Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (15544)
Olen katsellut olympialaisten jääkiekkoa ja kyllä on monta kertaa pelaajahaastatteluja katsoessa tullut mieleen tämä mainio klippi
^ Tappavan hauska klippi. Ton takia mä en edes pysty katsomaan oikeita jääkiekkoilijahaastatteluja. Enkä katsomaan muita kuin sitä yhtä tiettyä ketjua. Jolla on puutteensa, mutta sillä mennään, mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsellut olympialaisten jääkiekkoa ja kyllä on monta kertaa pelaajahaastatteluja katsoessa tullut mieleen tämä mainio klippi
Taitoluistelun loppugaalassa eilen illalla oli yhden esityksen taustamusiikkina Nessun dorma. Voitte arvata etten pystynyt katsomaan esitystä aivan vakavalla naamalla.
Nissan bromsa olisi sopinut talvisen aiheensa vuoksi niin hyvin talviolympialaisiin, mutta eivät olleet tajunneet valita sitä tylsän Pavarottin version sijasta.
Vierailija kirjoitti:
^ Tappavan hauska klippi. Ton takia mä en edes pysty katsomaan oikeita jääkiekkoilijahaastatteluja. Enkä katsomaan muita kuin sitä yhtä tiettyä ketjua. Jolla on puutteensa, mutta sillä mennään, mitä on.
Vaikka sittemminhän kävi ilmi, että kyllä heillä oli toinenkin ketju - Vörjeans-ketju.
Mutta eihän toki kaikkea kannata paljastaa etukäteen😂
Olen katsonut pari jaksoa tätä heppaohjelmaa Tallilla. KAJ siis toimii ääninäyttelijöinä toimintaa kommentoiville hevosille. Muuten en ole kohderyhmää aiheen enkä iänkään puolesta, mutta kun poikien roolit vastaavat niin aiemmin nähtyä, on se aikaa hilpeää. Kevin on kuin joulukalenterin Vetgirig, Axel Botnan Bertel ja Jakob, no Jakob on Jakob. Lisäksi jotkut sanavalinnat tuovat ihan tahtomattakin mieleen sanoituksia.
Teemassa miten KAJ näkyy arjessasi.
Meidän kylillä on tänään varsinainen Nissan bromsa keli ja auraamattomilta teiltä autoja ajanut jumiin lumipenkkaan.
Ei ole Renaultia alla eikä vinssiä mukana, joten joutuvat jäädä odottamaan hinausautoa. Ei ole ilta, joten tuskin ovat sulkeneet tältä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut pari jaksoa tätä heppaohjelmaa Tallilla. KAJ siis toimii ääninäyttelijöinä toimintaa kommentoiville hevosille. Muuten en ole kohderyhmää aiheen enkä iänkään puolesta, mutta kun poikien roolit vastaavat niin aiemmin nähtyä, on se aikaa hilpeää. Kevin on kuin joulukalenterin Vetgirig, Axel Botnan Bertel ja Jakob, no Jakob on Jakob. Lisäksi jotkut sanavalinnat tuovat ihan tahtomattakin mieleen sanoituksia.
Ja kaiken lisäksi vielä kertojaäänenä on Svante klubin Julia.
Kiva video julkaistu ainakin KAJ'n facessa, varmaan instassakin Melloista 2025. Siinä rinnakkain viimeiset harkat Malmösta sekä itse kilpailuesitys. Hyvin synkattu. Kylläpä tulee kivat muistot mieleen, kun tuota katsoo. (En oikein saa kopioitua linkkiä tähän valitettavasti.)
Tässä se video instajulkaisuna:
Vierailija kirjoitti:
Kiva video julkaistu ainakin KAJ'n facessa, varmaan instassakin Melloista 2025. Siinä rinnakkain viimeiset harkat Malmösta sekä itse kilpailuesitys. Hyvin synkattu. Kylläpä tulee kivat muistot mieleen, kun tuota katsoo. (En oikein saa kopioitua linkkiä tähän valitettavasti.)
Mielenkiintoista nähdä esitys noin että kokonaisuus näkyy. Varsinaisessa videossa tietenkin lähikuvia, mutta hauska nähdä mitä muut tekevät samaan aikaan.
"Taitoluistelun loppugaalassa eilen illalla oli yhden esityksen taustamusiikkina Nessun dorma. Voitte arvata etten pystynyt katsomaan esitystä aivan vakavalla naamalla. Nissan bromsa olisi sopinut talvisen aiheensa vuoksi niin hyvin talviolympialaisiin, mutta eivät olleet tajunneet valita sitä tylsän Pavarottin version sijasta."
Mä näin Turandotin (jonka keskeinen aaria Nessun dorma siis on) viime kesänä Savonlinnassa. Ennen Kaj'ta Turandot oli mun lempiooppera. Rakastan sitä tietysti yhä, mutta Jakob on kyllä asettanut haasteen Nessunin kuuntelulle. Jouduin tosissani terästäytymään enkä voinut vilkaistakaan ympärilleni siinä pelossa, että lähistöllä istuisi joku toinen Kaj-fani. Se olisi ollut menoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja dåger åt me. NIIN dåger.
Osaako joko selittää, mitä olivat ne 80 nimeä, jotka laulaja oli kerännyt, kun hänet konfirmoitiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja dåger åt me. NIIN dåger.
Osaako joko selittää, mitä olivat ne 80 nimeä, jotka laulaja oli kerännyt, kun hänet konfirmoitiin?
Oisko vähän liioittelua? Muistan vieläkin kun rippikouluaikana piti käydä monissa erilaisissa seurakunnan tilaisuuksissa ja pyytää henkilökunnalta nimet todisteeksi. Tuntui 80:ltä.
Milloin ja missä on ollut tuollainen käytäntö rippikoulussa? Siis että pitää käydä seurakunnan tilaisuuksissa (ja pyytää siellä todisteeksi työntekijän allekirjoitus)? Mulle aivan uusi asia.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ja missä on ollut tuollainen käytäntö rippikoulussa? Siis että pitää käydä seurakunnan tilaisuuksissa (ja pyytää siellä todisteeksi työntekijän allekirjoitus)? Mulle aivan uusi asia.
Edelleen on, kolmessa vai oliko neljässä tilaisuudessa pitää käydä ja allekirjoitus pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla ainakin sekä itselläni että lapsillani. 1980-luvulla ja 2010-luvuilla ainakin ja oletettavasti siinä välissäkin.
Kiinnostavaa, enpäs mäkään tuota tiennyt. En ole itse käynyt rippikoulua mutta tunnen kyllä ihmisiä, jotka ovat sen lusineet. Ei ole kukaan vaan tullut maininneeksi tuollaisesta asiasta. Ja erityisen hauskaa, että nyt selvisi niiden 80 nimen merkitys, olin itsekin sitä ihmetellyt mutta jotenkin ohittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla ainakin sekä itselläni että lapsillani. 1980-luvulla ja 2010-luvuilla ainakin ja oletettavasti siinä välissäkin.
Mun rippikoulun käynnistä on ikuisuus, mutta meillä piti käydä kirkossa tietty pakollinen määrä. En enää muista kuinka monta kertaa.
Juu, Pohjanmaalta ovat, Ted Purmosta ja Kaj Ähtävältä.