin KAJ alkaa tiisailla jotain uutta. Toki voi olla sattumaa että juuri eilinen valikoitui tiisailun aloituspäiväksi, mutta itse veikkaan että tarkoituksellista oli. Siitä olen varma, että jotain tuolla videolla vihjaillaan. Tuo video oli aivan liian outo ollakseen muuten vaan julkaistu. Ehkä viime vuoden keväänä kun KAJ muutenkin julkaisi uuden videon päivittäin olisin voinut ajatella sen olevan muuten vain julkaistu, mutta nyt en yhtään usko siihen.

Tätä lentokapteenivideota on näköjään lyhyesti kommentoinut myös May Schjörlien, jonka siis tunnemme Botnia Paradisen näyttelijäkaartista. Norjalaissyntyinen Ruotsissa asuva näyttelijä, mutta näköjään myös laulunopettaja ja musiikkipedagogi, en tiennytkään. No, lauluhan tosiaan sujui upeasti (Beverly Hills, This is Paradise). Liekö ihan superfaneja hänkin 😊

Oliko niin, että May Schjörlien on kiinnitetty Axelin Tulilinnun pohjalta tehtyyn näytelmään, joka saa ensi-iltansa Wasa Teaterissa ensi vuonna? Tietääkö joku muuten, onko Axel itse ollut dramaturgina vai onko sovituksen tehnyt joku muu?

Jostain kaivoin jutun, missä sanottiin, että Eldsjäl ohjaus ja dramatisointi on David Sandqvist. Ja mielestäni May Schjörlienillä olisi rooli, olisko ollut Helena?? 

Vierailija
15782/15782 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdittekö te kaikki saunaan vai miksi hiljeni? 

Sanonpahan sanaseni. Joku voisi vinkata Grimille tämän, jos hän on päässyt nuoruuden lähteille jo: 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15783/15782 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan just menossa ja kuuntelen edelleen Tulisielua. Saattaa tulla kuunneltua kokonaan yhdessä päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi