Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9431)

Vierailija
1381/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo Lay all your love on me -koosteen saunakohtaukset siitä Harvian mainoksesta? Mistä löydän ko. mainoksen? Yritin etsiä youtubesta, mutta en löytänyt. Mennyt ohi koko mainos, kun en katso tv:tä melkeinpä ollenkaan, tai ainakaan mainoskanavia.

Harvian Instagramista löytybät, jos sinne pääsee.

Vierailija
1382/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJ saa kyllä ihan pään sekaisin, hyvällä tavalla. Minäkin olen viisikymppinen, lapseton, ja tunnen jopa äidillisiä tunteita näitä poikia kohtaan, ajattelen että jos minulla olisi lapsia niin olisi mahtavaa jos he olisivat kuin KAJn pojat. En tarkoita menestystä ja talenttia vaan niitä ihania persoonia, iloa ja lämpöä ja hyvää käytöstä. Suuri kunnia miesten vanhemmille ja kotikasvatukselle, huomaa että ovat saaneet kasvaa rakastettuina ja hyvällä tavalla vanhanaikaisesti kasvatettuina.

Pojissa on nuorempina ollut sitä "vanhaa sielua".

Ja puit omia ajatuksiani sanoiksi.

Voi Kaj mitä menitte tekemään.🥰

Tuo "vanha sielu" on varmasti yksi syy heidän vetovoimaansa. Ainakin minulle. Itse ollut myös aina vähän samantapainen vanha sielu, joten Kaj'n pojat ovat hyvin samaistuttavia.

Tämä on erittäin hyvä pointti. Ja on muuten ihanaa katsoa, kun lapset ja nuoret ympärillä fanittavat heitä. Oma poika ahmii heidän kaikki tekemisensä ja oikein näkee, miten hän pohtii persoonallisuuttaan ja tulevaa aikuisuuttaan ja ottaa mallia. Olen niin onnellinen tästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs mä saisin oman poikani kiinnostumaan Kaj'sta ja vastaavista pohdiskeluista? 🤔 Nyt kiinnostaa vain tubettajat, jotka eivät ole vanhaa sielua nähneetkään. 😒

Vierailija
1384/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs mä saisin oman poikani kiinnostumaan Kaj'sta ja vastaavista pohdiskeluista? 🤔 Nyt kiinnostaa vain tubettajat, jotka eivät ole vanhaa sielua nähneetkään. 😒

Minkä ikäinen? Oma on 15 v ja saanut kavereitaankin kiinnostumaan, myös ne homottelijat. Muutama vuosi sitten ei ehkä olisi uponnut samalla lailla, oli se aivoton tubettajavaihe hänelläkin. Ja ehkä omasi sitten törmää tubemaailmassa toisiin kiinnostuneisiin. 

Mutta huomaa, että vielä vuosi sitten oma poika oli paljon enemmän laumaeläin. Nyt hän on suuntautumassa aikuisuutta kohti, silloin kavereita kohti. Mutta onhan pojille valtava pamaus tajuta se, mitä KAJ itse ei tunnu käsittävän vieläkään. Että tosiaan ne viileimmät ovat he. Että se epävarma poika sisältää jo kaikki ne kunnollisen miehuuden ainekset, ei muuta kuin antaa kypsyä.

Vierailija
1385/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla näyttää olleen Gotlannissa tosi kivaa. Totta kaj, kun kerran saunaankin pääsivät.

https://www.youtube.com/shorts/yfS4F0Nmywc

Vierailija
1386/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyivät Ruotsissa stadionilla ja saivat suosionosoitukset seisomaan nousevilta. Tuota näkee harvoin.

Vierailija
1387/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä on yksi kymmenvuotias Kaj'n fanipoika. Soittaa viulua kuin Axel, pelaa futista kuin Jakob ja muuten elää villinä ja vapaana kuin Mäskis-Gunnar Kevin.

Vierailija
1388/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin helatorstaina KAJ'n konsertissa Lisebergin huvipuistossa ja mikä hurmos siellä vallitsikaan! Se oli ensimmäisiä Sauna Tourin Ruotsin-keikkoja ja pojat taisivat olla yhä aika yllättyneitä ruotsalaisyleisön valtaisasta innostuksesta.

Vierailija
1389/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1390/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakob aivastaa ihan haastattelun alussa. Se kirottu allergia. :)

Vierailija
1391/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen? Oma on 15 v ja saanut kavereitaankin kiinnostumaan, myös ne homottelijat. Muutama vuosi sitten ei ehkä olisi uponnut samalla lailla, oli se aivoton tubettajavaihe hänelläkin. Ja ehkä omasi sitten törmää tubemaailmassa toisiin kiinnostuneisiin. 

Mutta huomaa, että vielä vuosi sitten oma poika oli paljon enemmän laumaeläin. Nyt hän on suuntautumassa aikuisuutta kohti, silloin kavereita kohti. Mutta onhan pojille valtava pamaus tajuta se, mitä KAJ itse ei tunnu käsittävän vieläkään. Että tosiaan ne viileimmät ovat he. Että se epävarma poika sisältää jo kaikki ne kunnollisen miehuuden ainekset, ei muuta kuin antaa kypsyä.

Yläkouluikäinen myös. Toivotaan parasta. 🤞 Hienoa, että oma poikasi on löytänyt Kaj'n ja sen myötä varmasti paljon uutta.

Ovat aivan erinomaisia roolimalleja melkein missä tahansa tahansa asiassa minkä ikäisille tahansa. Kuten joku kirjoitti, niin varmaan eläimetkin fanittaisivat. Ainakin Axelin kissa fanittaa. 😊

Vierailija
1392/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vihjeestä. 😆 Kyselin aiemmin niiden aivasteluvideoiden perään. 😆😆

Vierailija
1393/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin helatorstaina KAJ'n konsertissa Lisebergin huvipuistossa ja mikä hurmos siellä vallitsikaan! Se oli ensimmäisiä Sauna Tourin Ruotsin-keikkoja ja pojat taisivat olla yhä aika yllättyneitä ruotsalaisyleisön valtaisasta innostuksesta.

Jossain luki että tämä Liseberg oli loppuunmyyty. 

Minä yllätyin jo, kun näin ne Gröna Lundinkin videot, että niin paljon porukkaa! Laulujen sanat osattiin ulkoa, esim. Yolo, ja yleisö niin hyvin mukana. Ja Tukholmassa vielä kaiken lisäksi. En tunne ruotsalaismeininkiä, mutta sellainen (liekö ihan väärä) käsitys ollut aina, että tukholmalaiset olisivat vähän "ollakseen" ja kranttujakin. Hyvin upposi vöyriläisten maalaispoikien show joka tapauksessa. 

Vierailija
1394/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ja mä olen se joka laittoi sen ekan aivasteluvideon. Missä istuivat sohvalla, ja Jakob pärskäytti oikein kunnolla. Oli joku Isänpäivä-video.

Vierailija
1395/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiintyivät Ruotsissa stadionilla ja saivat suosionosoitukset seisomaan nousevilta. Tuota näkee harvoin.

Jakobille tuli kiirus. On varmaan tarkka minuuttiaikataulu. Mutta silti teki uuden kummarruksen ja väläytti Jakob-hymynsä, ja vielä kiitti, ja lähti kopoti kopoti-juosten lavalta. Yleisö aivan haltioissaan. :)

Vierailija
1396/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1397/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ja mä olen se joka laittoi sen ekan aivasteluvideon. Missä istuivat sohvalla, ja Jakob pärskäytti oikein kunnolla. Oli joku Isänpäivä-video.

Pappanysning! 😁😅

Vierailija
1398/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💚 "Mikkivaras" Jakob.😍

Vierailija
1399/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚 "Mikkivaras" Jakob.😍

Oiskohan pojat varastanut shown, jos niilläkin ois ollut mikrofoni.

Ois ihana ajatella, että "mikinryöstö" oli spontaani teko. 💚

Vierailija
1400/9431 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa..yksi..kaksi..kolme..sauna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä