Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (15314)

Vierailija
15301/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10.4. mietityttää edelleen. Discordissa jotkut veikkaavat nyt, että silloin ei tulisikaan uutta kappaletta vaan dokumentin julkistus. 
Se olisikin ihan todellinen unelman täyttymys!

Uutta musiikkia heiltä tulee joka tapauksessa vielä tänä keväänä; senhän he ovat jo luvanneet. Ehkä tosiaan sen julkistus olisi järkevämpää Hallnin kuvausten jälkeen.

Mä olen myös taipuvainen uskomaan siihen, että uutta biisiä ei tulisi vielä 10.4. Mutta tuo, että olisikin dokumentin julkistus silloin.... Vau sehän olisi aivan mahtavaa! NO muistetaan kuitenkin, että spekulaatiot ovat spekulaatioita eli jäitä hattuun. Mutta onhan se niin kiva haaveilla milloin mistäkin... 🙂

Olen yrittänyt pitää silmällä YLE'n ohjelmakarttaa dokumentin ja KOI:n varalta  eikä vielä ole näkynyt sopivina päivinä (esim. Vappu). Tosin julkistus ei sina tarkoita esityspäivää. 

Taitaa tosiaan olla parasta pysyä poissa Discordista. Siellähän menisi ihan sekaisin. 

Vierailija
15302/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun laitatte linkkejä juttuihin, joita olette juuri katsoneet ja jotka ovat koskettaneet teitä. Vaikka olisinkin nähnyt ne aikaisemmin, niihin on  aina mukava palata muiden ihmisten kommenttien kanssa. Tänään olen katsonut kaikki tänään ja eilen linkatut jutut. 
Larsmon konsertti on ihana

Niin hyvä tunnelma. Erilainen kuin esim. Birkalla mutta kyllä he todellakin osasivat yleisönsä ottaa jo tuolloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15303/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää, miksi kun minä linkitän jotain, mukaan ei tule esikatselukuvaa vaan pelkkä linkki? 

Vierailija
15304/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10.4. mietityttää edelleen. Discordissa jotkut veikkaavat nyt, että silloin ei tulisikaan uutta kappaletta vaan dokumentin julkistus. 

Uutta musiikkia heiltä tulee joka tapauksessa vielä tänä keväänä; senhän he ovat jo luvanneet. Ehkä tosiaan sen julkistus olisi järkevämpää Hallnin kuvausten jälkeen.

Mä olen myös taipuvainen uskomaan siihen, että uutta biisiä ei tulisi vielä 10.4. Mutta tuo, että olisikin dokumentin julkistus silloin.... Vau sehän olisi aivan mahtavaa! NO muistetaan kuitenkin, että spekulaatiot ovat spekulaatioita eli jäitä hattuun. Mutta onhan se niin kiva haaveilla milloin mistäkin... 🙂

Kuten on jo aiemmin todettu: KAJ-fanit ovat spekulaatioiden mestareita. Ei tarvita kuin aivan mikä tahansa video, niin siitä on sellaiset spekulaatiot käynnissä, että todennäköisesti sadoittain faneja valvoo yönsä niitä miettiessään. Jos on noilla kolmella hyvä mielikuvitus, niin eivät jää fanitkaan kauaksi.

Vierailija
15305/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää, miksi kun minä linkitän jotain, mukaan ei tule esikatselukuvaa vaan pelkkä linkki? 

Ainakin mulla käy noin joidenkin selainten takia. Jos haluan linkittää tänne, kopioin linkin esimerkiksi Firefox-selaimesta. Silloin tulee kuvakin mukaan.

Vierailija
15306/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää olisikin upeaa. Ja jotenkin kävisi järkeen, että dokumentti julkaistaisiin näin euroviisukaudella, kun siinä on kuitenkin varmasti se euroviisureissu hyvin isossa osassa. Eli jos ei silloin 10.4. niin voisimmekohan siinä tapauksessa odottaa sitä joskus toukokuussa ennen viisuja?

Vierailija
15307/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mihin tää arvelu dokumentin julkistuksesta 10.4. perustui? Oliko jotain siihen suuntaan osoittavia merkkejä vai joku ihan vaan tuulesta tempaissut arvauksen/toiveen?

Vierailija
15308/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku mihin tää arvelu dokumentin julkistuksesta 10.4. perustui? Oliko jotain siihen suuntaan osoittavia merkkejä vai joku ihan vaan tuulesta tempaissut arvauksen/toiveen?

No, siihenhän se perustuu, että meille kajahtaneille mikä tahansa päivämäärä, jonka joku mainitsee jossain, tarkoittaa lupausta. Jostakin Kaj'hin liittyvästä, mistä tahansa. Me toivotaan toivotaan niin kovasti. Ja toiveethan toteutuu, ainakin jossakin muodossa ainakin joskus.  :)

Vierailija
15309/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se oli tuo, kun aprillipilavideossa sanoivat julkaisevansa Systemet-coverin 10.4. Josta joku päätteli, että saattaisivat oikeasti julkaista silloin jotain muuta, kun olivat laittaneet päivämääränkin videoon. Josta joku toinen päätteli, että jos olisikin dokkari. Ja täällä kolmas pohti, että sopisi ajoituksen puolesta Euroviisujen alle hyvin.

Eli näin kolmen henkilön aukottomalla päättelyllä siis melkein varma tieto! Olemmehan jokainen oman elämämme Shärilock Holmeja. 

Vierailija
15310/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja osaisiko joku selittää miksi minä en saa linkitettyä tänne mitään kännykällä? Linkki kyllä kopioituu (saan liitettyä sen muualle), mutta kun liitän tänne niin mitään ei tapahdu. Käytössä iPhone ja Safari. Sen takia olen joutunut kirjoittamaan välillä typeriä viestejä, että jossain on jotain hauskaa katsottavaa, mutta linkki puuttuu. 

Läppärillä taas en näe suurinta osaa linkeistä ollenkaan. Aiemmin ne pystyi kopioimaan lainauksesta, mutta enää sekään ei onnistu, kun lainattua tekstiä ei näy. 

Vierailija
15311/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten on jo aiemmin todettu: KAJ-fanit ovat spekulaatioiden mestareita. Ei tarvita kuin aivan mikä tahansa video, niin siitä on sellaiset spekulaatiot käynnissä, että todennäköisesti sadoittain faneja valvoo yönsä niitä miettiessään. Jos on noilla kolmella hyvä mielikuvitus, niin eivät jää fanitkaan kauaksi.

Joo eilen kun pojilla oli ne Fazer-puvut päällä niin joku taisi kirjoittaa, että on varsinainen dansband-look, ja voisimmekohan  nyt odottaa heiltä jotain uutta dansband-musiikkia kevään mittaan. No, tuo oli ehkä vain hauska heitto, mutta kyllähän se mahdollinen vihje siitä, mitä ehkä on tulossa (tai sitten ei), kaivetaan vaikka mistä. Ja vaikka vihjettä ei olisi olemassakaan, niin se kaivetaan silti. Idearikasta porukkaa tosiaan 😊

Mutta, kun kyseessä on KAJ, you never know... 

Vierailija
15312/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa, ettei omia tietoja voi hakea linkin takaa, pitää deletoita merkit ?:stä loppuun asti. 

Vierailija
15313/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun täällä on ollut uudempiakin faneja paikala, niin ehkä kaikki eivät ole nähneet tätä

hulvatonta Cha cha cha -coveria, joka nähtiin Ein kväld only - konsertin lopuksi.

Vierailija
15314/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun täällä on ollut uudempiakin faneja paikala, niin ehkä kaikki eivät ole nähneet tätä

hulvatonta Cha cha cha -coveria, joka nähtiin Ein kväld only - konsertin lopuksi.

Aamupäiväiseen keskusteluun liittyen tämä on hyvä esimerkki siitä, että he kyllä laittavat häpeilemättä itsensä likoon 100 % taiteen vuoksi.

Vierailija
15315/15314 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eilen kun pojilla oli ne Fazer-puvut päällä niin joku taisi kirjoittaa, että on varsinainen dansband-look, ja voisimmekohan  nyt odottaa heiltä jotain uutta dansband-musiikkia kevään mittaan. No, tuo oli ehkä vain hauska heitto, mutta kyllähän se mahdollinen vihje siitä, mitä ehkä on tulossa (tai sitten ei), kaivetaan vaikka mistä. Ja vaikka vihjettä ei olisi olemassakaan, niin se kaivetaan silti. Idearikasta porukkaa tosiaan 😊

Mutta, kun kyseessä on KAJ, you never know... 

Kyllä tämä on aika varmasti vain Fazeria varten. On ihan mahdollista, että mainoksia on kuvattu enemmänkin. Toivoisin itse näkeväni sellaisen jossa he laulavat "Kun taas saapuu hetki sininen...".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän