Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (15478)

Vierailija
13481/15478 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippu hommattu, jee! Nyt kun jaksaisi vielä odottaa puoli vuotta.

Sehän on parasta kun on mitä odottaa! Jäähallikeikan jälkeen tuli tyhjä olo ettei mitään iloa pitkään aikaan, mutta nyt taas tulossa. :)

Vierailija
13482/15478 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä katselemalla voi vähän helpottaa odotuksen tuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13483/15478 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että jokin aika sitten poistettiin yksi minunkin viesti, jossa mainitsin, että kaksi pojista on tulossa isäksi. Enkä spekuloinut asialla yhtään mitään. Tämänhän tietää suurinpiirtein koko Suomi, mutta täällä sitä ei näköjään saa ääneen sanoa. Hieman vaikuttaa herkkänahkaiselta luvalla sanoen... 

Vierailija
13484/15478 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa oli jostain syystä jäänyt väliin tämä Jannen ja Sonjan pod, jossa on mukana Jakob. Olipa mukavaa tarinointia, ja varsinkin lasten esittämät kysymykset olivat huikeita. Paljon parempia ja suorempia kuin ammattitoimittajien. Olisi hauska tietää, kuka oli se "tant", joka tuli kehumaan Jakobin Nissan bromsaa ja jonka hän myöhemmin sai kuulla olleen joku oopperaguru. Onko tämä asia tullut koskaan missään muualla esille?

Vierailija
13485/15478 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että jokin aika sitten poistettiin yksi minunkin viesti, jossa mainitsin, että kaksi pojista on tulossa isäksi. Enkä spekuloinut asialla yhtään mitään. Tämänhän tietää suurinpiirtein koko Suomi, mutta täällä sitä ei näköjään saa ääneen sanoa. Hieman vaikuttaa herkkänahkaiselta luvalla sanoen... 

Ikävää että joku täällä päättää mistä saa keskustella. Ymmärtäisin jos spekuloitaisiin mahdollisilla raskauksilla, mutta nyt on kyse lasjasti tiedotusvälineille kerrotusta alkuvuonna tapahtuvasta perheenlisäyksestä. Täällä kommentoitiin ainoastaan sitä, mikä vaikutus sillä on KAJn esiintymisiin lähiviikkoina.

Vierailija
13486/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun toivebändi lämppäriksi on Vörjeans. 😁 Taitaa kyllä olla liikaa toivottu... 😁 Mutta tuonne olisi pojilla lyhyt matka tulla Vöyrillä, varmaan Volvonkin saisi hyvin parkkiin." 

Mä melkein ajattelisin, että Vörjeans olisi ennemmin vierailija (jos on) , ei lämppäri. Mun mielestä Unitedin sivuilla oli että konsertin kesto n. 2 tuntia ilman väliaikaa. Olis pitkä rupeama kundeilla, jos aluksi pitäis vetää vielä Vörjeans... 

En toki usko, että Vörjeans olisi oikeasti lämppärinä, kunhan haaveilin. Toisaalta, toinen suuri suosikkini Bruce Springsteen on toiminut itsensä lämppärinä ja vetänyt sen jälkeen yli kolmituntisen keikan, että kaj se KAJ'llakin mahdollisuuksien rajoissa olisi...

Vierailija
13487/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun toivebändi lämppäriksi on Vörjeans. 😁 Taitaa kyllä olla liikaa toivottu... 😁 Mutta tuonne olisi pojilla lyhyt matka tulla Vöyrillä, varmaan Volvonkin saisi hyvin parkkiin." 

Mä melkein ajattelisin, että Vörjeans olisi ennemmin vierailija (jos on) , ei lämppäri. Mun mielestä Unitedin sivuilla oli että konsertin kesto n. 2 tuntia ilman väliaikaa. Olis pitkä rupeama kundeilla, jos aluksi pitäis vetää vielä Vörjeans... 

En toki usko, että Vörjeans olisi oikeasti lämppärinä, kunhan haaveilin. Toisaalta, toinen suuri suosikkini Bruce Springsteen on toiminut itsensä lämppärinä ja vetänyt sen jälkeen yli kolmituntisen keikan, että kaj se KAJ'llakin mahdollisuuksien rajoissa olisi...

Mä olin sellaisella Brucen keikalla Hesassa, jossa hän oli jo lavalla kun porukka vasta valui paikalle ja hän soitti kolmen tunnin keikan.

Minä uskon ja toivon, että Vörjeans nähdään siellä, mutta ehkä kesken konsertin. 

Vierailija
13488/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin sellaisella Brucen keikalla Hesassa, jossa hän oli jo lavalla kun porukka vast

Tuohon Helsingin keikkaan juuri viittasin. 👍🏻 

Toivottavasti tosiaan Vörjeans nähdään lavalla jossain vaiheessa iltaa! Omat toivebiisini ovat Grillin ja Vörodagan, eli vauhdikasta menoa!

Vierailija
13489/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta malttavatko pojat laulaa tai soittaa mitään, nyt kun he pääsevät oikealle stadikalle? Ehkä he keskittyvätkin maalintekoon, kun kerrankin on tilaisuus?

https://www.instagram.com/p/DUqaY2QinM3/

Vierailija
13490/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13491/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin lavalle "kulttuurikuningatar Lolan" kaftaanissaan haastattelemaan "kirjailija Axel Åhmania" tämän kuulumisista ja "tanssitaiteilija Rutger Gaffelin" esittämään uusimman performanssinsa kuten Karar i arbeit -turneella saatiin nähdä.

Vierailija
13492/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivottavasti tosiaan Vörjeans nähdään lavalla jossain vaiheessa iltaa! Omat toivebiisini ovat Grillin ja Vörodagan, eli vauhdikasta menoa!" 

Vörjeans oli KOIssa sellainen suksee, kohokohta ja yleisön villitsijä, että luulisin, että olisi mukana nytkin. Varmasti ainakin fanit tällaisen hartaan toiveen esittävät. Vörodagan olisi kova! Ja mun ehdoton tämän hetken suosikki Rejpelts Miss Valborg. Kun kerran ovat kertoneet tekevänsä uutta musiikkia, niin kukapa tietää, vaikka Vörjeansiltakin kuultaisiin joku uusi biisi. 

Vierailija
13493/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kolmanteentoista ja ilman mitään kytköstä mihinkään tärkeään: löysin aamun lehdistä Kevinin kaksoisolennon. Amerikkalainen näyttelijä, joka valitettavasti on menehtynyt nuorella iällä.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c368d337-50a2-42f0-865c-acf05d…

Nää jutut on niin katsojan silmässä, omaan silmään Kevin ja James Van Der Beek eivät ole erityisen samannäköisiä

Ehkei, mutta kyllä mä näen mitä hän näkee, ja vaikka kuukkelin tuloksissa oli aika eri näköinen sankari, vilkaistessani sivun pikkukuvia ihmettelin, miksi Kevinin kuva on rivissä. Avasin Wikiartikkelin, ja voisihan se olla veli. Nuorempana kai olleet enemmän eri näköisiä. 

Vierailija
13494/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tujaus teholääkettä Vörjeans-ikävään. Fyrbanna bra. Tämä muistutti ainakin mun mieleen Vöyrin kovimman bändin historiasta monta yksityiskohtaa, jotka olin ehtinyt jo unohtaa. Voisimmeko tosiaan joskus saada Määninin kynästä novellikokoelman? Jolle Tommy on jo keksinyt nimenkin: "Tuff".

Vierailija
13495/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä näköjään kauppa käy elokuun stadionkonserttiin. Siellä on vaihtunut jo monen katsomosektorin "tilaa"-merkintä "vähän tilaa" -merkinnäksi, vaikka myynti käynnistyi vasta muutama tunti sitten. No, seisomapaikkoja riittää varmasti vielä pitkään, sinne kentälle mahtuu valtavasti porukkaa. Ja siellähän ne parhaat bileet on.

Vierailija
13496/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä näköjään kauppa käy elokuun stadionkonserttiin. Siellä on vaihtunut jo monen katsomosektorin "tilaa"-merkintä "vähän tilaa" -merkinnäksi, vaikka myynti käynnistyi vasta muutama tunti sitten. No, seisomapaikkoja riittää varmasti vielä pitkään, sinne kentälle mahtuu valtavasti porukkaa. Ja siellähän ne parhaat bileet on.

Ainakin hotellihuoneiden hinnat lähtivät nousuun. Eilen kyselin hintoja yhteen keskustahotelliin, mutta pystyin tekemään varauksen vasta tänään. Jo oli tullut hintaa lisää. 

Vierailija
13497/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toivottavasti tosiaan Vörjeans nähdään lavalla jossain vaiheessa iltaa! Omat toivebiisini ovat Grillin ja Vörodagan, eli vauhdikasta menoa!" 

Vörjeans oli KOIssa sellainen suksee, kohokohta ja yleisön villitsijä, että luulisin, että olisi mukana nytkin. Varmasti ainakin fanit tällaisen hartaan toiveen esittävät. Vörodagan olisi kova! Ja mun ehdoton tämän hetken suosikki Rejpelts Miss Valborg. Kun kerran ovat kertoneet tekevänsä uutta musiikkia, niin kukapa tietää, vaikka Vörjeansiltakin kuultaisiin joku uusi biisi. 

Saataisiinko me uusinta Närpiön tomaattikarnevaaleista? Vierailevan bändin vierailijaksi voisi tulla se sama bändi kuin Närpiössäkin oli ottamaan pienen painimatsin.

Vierailija
13498/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olin sellaisella Brucen keikalla Hesassa, jossa hän oli jo lavalla kun porukka vasta valui paikalle ja hän soitti kolmen tunnin keikan." 

Haa, täällä myös yksi samalla Brucen keikalla ollut 😊. Ja kovasti toivon näkeväni Vörjeansin elokuussa! 

Vierailija
13499/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin näitä toiveita ja haaveita mitä lavalle haluttaisiin elokuussa ja alkoi taas naurattamaan levy-yhtiöiden tyypillinen kohderyhmäajattelu. Jos joku olisi joku vuosi sitten yrittänyt KAJ'n/Vörjeansin kaltaista kattausta tarjota stadionille (ja vielä vöråksi) ja miettiä millaiselle yleisölle sitä pitää markkinoida, siinä olisi mennyt markkinointiosastolla varmasti aivot solmuun. Ja menisi varmaan vieläkin.

Vierailija
13500/15478 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä onni, että Kaj'lla on niin luovat ja joustavat aivot, eikä heidän tarvitse taipua markkinamiesten ahtaaseen segmenttiajatteluun. Vaasassa nousee takuulla lavalle juuri ne tyypit, joita monenkirjava fanikunta sinne toivoo.