Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9470)

Vierailija
1401/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚 "Mikkivaras" Jakob.😍

Oiskohan pojat varastanut shown, jos niilläkin ois ollut mikrofoni.

Ois ihana ajatella, että "mikinryöstö" oli spontaani teko. 💚

💚Jakob ei enää osannut laulaa hiljaa taustalla.🥰

Vierailija
1402/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerrankin käyttänyt lomani hyödyllisesti. Sain tänään kuunneltua Kaj'n portfolion viimeisenkin laulun.

Nyt oon käynyt läpi koko heidän tuotantonsa ja nauttinut joka hetkestä. Noin 120 - 130 biisiä ja kaksi musikaalia. Konsertti- ja keikkatallenteet, bonuksena Halln-sarjan, vanhat ja tuoreemmat sketsit, joulukalenterit, Sommar/Vinterpratin ja muut puheohjelmat, dokumentit, haastattelut... mitähän vielä.

Alkoi vähän hymyilyttää tuo ap:n otsikointi "yhden hitin ihmeestä".  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1404/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kerrankin käyttänyt lomani hyödyllisesti. Sain tänään kuunneltua Kaj'n portfolion viimeisenkin laulun.

Nyt oon käynyt läpi koko heidän tuotantonsa ja nauttinut joka hetkestä. Noin 120 - 130 biisiä ja kaksi musikaalia. Konsertti- ja keikkatallenteet, bonuksena Halln-sarjan, vanhat ja tuoreemmat sketsit, joulukalenterit, Sommar/Vinterpratin ja muut puheohjelmat, dokumentit, haastattelut... mitähän vielä.

Ei niillä apinoilla ole yhtään hittiä, kuten tämä eräs rakastettava kommentoija muistaa meitä päivä toisensa jälkeen muistuttaa. Pelkkää ruotsalaista homohumppaa.

Meissä täytyy olla jotain vikaa. Onnea sinulle hyvästä lomasta!

Vierailija
1405/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1406/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä apinoilla ole yhtään hittiä, kuten tämä eräs rakastettava kommentoija muistaa meitä päivä toisensa jälkeen muistuttaa. Pelkkää ruotsalaista homohumppaa.

Niin, ja KAJ'lla on n. 400k seuraajaa sekä Instassa että TikTokissa, ja kuka tietää minkä verran vielä lisää kaikkien some-kanavien ulkopuolella. Luultavasti paljon. He kaikki kai (Kaj) sitten ovat tämän yhden mielestä väärässä, ja ainoastaan hän itse oikeassa. 

Vierailija
1407/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinä.👍

Olen itse käynyt saman polun läpi, ja on ollut niin palkitsevaa.

Hyvässä KAJ-seurassa olet ollut.

KAJland on totta.😋

Vierailija
1408/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua!  :D  :D  :D

Vierailija
1409/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1410/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja KAJ'lla on n. 400k seuraajaa sek

KAJ'n ainutlaatuinen status Suomen ja Ruotsin yhdistäjänä, ymmärryksen lisääjänä ja onnentuojana on saanut myös ikäviä sävyjä, koska aina on näitä joiden mielestä he ovat maanpettureita, rantarosvoja ja kaikin puolin vääränlaisia tai mitättömiä. 

Vierailija
1411/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vöyrille tulee varmaan yleisöryntäys tänä kesänä.😎

Siellä on jo nyt yleisöryntäys. Pieni kunta on joutunut ...

Axelin isovanhempien talo on vuokrattavissa Airbnb:ssä. Tämä on se talo, joka näkyy ulkopuolelta Pa to ta na kako -videon alussa (videossa näkyvä sisäpuoli on videota varten rakennettu lavaste) ja jossa pojat aloittivat BBB:n ideoinnin viime kesänä.

Yle Areenasta olen katsonut kaikki Kaj-tallenteet.

Siinä missä näytettin väläyksiä Gambämark-musikaalista ja puhuivat perinnemusiikista, niin minun mielestä Axel puhui isoisästään, ja näytti hänen lp-levyään.

Jos oikein muistan niin olivat musikaaliin ottanut vaikutteita pukeutumiseen ja musiikkiin.🤔

Vierailija
1412/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axelin isovanhempien talo on vuokrattavissa Airbnb:ssä. Tämä on se talo, joka näkyy ulkopuolelta Pa to ta na kako -videon alussa (videossa näkyvä sisäpuoli on videota varten rakennettu lavaste) ja jossa pojat aloittivat BBB:n ideoinnin viime kesänä.

Siinä missä näytettin väläyksiä Gambämark-musikaalista ja puhuivat perinnemusiikista, niin minun mielestä Axel puhui isoisästään, ja näytti hänen lp-levyään.

Jos oikein muistan niin olivat musikaaliin ottanut vaikutteita pukeutum

Tosiaan, paikallinen pelimanniyhdistys oli julkaissut vuonna 1975 levyn nimeltä Hitton litton. Tiedot täällä https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.4431709

Vierailija
1413/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vägg i vägg! Ovat olleet aivan ihania jo silloin ja eiku vaan paranee.

Vierailija
1414/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on Kaj'n myötä avautunut monta uutta asiaa, joista yksi on netin niin sanotut reaktiovideot. Monille ovat tietty itsestäänselvyys, mutta itse en ollut kuullutkaan ilmiöstä.

Pakko jakaa tänne löytämistäni videoista mielestäni paras. Belgialainen Celeste-niminen tyttö on suuri Kaj-fani, joka on jopa opetellut ruotsinkielisten laulujen sanat. Hän on katsonut ja kommentoinut läpi musikaalit Gambämark ja Botnia Paradise ja nyt viimeisimpänä Kaj 10 -konsertin.

Fiksu nuori nainen (vaikka kertoo olevansa autisti), yhtä terävä-älyinen kuin idolinsa. Mikä ilmenee esimerkiksi siinä, että hän oivaltaa muutamassa sekunnissa jutun jujun, vaikkapa Juri Gagarin -balladista ja "Leifin" inspiraatiopuhujaparodiasta (joiden luulisi olevan hänen ikäiselleen aika vieraita asioita).

Jos ei anna nuorisokielen (slay! legit!) häiritä, on todella kiva seurata Kaj-konsertti yhdessä hänen kanssaan. :)

Vierailija
1415/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein muistan

Kyllä vaan, sekä Axelin isä että isoisä ovat soittaneet viulua tuossa pelimanniyhtyeessä. Pyysivät Axelia mukaan, kun tämä oli 13-vuotias, mutta siinä iässä ei kiinnostanut, mitä Axel kuulemma katuu vieläkin. On muuten juuri tämän isoisän idea se Gambämarkin avausbiisi. Muut kappaleet olivat jo valmiita, mutta pojat eivät olleet millään keksineet, kuinka aloittaa musikaali. Silloin pappa ehdotti versiota Hitton littonista, ja näin toimivat.

Vierailija
1416/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ei toimi.

Mutta muistin kanssa kuinka Axel harmitteli että asia ei kiinnostanut nuorta poikaa.

Siellä olisi mahdollisuus ollut oppia suomenkieltä.

Vierailija
1417/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei toimi.

Mutta muistin kanssa kuinka Axel harmitteli että asia ei kiinnostanut nuorta poikaa.

Olisiko? Olen kuvitellut, että tuo pelimanniyhtye oli ruotsinkielinen, mutta saatan erehtyä.

Vierailija
1418/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei toimi.

Olisiko? Olen kuvitellut, että tuo pelimanniyhtye oli ruotsinkielinen, mutta saatan erehtyä.

Ehkä mukana on myös suomenkielisiä pelimanneja? Heitä on varmaan Vöyrissä niin vähän, ettei riitä omaksi yhtyeekseen asti.

Vierailija
1419/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa Yle Areenasta kulissien takana. Hakusanalla Kaj aukeaa kaikki mitä Areena heistä tarjoaa.

Kävin katsomassa pikakelauksella, mutta en löytänyt sitä kohtaa missä Axel mainitsee tuon suomen kielen oppimisen yhtenä asiana kun kieltäytyi.

Siinä ohjelmassa myös vanhoja kuvia ja mielenkiintoista pohdintaa.

Kevinkin kutoo yhdessä kuvassa selallään sohvalla.😃

Vierailija
1420/9470 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa Yle Areenasta kulissien takana. Hakusanalla Kaj aukeaa kaikki mitä Areena heistä tarjoaa.

Kävin katsomassa pikakelauksella, mutta en löytänyt sitä kohtaa missä Axel mainitsee tuon suomen kielen oppimisen yhtenä asiana kun kieltäytyi.

Siinä ohjelmassa myös vanhoja kuvia ja mielenkiintoista pohdintaa.

Kevinkin kutoo yhdessä kuvassa selallään sohvalla.😃

Marthaförbundetin viimevuotinen vuosikokousmainos. KAJ esiintyi ja on olemassa video, jossa he laulavat "Marthalåtin".   https://www.instagram.com/reel/C5ksrqDAc7T/?igsh=eTJpdm96azJ5NnFj

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan