Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13534)

Vierailija
13521/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan supertyhmä kysymys, mutta mitä kieltä U ja K on? Eli kumpi tarkoittaa kumpaa?

No K on varmastikin kielto, eli alle 18-vuotiaille se ei ole tarkoitettu.

Vierailija
13522/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja U on varmaan sitten under. Eli alaikäiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13523/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt ehkä tyhmä kysymys, mutta mikä ero noiden permantolippujen K18 ja U18 -lipuilla on? Tajuan tietenkin ikärajan, mutta ei kai siellä jaotella kentälle menijöitä? Vai voiko tuo U18-lipulla ostaa juotavaa? Saako siellä kentällä juoda, tuskin. 

Varmaan kenttä jaettu kahteen alueeseen, joista toinen sallittu kaikenikäisille ja toinen K18 

Ei sitä kuulemma ole jaettu vastasi järjestäjä jollekin instassa ja ja u18 lipun ostaneetkin pääsevät halutessaan anniskelualueelle henkkareilla. En tiedä miksi he sitten myyvät kahdenlaisia lippuja. Ehkä kartoittaakseen anniskelukojujen tarvetta?

Todennäköisesti jossain permantoalueen reunoilla on rajattuja anniskelualueita täysikäisille. 
Itse ostin u18-lipun kun ajattelin ottaa permannolta jonkun hyvän paikan ja pysyä siinä. Juon vain sen verran kuin on sään takia tarve enkä alkoholia ollenkaan ettei tarvitsisi käydä vessassa.

Vierailija
13524/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan supertyhmä kysymys, mutta mitä kieltä U ja K on? Eli kumpi tarkoittaa kumpaa?

Ai niin tarkoitit vissiin että onko tuo ruotsiksi vai suomeksi? 😅 käyn vissiin vähän hitaalla tänään

Vierailija
13525/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt ehkä tyhmä kysymys, mutta mikä ero noiden permantolippujen K18 ja U18 -lipuilla on? Tajuan tietenkin ikärajan, mutta ei kai siellä jaotella kentälle menijöitä? Vai voiko tuo U18-lipulla ostaa juotavaa? Saako siellä kentällä juoda, tuskin. 

Varmaan kenttä jaettu kahteen alueeseen, joista toinen sallittu kaikenikäisille ja toinen K18 

Ei sitä kuulemma ole jaettu vastasi järjestäjä jollekin instassa ja ja u18 lipun ostaneetkin pääsevät halutessaan anniskelualueelle henkkareilla. En tiedä miksi he sitten myyvät kahdenlaisia lippuja. Ehkä kartoittaakseen anniskelukojujen tarvetta?

Todennäköisesti jossain permantoalueen reunoilla on rajattuja anniskelualueita täysikäisille. 
Itse ostin u18-lipun kun ajattelin ottaa permannolta jonkun hyvän paikan ja pysyä siinä. Juon

No joo, keikoilla ei kyllä voi juoda alkoholia eikä vettäkään tarvetta enempää, jos haluaa säilyttää paikkansa eturivissä tai lähellä sitä. Mietin kyllä miten vessaan meno järjestyy jos portit avataan klo 16 ja keikka alkaa klo 20... Todennäköisesti stadionin ulkopuolella on bajamajoja, mahdollisesti jokunen voi olla siellä kentälläkin. Toivottavasti. 

Vierailija
13526/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin tarkoitit vissiin että onko tuo ruotsiksi vai suomeksi? 😅 käyn vissiin vähän hitaalla tänään

No molempia asioita kysyin 😊

Vierailija
13527/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A1-A2, A5-A6 ja C2 katsomot alkavat olla kohta täysiä näköjään. A1-A2 taisi olla vapaana enää kymmenkunta paikkaa. Ihmeen paljon noita K18 - paikkoja muuten, kun kaikki B-katsomot laitettu tuolla merkinnällä, siis koko toinen pääty. Ei tuo minua siis mitenkään haittaa, kunhan vaan itsekseni ihmettelen 😊

Vierailija
13528/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permannolla mahdollisimman kuivin suin, mutta keikan jälkeen olisi kyllä ihanaa mennä johonkin baariin jatkoille fanien kanssa. Tuskin tulee uni silmään kovin nopeasti tuon kokemuksen jälkeen.

Vierailija
13529/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Permannolla mahdollisimman kuivin suin, mutta keikan jälkeen olisi kyllä ihanaa mennä johonkin baariin jatkoille fanien kanssa. Tuskin tulee uni silmään kovin nopeasti tuon kokemuksen jälkeen.

Joo. Mä olin ainakin KOIn jälkeen niin euforisessa tilassa, että hyvä kun älysin hallilta oikealle bussipysäkille kävellä. Jotenkin vaan oli aivan epätodellinen olo, että tapahtuiko tuo äskeinen ihan oikeasti - ja mitä ylipäätään tapahtui. 

Luulisi, että tuolla Vaasassakin faniporukat järkkäävät sekä etkoja että jatkoja. KAJ-fanit tuntuvat olevan aika aktiivista jengiä. 

Vierailija
13530/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A1-A2, A5-A6 ja C2 katsomot alkavat olla kohta täysiä näköjään. A1-A2 taisi olla vapaana enää kymmenkunta paikkaa. Ihmeen paljon noita K18 - paikkoja muuten, kun kaikki B-katsomot laitettu tuolla merkinnällä, siis koko toinen pääty. Ei tuo minua siis mitenkään haittaa, kunhan vaan itsekseni ihmettelen 😊

KAJ ei ehkä ihan pahinta teinihysteriaa saa aikaiseksi. Mutta sellaisten esiintyjien keikoilla joilla sitä esiintyy, monet raittiitkin aikuiset valitsevat mieluummin anniskelualueen, koska siellä ei halkea tärykalvot eikä järkkärit kanniskelee pyörtyneitä virkoamaan. 

Vierailija
13531/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt sitten niin, että tänään ei enää mitään paljastuksia tule? Eli UMK:ssa nähdään musiikkivideo tanssijoiden kanssa ja varmaankin myös pitempi pätkä sitä terapiaistuntoa, jossa jätkillä revenneet housut.

Vierailija
13532/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ehdotus. Itse olen menossa keikalle yksin, ja ensimmäistä kertaa Vaasaan. Mitenhän tuollaisen pienen (vai miksei suuremmankin) porukan saisi kasaan? 

Vierailija
13533/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ehdotus. Itse olen menossa keikalle yksin, ja ensimmäistä kertaa Vaasaan. Mitenhän tuollaisen pienen (vai miksei suuremmankin) porukan saisi kasaan? 

Jos ollaan vielä täällä, voidaan sopia lähempänä. Facen faniryhmässäkin varmaan sovitaan jotain.

Vierailija
13534/13534 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisko nyt sitten niin, että tänään ei enää mitään paljastuksia tule? Eli UMK:ssa nähdään musiikkivideo tanssijoiden kanssa ja varmaankin myös pitempi pätkä sitä terapiaistuntoa, jossa jätkillä revenneet housut."

Joo, varmaankin näin. Kyllähän tässä on riittänyt sydämentykytystä tälle viikolle muutenkin. Uusi biisi olisi ollut jo vähän liikaa.  :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan