Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (13555)
Tämähän nyt pysyy elossa itsestään. Niin paljon väkeä, joilla on niin paljon sanottavaa Kaj'sta. :)
Vierailija kirjoitti:
Tämähän nyt pysyy elossa itsestään. Niin paljon väkeä, joilla on niin paljon sanottavaa Kaj'sta. :)
Vaikkapa se että löysin äsken Instagramista postauksen jossa kerrottiin että KAJ oli ollut esiintymässä Strawberry Arenan henkilökunnan juhlissa tammikuun lopussa.
Oli epäilemättä mahtava firmafest. :D
Voihan veljet. Mä olen koko ikäni karttanut firman pikkujouluja ja muita bileitä kuin ruttoa, mutta jos meidän puljuun joskus saataisiin esiintyjäksi Kaj, mua ei pidä poissa villit hevosetkaan.
Mitä ihmettä se poikien hevosvihjailu muuten oli? Mihin se liittyi vai ei mihinkään? Mä en pysty mitenkään yhdistämään polleja ainakaan Vaasan stadioniin enkä myöskään UMK:hon.
Vierailija kirjoitti:
Voihan veljet. Mä olen koko ikäni karttanut firman pikkujouluja ja muita bileitä kuin ruttoa, mutta jos meidän puljuun joskus saataisiin esiintyjäksi Kaj, mua ei pidä poissa villit hevosetkaan.
KAJ tekee yksityiskeikkaa kuten kaikki muutkin artistit, kunhan vain hinnasta sovitaan. Voithan esittää kainon toiveesi työpaikkasi juhlavastaavalle, ja hän sitten välittää tarjouksen KAJ'n keikkajärjestäjälle. Paljonkohan pojat veloittavat? Riittääkö kymppitonni? Ne Strawberry Arenan henkilökunnan juhlat olivat kuvista päätellen Strawberry Arenalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä se poikien hevosvihjailu muuten oli? Mihin se liittyi vai ei mihinkään? Mä en pysty mitenkään yhdistämään polleja ainakaan Vaasan stadioniin enkä myöskään UMK:hon.
Se on kyllä outoa. Ehkä UMK:ssa selviää.
Mä harmittelen varmaan loppuikäni, että mulla olisi ollut mahdollisuus mennä siihen Slushiin, jossa Kaj esiintyi. Mutten mennyt, kun en aavistanut. Täytyy varmaan jatkossa vastata kaikkiin kutsuihin ja tarjottuihin tilaisuuksiin jees. Kun ei koskaan tiedä, mikä tai kuka siellä odottaa.
"KAJ tekee yksityiskeikkaa kuten kaikki muutkin artistit, kunhan vain hinnasta sovitaan. Voithan esittää kainon toiveesi työpaikkasi juhlavastaavalle, ja hän sitten välittää tarjouksen KAJ'n keikkajärjestäjälle. Paljonkohan pojat veloittavat? Riittääkö kymppitonni? Ne Strawberry Arenan henkilökunnan juhlat olivat kuvista päätellen Strawberry Arenalla."
Äläpä yllytä hullua. Meillä talo täyttää parin vuoden päästä pyöreitä, ja sitä varmaan juhlistetaan vähän isommin. Esimerkiksi jonkun karismaattisen artistin esityksellä... hmm... :D
Vierailija kirjoitti:
Tää olisi mun painajaiseni. Pakko olisi mennä ja eturiviin. Mutta saman aikaisesti ei kehtaisi työroolissa käyttäytyä kuin hysteerinen teinifani. Sieluni repeäsi ristiriidasta riekaleiksi kuin poikien puvut konaanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ tekee yksityiskeikkaa kuten kaikki muutkin artistit, kunhan vain hinnasta sovitaan. Voithan esittää kainon toiveesi työpaikkasi juhlavastaavalle, ja hän sitten välittää tarjouksen KAJ'n keikkajärjestäjälle. Paljonkohan pojat veloittavat? Riittääkö kymppitonni? Ne Strawberry Arenan henkilökunnan juhlat olivat kuvista päätellen Strawberry Arenalla.
Paljonkohan Vörjeans ottaisi yksityiskeikasta? Jos kerättäisiin kolehti ja järjestettäisiin faneille oma yksityiskeikka, jos eivät muuten tajua järjestää omaa keikkaa.
Vierailija kirjoitti:
"KAJ tekee yksityiskeikkaa kuten kaikki muutkin artistit, kunhan vain hinnasta sovitaan. Voithan esittää kainon toiveesi työpaikkasi juhlavastaavalle, ja hän sitten välittää tarjouksen KAJ'n keikkajärjestäjälle. Paljonkohan pojat veloittavat? Riittääkö kymppitonni? Ne Strawberry Arenan henkilökunnan juhlat olivat kuvista päätellen Strawberry Arenalla."
Äläpä yllytä hullua. Meillä talo täyttää parin vuoden päästä pyöreitä, ja sitä varmaan juhlistetaan vähän isommin. Esimerkiksi jonkun karismaattisen artistin esityksellä... hmm... :D
Missä sä olitkaan töissä? Olisiko teillä työpaikkoja auki?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan supertyhmä kysymys, mutta mitä kieltä U ja K on? Eli kumpi tarkoittaa kumpaa?
K tarkoittaa luultavasti ikärajaa. Eli K18 alue on luultavasti se alue, johon ei alaikäisinä ole asiaa. Itse olen jääkiekkoihmisiä ja ainakin jääkiekossa u18-joukkue on alle 18-vuotiaiden joukkue (tulee sanasta "under"), joten veikkaisin että tässäkin yhteydessä u18 tarkoittaa alle 18-vuotiasta
Siis... mehän voitaisiin periaatteessa saada Vörjeans yksityiselle fanikeikalle hyvinkin edullisesti. Freppa on porukan matemaatikko ja varmaan vastaa taloushallinnosta, mutta hänkään ei tiedä, kuinka monta nollaa missäkin luvussa on... onko esimerkiksi sadassa vai tuhannessa enemmän. Ja Määnin luultavasti tulisi olutpalkalla, kunhan siinä olisi mukana kaikki ainesosat.
"Paljonkohan Vörjeans ottaisi yksityiskeikasta? Jos kerättäisiin kolehti ja järjestettäisiin faneille oma yksityiskeikka, jos eivät muuten tajua järjestää omaa keikkaa."
Jos kolehtia kerätään niin olen mukana. Mitäs se Tommy sanoi siinä X3M:n haastattelussa kun lahjoittivat sitä rahaa KOI-palkkionsa verran. Oliko se 3000 euroa? No KOI keikka oli aika lyhyt tietysti... Mutta sellainenkin olisi parempi kuin ei keikkaa ollenkaan.
Koitetaan sitten pitää ketju elossa vielä puoli vuotta😊