Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9472)

Vierailija
1421/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nuo pelimannimusiikkia harrastavat oma pieni piirinsä, niin siellä sitten suomenkielisiäkin.

Siinä ohjelmassa puhuvat suomenkielestä ja suomalaisuudesta.

Jakob myös mainitsee, kuinka hän helsingissä ollessaan jätti menemättä parturiin just syystä että ei osannut kieltä.

Vierailija
1422/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kuuluisassa kahvipöydässä sitten Axelin isoisä oli ehdottanut sitä Hitton littonia, kun Jakobilla oli luomisen tuskaa avauskappaleen kanssa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1424/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa Yle Areenasta kulissien takana. Hakusanalla Kaj aukeaa kaikki mitä Areena heistä tarjoaa.

Kävin katsomassa pikakelauksella, mutta en löytänyt sitä kohtaa missä Axel mainitsee tuon suomen kielen oppimisen yhtenä asiana kun kieltäytyi.

Siinä ohjelmassa myös vanhoja kuvia ja mielenkiintoista pohdintaa.

Kevinkin kutoo yhdessä kuvassa selallään sohvalla.😃

Marthaförbundetin viimevuotinen vuosikokousmainos. KAJ esiintyi ja on olemassa video, jossa he laulavat "Marthalåtin".   https://www.instagram.com/reel/C5ksrqDAc7T/?igsh=eTJpdm96azJ5NnFj

Jakobin neulominen ei nyt oikein vakuuta. 😄

On siis jotakin mitä hän ei osaa! Se nyt oliskin puuttunut että on kaiken lisäksi vielä joku kirjoneulevirtuoosi. 😂

Kiitos kun laitatte tänne linkkejä ja vinkkejä kaikesta kiinnostavasta! Esim. tuo koko Kaj10-konsertin reaktiovideo (mullekin aika uusi ja vähän hassu konsepti.. mutta kysehän on oikeastaan youtuben sohvaperunoista). Täytyy katsoa se paremmalla ajalla.

En tiedä milloin ehdin katsoa puoliakaan kaikesta mitä oon tallettanut itselleni kirjanmerkkeihin! 

Vierailija
1425/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tallenteessa muuten CS soitti Yolo.n aikana marakassia taustalla, ja myös tanssi siinä "tanssilattialla". Oli niin babyfase vielä itsekin.

Vierailija
1426/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa Yle Areenasta kulissien takana. Hakusanalla Kaj aukeaa kaikki mitä Areena heistä tarjoaa.

Kävin katsomassa pikakelauksella, mutta en löytänyt sitä kohtaa missä Axel mainitsee tuon suomen kielen oppimisen yhtenä asiana kun kieltäytyi.

Marthaförbundetin viimevuotinen vuosikokousmainos. KAJ esiintyi ja on olemassa video, jossa he laulavat "Marthalåtin".   https://www.instagram.com/reel/C5ksrqDAc7T/?igsh=eTJpdm96azJ5NnFj

On siis jotakin mitä hän ei osaa! Se nyt oliskin puuttunut että on kaiken lisäksi vielä joku kirjoneulevirtuoosi. 😂

Kiitos kun laitatte tänne linkkejä

KAJ:ttamisessa täytyy olla hyvät istumalihakset ja se aika pitää vaan "varastaa". :)

Vierailija
1427/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1428/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1429/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1430/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä kuuluisassa kahvipöydässä sitten Axelin isoisä oli ehdottanut sitä Hitton littonia, kun Jakobilla oli luomisen tuskaa avauskappaleen kanssa. :)

Mun mielestä se oli Jakobin isoisä (muffa), joka ehdotti Hitton Littonia. Tai olen itse asiassa varma, että olen kuullut Jakobin kertovan tarinan. Ehkä sommarpratissa.

Vierailija
1431/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Jakob-enkeli laskeutui lopuksi ylhäältä. :)

Vierailija
1432/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siis jotakin mitä hän ei osaa! Se nyt oliskin puuttunut että on kaiken lisäksi vielä joku kirjoneulevirtuoosi.

"Vi har tid om vi tar oss. (Deil den me me.)"    :)

Vierailija
1433/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se oli Jakobin isoisä (muffa), joka ehdotti Hitton Littonia. Tai olen itse asiassa varma, että olen kuullut Jakobin kertovan tarinan. Ehkä sommarpratissa.

Totta. Mutta Alex on monta kertaa kertonut saman tarinan pelimannifaffastaan. Veikkaanpa, että Jakob muistaa tässä kohtaa väärin. :)

Vierailija
1434/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan tietysti *Axel.

Vierailija
1435/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla yhdellä duracellpupulla ei vauhti hidastu vaikka olisi telkkari päässä.

Vierailija
1436/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tallenteessa muuten CS soitti Yolo.n aikana marakassia taustalla, ja myös tanssi siinä "tanssilattialla". Oli niin babyfase vielä itsekin.

Oletteko huomanneet, että Pa to ta na kakon virallisen videon alussa radiossa soiva kappale on Polka i Pittjärv paviljong?  Täällä on varmaan niin kiihkeitä faneja, että Taco hej'n ja Pa to ta na kakon Behind the scenes -videot on jo nähty. Jos joku ei ole niitä vielä löytänyt, kannattaa katsoa. Näkee, että on osattu tehdä tarkat suunnitelmat, hoitaa byrokratia ja vielä rakentaa lavasteet itse perheen avulla. Juuri media-alaahan Jakob ja Kevin opiskelivatkin.

Vierailija
1437/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet, että Pa to ta na kakon virallisen videon alussa radiossa soiva kappale on Polka i Pittjärv paviljong?  Täällä on varmaan niin kiihkeitä faneja, että Taco hej'n ja Pa to ta na kakon Behind the scenes -videot on jo nähty. Jos joku ei ole niitä vielä löytänyt, kannattaa katsoa. Näkee, että on osattu tehdä tarkat suunnitelmat, hoitaa byrokratia ja vielä rakentaa lavasteet itse perheen avulla. Juuri media-alaahan Jakob ja Kevin opiskelivatkin.

On noteerattu Pittjärv-polka. :)  Nää pojat on niin kerta kaikkiaan käteviä emäntiä. Nehän on hoitaneet ja tehneet aivan kaiken itse, omin (ja kavereiden ja sukulaisten) käsin. Jopa kantaneet tuolit ja penkit paikoilleen yleisöä varten, kun ovat esiintyneet jossain jumppasalissa tai palokunnantalolla. Vasta Mello-voiton jälkeen Warner teki tarjouksen, josta ei voinut kieltäytyä, joten nyt niillä on apukäsiä hoitamassa esimerkiksi keikkabuukkaukset.

Vierailija
1438/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axelin yksi hahmo Gambämark-musikaalissa oli kuin Klonkku itse. Liikkui ainakin samalla tavalla. Ne piilarit olivat vakuuttavat millä silmät saatiin aika pelottaviksi. Ja ne harvat hiukset kuin hämähäkin verkko.

Pojathan ovat the Lord of the rings-faneja. Jossain haastattelussa sanoivat, että ennen esitystä tekevät jonkun jutun mihin liittyy kyseinen fantasiatarina. Tsemppaavat sillä ennen esitystä.

Vierailija
1439/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasabladetista löytyy paljon artikkeleita. Mm. Haastattelu Kevinistä kun hänet oli kiinnitetty Svenska teaternin revyyhyn ja oli näytön paikka esiintyä ilman kavereita. Siinä on maksumuuri, mutta minulle taidettiin tarjota kk ilmaiseksi tai hyvin halvalla. Hesarissakin oli iso juttu muutama vuosi sitten.

Vierailija
1440/9472 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten hyvä versio Nissan Bromsasta tuossa Kaj-Bokström videossa v:lta 2020! Vasta nyt katsoin tuon videon kokonaan. Ja nimenomaan Nissan Bromsa tekstillä jota harvemmin noilla videoilla näkee. .. Liekö edes muita videoita kuin se yksi kuuluisa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä