Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (13904)
Tämmöisen kuva/klippikavalkadin Erik on julkaissut matkastaan Kaj'n mukana viime keväänä. Pientä alkupalaa kärsimättömille odottajille. :)
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä lisää varhaista kamaa, Ylen aamu-tv Mellojen semin jälkeen. Tämä on se, jonka Axel mainitsi Sommarpratissa, suomenkielinen mediapäivä alkoi aika vauhdilla isoimmalla aamulähetyksellä, joka löytyy:
Ihana haastattelu. Luulen että näin tämän heti tuoreeltaan. Juuri näihin aikoihin minulla kajahtaminen alkoi.; semifinaalin ja finaalin välissä.
Jännä juttu, että tulen niin iloiseksi siitä kun he saavat asiansa sanottua suomeksi ja varsinkin kun Jakob saa sanottua yhdenkin lauseen. En voi kuvitella, että kukaan ruotsinkielinen ilahtuisi vastaavasti, jos minä puhuisin jossain huonoa ruotsiani.
Kaj'ssa (tai sitten mussa kajahtaneessa itsessäni) on se outous, että mä tulen iloiseksi ihan kaikesta, mitä he sanovat tai tekevät. Puhuvat suomea, hurraa! Puhuvat ruotsia, hurraa! Puhuvat vöyriä, hurraa hurraa!
Kulttuuritoimitus-sivustolla oli artikkeli Mikko Alatalon urasta ja siellä oli mm. sitaatti Alatalon takavuosien lukuisiin Syksyn Sävel -voittoihin viitaten, että "Alatalo voittaa vaikka lukisi puhelinluetteloa väärin päin". Tuostapa idea KAJ'n keikaksi hard core -faneille, kyllä kuuntelijoita olisi tulossa, lukisivatpa he sitten etu- tai takaperin mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
KAJ Porvoon viinijuhlilla 11.7.2026. United Stagen sivuilla näin tuon.
Minä olen ehdottomasti jo ostanut ensi kesän keikkalippuni. Nyt sitä joutuu jännittämään tulisiko jotain vielä kivempiä keikkamahdollisuuksia. Tälle Porvoon jutulle mulla onneksi on päällekkäinen meno.
Olen varmaan ollut liian pitkään tällä palstalla, kun Porvoon viinijuhlat -nimisestä tapahtumasta tulee mieleen joku av-mammojen kokoontumisajot. Just sellainen nimi mikä annettaisiin nimeksi tapahtumalle, jos tämän palstan vuosikymmenien kerma lähtisi yhdessä viihteelle.
"Minä olen ehdottomasti jo ostanut ensi kesän keikkalippuni. Nyt sitä joutuu jännittämään tulisiko jotain vielä kivempiä keikkamahdollisuuksia. Tälle Porvoon jutulle mulla onneksi on päällekkäinen meno."
Joku on havahtunut siihen, että liuku elovenasta kohti ekstaasia kiihtyy ja yrittää nyt pyristellä irti koukusta. Jäämme jännittyneinä odottamaan, kuinka tuon "päällekkäisen menon" kanssa lopulta käy. :D
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen ehdottomasti jo ostanut ensi kesän keikkalippuni. Nyt sitä joutuu jännittämään tulisiko jotain vielä kivempiä keikkamahdollisuuksia. Tälle Porvoon jutulle mulla onneksi on päällekkäinen meno."
Joku on havahtunut siihen, että liuku elovenasta kohti ekstaasia kiihtyy ja yrittää nyt pyristellä irti koukusta. Jäämme jännittyneinä odottamaan, kuinka tuon "päällekkäisen menon" kanssa lopulta käy. :D
Jos edellisenä päivänä pääsen näkemään ja taas parin viikon päästä niin ehkä juuri ja juuri pystyn tämän skippaamaan😂
^ Hän taistelee vielä. Kaikin voimin.
Vierailija kirjoitti:
Menetkö itse kaikkiin?
En ole koskaan kuullutkaan Porvoon viinijuhlista. Jonkin sortin festari näyttää olevan. Kai sinne on ympätty sekaan sitten ruokaa ja viiniäkin. Esiintyjälistalla tänä vuonna mm. Jenni Vartiainen. Viime vuonna oli mm. Abreu, Behm ja Dingo.
Mutta KAJ'n takia joutuu nyt kyllä erittäin vakavasti harkitsemaan osallistumista, vaikka yleensä festarit ei mua innosta. Porvoo olisi mulle aika sopivan matkan päässä kuitenkin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ollut liian pitkään tällä palstalla, kun Porvoon viinijuhlat -nimisestä tapahtumasta tulee mieleen joku av-mammojen kokoontumisajot. Just sellainen nimi mikä annettaisiin nimeksi tapahtumalle, jos tämän palstan vuosikymmenien kerma lähtisi yhdessä viihteelle.
Valokuvien perusteella Porvoon viinijuhlilla on ainakin viime vuosina hillunut lähinnä av-mammojen tyttäriä.
Jopa Jakob vakavoituu hetkeksi ennen astumista 166 miljoonan tv-katsojan eteen suorassa lähetyksessä. Niin hienoa, että nämä minuutit on saatu taltioitua muistoksi meille kajkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö itse kaikkiin?
Mulla on lippu kaikkiin muihin paitsi Seinäjoelle. Porvoo harkinnassa.
"Menetkö itse kaikkiin?"
Mulla ei valitettavasti ole mahdollisuutta mennä yhdellekään keikalle. Mutta olen päättänyt iloita ja iloitsen kaikkien niiden puolesta, jotka pääsevät niille; se ei ole multa pois. Ja onhan mullakin aina Pariisi eli kaikki tallenteet 17 vuoden varrella. Ilon kautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö itse kaikkiin?
Arvostan👌
Risteilyt myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö itse kaikkiin?
Billnäs ja Porvoo peräkkäisinä päivinä. Mulla on jo lippu Billnäsiin ja oma aikataulu on sellainen että todennäköisesti pääsisin myös Porvooseen. Miettii miettii kuumeisesti.....
Sitä Naantaliakin harkitsen. Siellä pitäisi vaan sitten yöpyä. En jaksa ajaa yöllä enää kotiin, kun matkaa tulee kuitenkin mulla aika paljon. No yöpymisen kanssa käy minilomasta 😊
Vierailija kirjoitti:
"Menetkö itse kaikkiin?"
Mulla ei valitettavasti ole mahdollisuutta mennä yhdellekään keikalle. Mutta olen päättänyt iloita ja iloitsen kaikkien niiden puolesta, jotka pääsevät niille; se ei ole multa pois. Ja onhan mullakin aina Pariisi eli kaikki tallenteet 17 vuoden varrella. Ilon kautta!
Toivotaan että KOIsta julkaistaisiin pian hyvä tallenne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö itse kaikkiin?
Billnäs ja Porvoo peräkkäisinä päivinä. Mulla on jo lippu Billnäsiin ja oma aikataulu on sellainen että todennäköisesti pääsisin myös Porvooseen. Miettii miettii kuumeisesti.....
Sitä Naantaliakin harkitsen. Siellä pitäisi vaan sitten yöpyä. En jaksa ajaa yöllä enää kotiin, kun matkaa tulee kuitenkin mulla aika paljon. No yöpymisen kanssa käy minilomasta 😊
Minä yövyn Naantalissa pari yötä. Ihana kesäkaupunki. On muutenkin käynyt mielessä lomailla siellä joskus muutenkin kuin Muumimaailmareissuilla.
KAJ Porvoon viinijuhlilla 11.7.2026. United Stagen sivuilla näin tuon.