Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13803)

Vierailija
13801/13803 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että Vörjeans-keikan saisi parhaiten järjestettyä johonkin Vaasan seudulle, koska 3/5 jäsenistä asuu siellä ja siellä olisi sellaista vanhaakin yleisöpohjaa. 

Mutta kuka ryhtyisi järjestäjäksi?

Näin pessimistinä mietin toki myös, että he eivät varmaan muutaman vuoden tauon jälkeen pysty kylmiltään vetämään täyttä keikkasettiä. KOI:n kolmea biisiä vartenkin piti treenata kolme päivää. Ja kannattaako heidän sitten treenata koko keikkasettiä yhtä keikkaa varten.

Heidän pitäisi itse haluta tehdä jonkunlainen kiertue.

Vierailija
13802/13803 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistujien saaminen paikalle ei varmasti olisi tässä tapauksessa mikään ongelma. Raha sen sijaan olisi se vaikea rasti. Ollapa rikas, maksaisin Vörjeansin synttäreilleni omasta pussista ja kutsuisin kaikki fanit ilmaiseksi paikalle. (Vörjeansin keikalla pitäisi olla lauma muita faneja kiljumassa ja pyörtyilemässä, jotta tunnelma olisi kohdallaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13803/13803 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistujien saaminen paikalle ei varmasti olisi tässä tapauksessa mikään ongelma. Raha sen sijaan olisi se vaikea rasti. Ollapa rikas, maksaisin Vörjeansin synttäreilleni omasta pussista ja kutsuisin kaikki fanit ilmaiseksi paikalle. (Vörjeansin keikalla pitäisi olla lauma muita faneja kiljumassa ja pyörtyilemässä, jotta tunnelma olisi kohdallaan.)

No älä muuta sano. Mulla tulee taas yksi kymmenluku ikää täyteen kesällä. Jos rämähtäisi joku lottovoitto tähän sitä ennen, niin varmasti olisi bileet pystyssä ja Vörjeans soittamassa. 😄 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi