Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9429)

Vierailija
1361/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän polkua seuraavat joo, esiintyvät 17.8. Leppävaaran Supersunnuntaissa peräkkäin.

Hitsi vieköön, kun tuonne menisin, mutta pakko olisi mennä autolla, ja en tunne Leppävaaraa niin hyvin. Mihin ihmeeseen siellä saa tällaisena tapahtumapäivänä  auton parkkiin???!!!! Kun siinä urheilupuistossakin on kai jotain happeningia samana päivänä.... 

Voi super-sunnuntai.

Käärijä ja Kaj=Kaksi moskiittoa yhdellä iskulla 💚🤎 todellakin.

Toinen K kuumentaa lauteet kuumaksi toiselle.

Ja tunnelma on BBB 🤪

Leppävaaraan kannattaa tulla julkisilla. Juna-asema on Sellon alakerrassa ja se golfkenttä n. 500 m päässä Sellosta. Mieti

No olipa mahtava vip-alue 🙄

Vierailija
1362/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJ saa kyllä ihan pään sekaisin, hyvällä tavalla. Minäkin olen viisikymppinen, lapseton, ja tunnen jopa äidillisiä tunteita näitä poikia kohtaan, ajattelen että jos minulla olisi lapsia niin olisi mahtavaa jos he olisivat kuin KAJn pojat. En tarkoita menestystä ja talenttia vaan niitä ihania persoonia, iloa ja lämpöä ja hyvää käytöstä. Suuri kunnia miesten vanhemmille ja kotikasvatukselle, huomaa että ovat saaneet kasvaa rakastettuina ja hyvällä tavalla vanhanaikaisesti kasvatettuina.

Tämä, niin sata kertaa tämä! Veit sanat suustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No ei, ne vaan on omia hurmaavia itsiään <3" 

Näin on. Ihanaa, että eivät yritä olla mitään muuta.

Tuolla Fan Club sivustolla "ruotsalaistädit" päivittelee, että miten ihmeessä vielä he  vanhoilla päivilläänkin ovat menneet näin sekaisin 😅

Ja keikoilla nuoret naiset kirkuu lavan edessä... 

Siinä epävirallisessa Facebook-ryhmässä on nyt jo yli 9000 jäsentä, suurin osa ruotsinkielisiä. Monet postaavat maisemakuvia Vöyrin-reissuiltaan.

Monikohan kertaistunut (onko tämä suomea... 🤔) Vöyrin matkailu on tässä viime kuukausina?

Vierailija
1364/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla Fan Club sivustolla "ruotsalaistädit" päivittelee, että miten ihmeessä vielä he  vanhoilla päivilläänkin ovat menneet näin sekaisin 😅

Siinä epävirallisessa Facebook-ryhmässä on nyt jo yli 9000 jäsentä, suurin osa ruotsinkielisiä. Monet postaavat maisemakuvia Vöyrin-reissuiltaan.

Vöyrille tulee varmaan yleisöryntäys tänä kesänä.😎

Siellä on jo nyt yleisöryntäys. Pieni kunta on joutunut jopa perustamaan historiansa ensimmäisen matk

No just! Nuo mokkapalat! 😄 Minä myös olen näillä näkymin menossa käymään tuolla suunnalla syksymmällä, ja kahvila+mokkapalat sekä ne Adlercreutz-suklaat on ohjelmassa. Tarkoitus olisi tutustua seutuun muutoinkin, kun Pohjanmaa on jäänyt itselle vähän tuntemattomammaksi. Mitä nyt muutama työmatka Vaasaan on tullut tehtyä. 

Vierailija
1365/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikohan kertaistunut (onko tämä suomea... 🤔) Vöyrin matkailu on tässä viime kuukausina?

Ja onkohan KAJ patsahanketta alettu miettiä?

Syytä olisi.🥰

Vierailija
1366/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin KAJ-bussipysäkki on jo toteutettu.

https://www.instagram.com/p/DLprVtxKEyU/

Vierailija
1367/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJ saa kyllä ihan pään sekaisin, hyvällä tavalla. Minäkin olen viisikymppinen, lapseton, ja tunnen jopa äidillisiä tunteita näitä poikia kohtaan, ajattelen että jos minulla olisi lapsia niin olisi mahtavaa jos he olisivat kuin KAJn pojat. En tarkoita menestystä ja talenttia vaan niitä ihania persoonia, iloa ja lämpöä ja hyvää käytöstä. Suuri kunnia miesten vanhemmille ja kotikasvatukselle, huomaa että ovat saaneet kasvaa rakastettuina ja hyvällä tavalla vanhanaikaisesti kasvatettuina.

Pojissa on nuorempina ollut sitä "vanhaa sielua".

Ja puit omia ajatuksiani sanoiksi.

Voi Kaj mitä menitte tekemään.🥰

Vierailija
1368/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin KAJ-bussipysäkki on jo toteutettu.

https://www.instagram.com/p/DLprVtxKEyU/

🤩

Vierailija
1369/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana haastattelu, missä todellakin oli luettu KAJ-läksyt 😊

Journalismi loistaa poissaolollaan, mutta fanitus on kyllä 110-prosenttista. :D  (Mikä sallittakoon, tämä haastattelija ei taida journalisti ollakaan vaan joku tubettaja tai vastaava.)

Vierailija
1370/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vöyrille tulee varmaan yleisöryntäys tänä kesänä.😎

Siellä on jo nyt yleisöryntäys. Pieni kunta on joutunut ...

Axelin isovanhempien talo on vuokrattavissa Airbnb:ssä. Tämä on se talo, joka näkyy ulkopuolelta Pa to ta na kako -videon alussa (videossa näkyvä sisäpuoli on videota varten rakennettu lavaste) ja jossa pojat aloittivat BBB:n ideoinnin viime kesänä.

Vierailija
1371/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(eikä Kevinillä edes ole omia sometilejä)

Kevinille pisteet tästä!

Kevinillä ei tosiaan ole omia sometilejä eikä hän seuraa somea muutenkaan. Hänenkin oli joskus aikojen alussa määrä päivittää KAJ'n tilejä, mutta siitä ei tullut mitään (vaikka hän on muuten teknisesti(kin) niin etevä). Hän sai tehtäväkseen perustaa Tiktok-tili, mutta lopputuloksena oli toinen Facebook-tili. Sittemmin hän on  kadottanut salasanansakin, ettei edes pääsisi postaamaan mitään, eikä edes lukemaan viestejä.

Jossain haastattelussa häneltä kysyttiin, mitä hän sitten oikein tekee vapaa-aikanaan, jos ei roiku somessa. Hän kertoi lukevansa kirjoja, ahmimalla. (Siitä hetkestä käynnistyi mun henkilökohtainen Kevin-fanitukseni.) On myös sanonut, että jos hän joskus kirjoittaa itse kirjan (kuten Axel), hä

Kevin, the strong and silent one. :)

Vierailija
1372/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo Lay all your love on me -koosteen saunakohtaukset siitä Harvian mainoksesta? Mistä löydän ko. mainoksen? Yritin etsiä youtubesta, mutta en löytänyt. Mennyt ohi koko mainos, kun en katso tv:tä melkeinpä ollenkaan, tai ainakaan mainoskanavia.

Vierailija
1373/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1374/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni lapset ovat jo aikuisia, mutta tuntuu kuin eläisin uudelleen heidän lapsuuttaan ja nuoruuttaan.

Ja seuraisin heidän matkaansa aikuisuuteen.

Niin kattava määrä on KAJ-poikien tuotanto YT:ssä.

En edes yritä ymmärtää mitä tapahtui. KAJ-kuume ja moskiiton-pistos kai osa tätä "tautia".🤗

Olen itkenyt, nauranut ja myötäelänyt Mellosta lähtien heidän kanssaan.

Tunne on kuin olisi löytänyt ystävän.

Olen ikikiitollinen heille.💚🤎

Vierailija
1375/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun suosikkimainos Harvialta. Kuumaa tavaraa. :)

https://www.facebook.com/harviaofficial/videos/1064783168510330

Vierailija
1376/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakob. 💚 Tämä on pakko katsoa "ainakin" kerran päivässä.

Vierailija
1377/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, saunakohtaukset on Harvian mainoksista. Tässä pari:

https://www.facebook.com/harviaglobal/videos/is-the-sauna-readyeven-the…

https://www.tiktok.com/@harviasauna/video/7520540439108128033

Kiitos 🤗

Axel kävelee haitarin kanssa 😄

Vierailija
1378/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Facen Fan Club ryhmä on kasvanut aika nopeasti. Vielä jokunen viikko sitten siinä oli n. 3000 jäsentä. Välillä sitä vilkaisen, kun sitä pääsee lukemaan vaikka ei Facebookissa tiliä ole. 

Vierailija
1379/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mun suosikkimainos Harvialta. Kuumaa tavaraa. :)

https://www.facebook.com/harviaofficial/videos/1064783168510330

No tätä voi suositella kaikille saunan ystäville, bastu bröderien lisäksi bastu systereille.

Vierailija
1380/9429 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojissa on nuorempina ollut sitä "vanhaa sielua".

Ja puit omia ajatuksiani sanoiksi.

Voi Kaj mitä menitte tekemään.🥰

Tuo "vanha sielu" on varmasti yksi syy heidän vetovoimaansa. Ainakin minulle. Itse ollut myös aina vähän samantapainen vanha sielu, joten Kaj'n pojat ovat hyvin samaistuttavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan