Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9420)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttuja ja tuntemattomampia otoksia tässä hauskassa koosteessa:
😍Heittämällä parhaimpia videoita. Axel on todella hyvännäköinen, kaunis mies.
Viiksettömänä ja lasittomana vautsivau.
Niin on. Ja kyllä minä katselen mielelläni myös viiksellistä ja lasillista versiota... 😉
Ja miten tuo Kevin vaan komistuu koko ajan. Eilen katselin noita viimeisimpiä keikkavideoita, mm. Ruotsista ja Aitoosta. Siis härregyyyyyd!
Scandinavian hunks från Vörå
Vöyrin Hunksien ei tarvitse edes riisuutua saadakseen naiset ihastu
No ei, ne vaan on omia hurmaavia itsiään <3
Vierailija kirjoitti:
Tässä sille Axel-fanille silmänruokaa ja purtavaa. Video on hieman pitkä. :)
Kiitos, mutta olen ehtinyt katsoa ja kuunnella tämän jo kolme kertaa... t. Vienosti punastuva Axel-fani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttuja ja tuntemattomampia otoksia tässä hauskassa koosteessa:
😍Heittämällä parhaimpia videoita. Axel on todella hyvännäköinen, kaunis mies.
Viiksettömänä ja lasittomana vautsivau.
Niin on. Ja kyllä minä katselen mielelläni myös viiksellistä ja lasillista versiota... 😉
Ja miten tuo Kevin vaan komistuu koko ajan. Eilen katselin noita viimeisimpiä keikkavideoita, mm. Ruotsista ja Aitoosta. Siis härregyyyyyd!
Scandinavian hunks från Vörå
Vöyrin Hunksien ei tarvitse edes riisuutua saadakseen naiset ihastu
Ei, ei missään nimessä tarvitse. Mutta kyllähän niitä silti on todella kiva katsella niissä Harvian kiuasmainoksissa. :D
"No ei, ne vaan on omia hurmaavia itsiään <3"
Näin on. Ihanaa, että eivät yritä olla mitään muuta.
Tuolla Fan Club sivustolla "ruotsalaistädit" päivittelee, että miten ihmeessä vielä he vanhoilla päivilläänkin ovat menneet näin sekaisin 😅
Ja keikoilla nuoret naiset kirkuu lavan edessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän polkua seuraavat joo, esiintyvät 17.8. Leppävaaran Supersunnuntaissa peräkkäin.
Hitsi vieköön, kun tuonne menisin, mutta pakko olisi mennä autolla, ja en tunne Leppävaaraa niin hyvin. Mihin ihmeeseen siellä saa tällaisena tapahtumapäivänä auton parkkiin???!!!! Kun siinä urheilupuistossakin on kai jotain happeningia samana päivänä....
Voi super-sunnuntai.
Käärijä ja Kaj=Kaksi moskiittoa yhdellä iskulla 💚🤎 todellakin.
Toinen K kuumentaa lauteet kuumaksi toiselle.
Ja tunnelma on BBB 🤪
Leppävaaraan kannattaa tulla julkisilla. Juna-asema on Sellon alakerrassa ja se golfkenttä n. 500 m päässä Sellosta. Mietin itsekin lähtisinkö, mutta kun en ole kiinnostunut muista kuin Käärijästä ja KAJ'sta, ja molemmat esiintyvät vasta illalla, Käärijä kahdeksalta ja KAJ viimeisenä yhdeksältä, en varmaan pääsisi silloin enää lähellekään lavaa. Haluaisin nähdä pojat lähietäisyydeltä. Nordis Livessä olin VIP-alueella eikä sieltä nähnyt mitään kun sen edessä oli anniskelualue ja sen edessä vielä seisomapermanto täynnä ihmisiä.
KAJ saa kyllä ihan pään sekaisin, hyvällä tavalla. Minäkin olen viisikymppinen, lapseton, ja tunnen jopa äidillisiä tunteita näitä poikia kohtaan, ajattelen että jos minulla olisi lapsia niin olisi mahtavaa jos he olisivat kuin KAJn pojat. En tarkoita menestystä ja talenttia vaan niitä ihania persoonia, iloa ja lämpöä ja hyvää käytöstä. Suuri kunnia miesten vanhemmille ja kotikasvatukselle, huomaa että ovat saaneet kasvaa rakastettuina ja hyvällä tavalla vanhanaikaisesti kasvatettuina.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Fan Club sivustolla "ruotsalaistädit" päivittelee, että miten ihmeessä vielä he vanhoilla päivilläänkin ovat menneet näin sekaisin 😅
Siinä epävirallisessa Facebook-ryhmässä on nyt jo yli 9000 jäsentä, suurin osa ruotsinkielisiä. Monet postaavat maisemakuvia Vöyrin-reissuiltaan.
Ikään kuin täällä vain yksi Axel-fani olisi, mitä? Mä siitä etusormivideosta ensin huomautin kuulkaas. Punastujat jonoon. Ei sillä, mä olen lääpälläni koko poppooseen vielä enemmän kuin yhteenkään erikseen. Ja jostain syystä tämä ominaisuus on ollut nuorena jo. Ihailen, en varsinaisesti sekoa. Mutta tässä on nyt niin erikoinen paketti, että sitä kääntelee niinkuin ujo lapsi joululahjaa, joka on liian hieno edes avattavaksi. Tavoitan aika paljon sitä, mistä on kyse, mutta kun eihän näistäkään kavereista ja heidän yhteistyöstään kaikesta huolimatta tiedä kuin sen mikä näytetään, eikä voi tietää ovatko erilaiset vihjeet jossain määrin totta tai johtavatko ne muihin ihmisiin - niin tyydyn siihen. Ei tarvitsekaan tietää enempää. Keskityn heidän työhönsä, niin koristeellisesti kuin se onkin kääritty. Ja olen koko ajan vaikuttuneempi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta olen ehtinyt katsoa ja kuunnella tämän jo kolme kertaa... t. Vienosti punastuva Axel-fani
Näitä Axelin jutusteluja on kyllä kiva kuunnella. Tykkään tosi paljon hänen tavastaan puhua. T. Toinen melkein punastuva
Vierailija kirjoitti:
No juu. Mutta kun vetoaa myös miehiin ja poikiin. Lapsiin. Varmaan eläimiinkin, pitää mennä testaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihana haastattelu, missä todellakin oli luettu KAJ-läksyt 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä epävirallisessa Facebook-ryhmässä on nyt jo yli 9000 jäsentä, suurin osa ruotsinkielisiä. Monet postaavat maisemakuvia Vöyrin-reissuiltaan.
Vöyrille tulee varmaan yleisöryntäys tänä kesänä.😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(eikä Kevinillä edes ole omia sometilejä)
Kevinille pisteet tästä!
Kevinillä ei tosiaan ole omia sometilejä eikä hän seuraa somea muutenkaan. Hänenkin oli joskus aikojen alussa määrä päivittää KAJ'n tilejä, mutta siitä ei tullut mitään (vaikka hän on muuten teknisesti(kin) niin etevä). Hän sai tehtäväkseen perustaa Tiktok-tili, mutta lopputuloksena oli toinen Facebook-tili. Sittemmin hän on kadottanut salasanansakin, ettei edes pääsisi postaamaan mitään, eikä edes lukemaan viestejä.
Jossain haastattelussa häneltä kysyttiin, mitä hän sitten oikein tekee vapaa-aikanaan, jos ei roiku somessa. Hän kertoi lukevansa kirjoja, ahmimalla. (Siitä hetkestä käynnistyi mun henkilökohtainen Kevin-fanitukseni.) On myös sanonut, että jos hän joskus kirjoittaa itse kirjan (kuten Axel), hän haluaisi kustannustoimittajakseen Jakobin, jolla on kuulemma ilmiömäinen kyky heti tunnistaa, mikä toimii ja mikä ei ja saada teksti kuin teksti hiottua helmeksi.
Minäkin vatvon tässä tuota Espoon Supersunnuntaita.... Mua ei kiinnosta kuin KAJ ja tosiaan esiintyy niin myöhään.
Toinen vaihtoehto mulle mennä olisi Raasepori, jonne paljon pidempi matka, mutta siellä kai esiintyisivät päiväsaikaan.
Nordiksella olin ja nyt pitäis päästä näkemään lisää!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä Axelin jutusteluja on kyllä kiva kuunnella. Tykkään tosi paljon hänen tavastaan puhua. T. Toinen melkein punastuva
Jossain lehtihaastattelussa Axel kommentoi, että hyvä että Jakob saa kaikki fanikirjeet yms.
Niin hän ja Kevin saavat olla rauhassa.
Mitä vielä. Ei se Axel nyt ihan niin mennyt.
Koskakohan pojat tarvii turvamiehen, alkaa fanitus olla jo sillä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vöyrille tulee varmaan yleisöryntäys tänä kesänä.😎
Siellä on jo nyt yleisöryntäys. Pieni kunta on joutunut jopa perustamaan historiansa ensimmäisen matkailukoordinaattorin tehtävän. Koordinaattori hiki hatussa yrittää löytää kaikille Kaj-turisteille ruokailu- ja yöpymispaikkoja ja miettimään parhaita Kaj'n jalanjäljillä -reittejä pitkin pölyisiä kyläteitä... Ja kahvilasta, jossa pojat tapasivat kouluaikoinaan käydä syömässä mokkapaloja, on tullut jo kulttipaikka. :D
Olikos tämä korona-ajan perjantai-cover jo täällä https://www.facebook.com/reel/1270655097889152
Heiltä taittuu Satumaa-tangokin uskottavasti.
Vöyrin Hunksien ei tarvitse edes riisuutua saadakseen naiset ihastuksesta sekaisin <3 <3 <3