Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (20046)

Vierailija
13861/20046 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ja missä on ollut tuollainen käytäntö rippikoulussa? Siis että pitää käydä seurakunnan tilaisuuksissa (ja pyytää siellä todisteeksi työntekijän allekirjoitus)? Mulle aivan uusi asia.

Ainakin 70-luvulla Helsingissä.

Vierailija
13862/20046 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubivisassa käy joukkue "Luterilainen visamoraali".  Ovatkohan KAjahtaneita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13863/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun BBB on täyttänyt vuoden verran, tässä pieni paluu Mellojen semifinaalin jälkeiseen aikaan. Tämä on yksi varhaisia suomenkielisiä haastatteluja. Eivät tainneet tuolloin vielä aavistaa, mitä kaikkea on edessä! 😀

https://areena.yle.fi/1-73812716

Vierailija
13864/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^  Voi KIITOS tästä linkistä! Aina vaan löytyy uusia helmiä, joita ei itse olisi ikinä osannut etsiä mistään. NIIN kiinnostava haastattelu. En ollut tajunnut, kuinka sujuvasti Kevin itse asiassa puhui jo tuohon aikaan, ennen varsinaista suomenkielistä julkisuutta. Axel luovii hyvin, sanataiturina keksii aina jonkun ilmauksen, jolla pääsee eteenpäin. Jakob turvaa vielä vahvimpaan aseeseensa eli hymyy. Hänhän on siis kehittynyt taidoissaan suhteellisesti eniten, kun on myöhemmin ryhtynyt myös puhumaan.

Vierailija
13865/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista nähneeni tätä vanhaa mainospätkää vuodelta 2015. Youtube ehdotti sitä nyt minulle ja onhan tämä ihan suloinen.

Vierailija
13866/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No todellakin unga och duktiga. Och så söta. Baby-Kaj.  :)

Vierailija
13867/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, uusi video mullekin tämä Österbotten-happeningin mainos. Jo silloin yli kymmenen vuotta sitten (jolloin me suomenkieliset ei vielä tiedetty mistään mitään) ovat siis valinneet keulakuvakseen Kaj'n. Pojat on olleet vielä poikia eikä pukumiehet varmaan edes pilke silmäkulmassa.

Vierailija
13868/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvin menevät kaupaksi Vaasan stadionkonsertin liput. Yhä useampi sektori muuttuu punaiseksi. Koko C-katsomossa näkyy olevan jäljellä enää 18 paikkaa ja A-katsomossa vain 3. B-katsomossa on vielä tilaa, siellä vasta yksi sektori täyttymässä, ja permannolle tietysti mahtuu. Tiedoksi, että lippua ostaessani tarjottiin vaihtoehdoksi myös 30 päivän maksuaikaa, joten ei tarvitse olla rahaa juuri nyt."

Värinvaihto myyntikartalla jatkuu. Nyt jo toinenkin B-katsomon sektori täyttymässä. Mahtavaa! (Permannolle haluavien ei tarvitse panikoida, kentällä on takuulla tilaa vielä silloinkin kun istumapaikat on menneet.)

Vierailija
13869/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina vuorossa sitten UMK-kisa, jossa esitetään se uusi Kaj-video. Pitää muistaa olla ruudun äärellä. Huomasin muuten, että puhelinäänestyksen tuotot menee taas A-Katsastukselle. Tai mikä se nyt oli, fyrbanna.

Vierailija
13870/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, uusi video mullekin tämä Österbotten-happeningin mainos. Jo silloin yli kymmenen vuotta sitten (jolloin me suomenkieliset ei vielä tiedetty mistään mitään) ovat siis valinneet keulakuvakseen Kaj'n. Pojat on olleet vielä poikia eikä pukumiehet varmaan edes pilke silmäkulmassa.

Tuolloinhan heillä oli jo ainakin yksi hitti eli Yolo. Muistaakseni 2014 oli heille läpimurtovuosi svenskfinlandissa.

Tuosta Kaivopuiston Österbotten-happening -keikasta löytyy ainakin joitakin fanien kuvaamia videoita Youtubesta. Oikein hyvä meininki.

Vierailija
13871/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tillsammans följer vi Kaj -faceryhmään on ladattu tosi kivoja "behind the scenes" videoita Malmön semistä viime vuodelta. En tiedä onko joku (ryhmän admin?) koostanut ne joistakin lyhyemmistä pätkistä, jotka ovat KAJ'n instassa. Mulle itselleni nämä ovat aivan uutta katsottavaa. Ja pystyy katsomaan siis ihan nettiselaimella, jos ei ole face- tiliä. Tai ainakin minä pystyn. 

Vierailija
13872/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä tosiaan edes muista, että YOLO on jo noin vanha biisi. Sehän julkaistiin jo KAJ'n toisella albumilla. Hienosti se nousi uudestaan pieneksi hitiksi viime vuonna tuon kaiken menestyksen myötä. Itse en sitä niin paljoa levyltä kuuntele. Mun mielestä se on ennenkaikkea livebiisi, ja sellaisena se toimii aivan älyttömän hyvin. 

Vierailija
13873/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista linkki- ja muista vinkeistä. Ovat kullanarvoisia tällaiselle netti- ja tekniikkaummikolle mummokajahtaneelle. Näin mekin pysytään jollain lailla kelkassa.

Vierailija
13874/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se vanha Yolo-video on oikea helmi. Ikämies-fabbo Kevin on siinä 20-vuotias, käsittämätöntä. Ja mikä hurmaava kaunotar onkaan Daisy. Parasta tietysti livenä. Innolla odotan, vieläkö Kevin breik-danssaa yhtä sulavasti siinä vaiheessa, kun on oikeasti femtio plus.

Vierailija
13875/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tillsammans följer vi Kaj -faceryhmään on ladattu tosi kivoja "behind the scenes" videoita Malmön semistä viime vuodelta. En tiedä onko joku (ryhmän admin?) koostanut ne joistakin lyhyemmistä pätkistä, jotka ovat KAJ'n instassa. Mulle itselleni nämä ovat aivan uutta katsottavaa. Ja pystyy katsomaan siis ihan nettiselaimella, jos ei ole face- tiliä. Tai ainakin minä pystyn. 

KAJ on julkaissut ne eilen ensimmäistä kertaa BBB:n vuosipäivän kunniaksi. Tosi mielenkiintoista saada nähdä näitä behind the scenes -juttuja.

Toivon niin paljon, että he julkaisisivat dokumenttielokuvan vuodestaan alkaen mello-karsinnoista ja päättyen KOI:hin. Eivät he ole koskaan sellaista vihjaisseet tekevänsä, mutta materiaalia heillä on joka käänteestä, koska Erik kulki mukana. Onkohan ne Erikin kuvaamat jutut tarkoitettu vain omaan käyttöön vai mikäköhän on suunnitelma? 

Vierailija
13876/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisää varhaista kamaa, Ylen aamu-tv Mellojen semin jälkeen. Tämä on se, jonka Axel mainitsi Sommarpratissa, suomenkielinen mediapäivä alkoi aika vauhdilla isoimmalla aamulähetyksellä, joka löytyy:

https://areena.yle.fi/1-73777318

Vierailija
13877/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihana tuo aamulähetys, tuota en ole nähnytkään! Pojat niin herttaisina. Kiitos sinulle joka linkkasit :)

Vierailija
13878/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivon niin paljon, että he julkaisisivat dokumenttielokuvan vuodestaan alkaen mello-karsinnoista ja päättyen KOI:hin. Eivät he ole koskaan sellaista vihjaisseet tekevänsä, mutta materiaalia heillä on joka käänteestä, koska Erik kulki mukana. Onkohan ne Erikin kuvaamat jutut tarkoitettu vain omaan käyttöön vai mikäköhän on suunnitelma?"

Täällä kerrottiin Erikin luvanneen (olikohan Discordissa), että dokkari on tulossa. Youtubessa nyt ainakin voivat sen julkaista, mutta toivottavasti se on mennyt kaupaksi (esimerkiksi) Svenska Ylelle, niin kuvaaja saa palkkiokseen muutakin kuin hyvän mielen ja tietoisuuden siitä, että on päässyt ikuistamaan historiaa.

Vierailija
13879/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni joku myös jossain on maininnut, että Vöyrin kunta olisi maksanut Erikille jotain siitä että kulkee Kajn mukana kuvaamassa, eli siinä myös yksi mahdollinen julkaisukanava.

Vierailija
13880/20046 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni joku myös jossain on maininnut, että Vöyrin kunta olisi maksanut Erikille jotain siitä että kulkee Kajn mukana kuvaamassa, eli siinä myös yksi mahdollinen julkaisukanava.

Kunpa vaan tulisi pian jonnekin!

Voisi tulla vaikka leffateattereihin.