Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (13482)
Vierailija kirjoitti:
Kävin vilkaisemassa paikkatilannetta sen ennakkovarauslinkin kautta. Ilmoitti mulle, että VIP-katsomo olisi loppuunmyyty!
Ja A1-A2 katsomoissa paikkoja enää parissa kolmessa ylimmässä rivissä (rivejä laskujeni mukaan 11).
Vierailija kirjoitti:
Mä muistelen Kaj'n viimekesäistä ensiesiintymistä tuolla Vaasan stadionilla. Se rankkasadekeikka (josta en nyt tähän hätään valitettavasti löydä mitään videota), jossa pojat läpimärkinä mutta ikionnellisina hyppivät lavalla leveästi hymyillen. Silloinhan lava ei ollut pitkällä sivulla vaan toisessa päädyssä. Olisiko ensi kesänä siis kuitenkin toisin?
Eivätkö pelänneet liukastuvansa lavalla pomppiessaan sateessa, kun lava liukas? Toivottavasti elokuussa ei sada sinä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on UMK:n instassa kolme puku päällä kävelevää herrasmiestä. Kovin tutuilta näytti nuo sääret.
Mutta mihin liittyy hevonen?
Siihen lastenohjelmaan, jossa ääninäytelleet? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistelen Kaj'n viimekesäistä ensiesiintymistä tuolla Vaasan stadionilla. Se rankkasadekeikka (josta en nyt tähän hätään valitettavasti löydä mitään videota), jossa pojat läpimärkinä mutta ikionnellisina hyppivät lavalla leveästi hymyillen. Silloinhan lava ei ollut pitkällä sivulla vaan toisessa päädyssä. Olisiko ensi kesänä siis kuitenkin toisin?
Eivätkö pelänneet liukastuvansa lavalla pomppiessaan sateessa, kun lava liukas? Toivottavasti elokuussa ei sada sinä päivänä.
No niinpä. Mutta sadekamppeet mukaan vaan stadionille. Viime kesänä Tammisaaren keikalla oli lähes myrsky, ja vettäkin tuli välillä reippaasti ainakin katsojien niskaan. (Pojat taisivat selvitä pahemmin kastumatta.) Hyvin se meni, kun oli kunnon sadetakki ja vedenpitävät kengät. Ja muutenkin tarpeeksi vaatetta päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Löylyn keikalla lava oli märkä. En tiedä pelkäsivätkö itse, mutta mä pelkäsin heidän puolestaan.
Suomalaisethan ei ole sokerista eikä varmasti muunkaan maalaiset kajahtaneet. Ja kaikkein vähiten Kaj itse. Asennekysymys, ja toki pukeutumiskysymyskin. Tulkoon vaan Vaasan taivaalta vaikka vanhoja ämmiä äkeet selässä, niin tunnelma on takuulla mahtava tuossa poikien historian jälleen suurimmassa konsertissa.
Ei taida olla KAJ tänä viikonloppunakaan Melloissa.
Jos saisi suostuteltua heidät olemaan pomppimatta ja mieluiten istumaan sellaisiin nojatuoleihin, jollainen Kevinillä oli Kaj10-konsertin Text-TV-esityksessä. Sitten voisi katsojakin nauttia rauhallisemmin mielin eikä tarvitsisi pelätä, että kohta on lavalla kolme Bodilia me beinprotes.
Vierailija kirjoitti:
Kävin vilkaisemassa paikkatilannetta sen ennakkovarauslinkin kautta. Ilmoitti mulle, että VIP-katsomo olisi loppuunmyyty!
Kyllä, presalen osalta. Oletan että presaleen oli laitettu vain osa ja niitäkin lippuja on normimyynnissä huomenna.
Jakob voisi pitää telkkaria päässään koko keikan ajan, niin pysyisi ainakin tukka kuivana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on UMK:n instassa kolme puku päällä kävelevää herrasmiestä. Kovin tutuilta näytti nuo sääret.
Mutta mihin liittyy hevonen?
Siihen lastenohjelmaan, jossa ääninäytelleet? 😄
Tuli mieleen, mutta se on vanha ohjelma. Miten se nyt yhtäkkiä tulisi esiin jollain tavalla?
Veikkaan että itse biisi, johon musiikkivideo on tehty, julkaistaan huomenna. Video sitten eka kertaa näytillä UMK:ssa.
edellinen jatkaa: Ja että biisin lyriikoissa mainitaan hevonen
Vierailija kirjoitti:
Jos he ovat UMK:ssa vain videona, voivat he olla Sundsvallissa samana iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Malmö on vielä myös jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Se kyllä kiinnostaa, että ovatko tuo maanantaina vihjailtu juttu joka paljastuu perjantaina ja tuo tänään vihjailtu huomenna paljastuva juttu samaa asiaa, vai ovatko kaksi erillistä juttua. Molempiin selkeästi liittyy KAJ, mutta voiko KAJ olla osa kahta erillistä osiota? Vai oliko tuo maanantain homma hämäystä, ja oikeasti kyseessä on joku ihan muu kuin KAJ?
Tämä oli melkein yhtä kryptinen viesti kuin nuo KAJ'n vihjeet. Enkä siis sano tätä pahalla, vaan minusta on hauskaa kuinka solmuun bändi meidät saa, kun yritämme pohtia mitä kaikki vihjeet, hevoset ja makkarat sun muut, oikein tarkoittavat.
Välillä kyllä tuntuu että kuka tässä saa eniten sitä huumoria, me huumoriryhmästä ja vai huumoriryhmä yleisöstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Malmö on vielä myös jäljellä.
Itse veikkaan että jos ovat jossain semissä eivätkä finaalissa niin se on nimenomaan Malmö. Sieltä alkoi KAJ'n Mellomatka vuosi sitten, joten tuntuisi loogiselta että tekisivät paluun sinne.
Itse luulen että olisivat maininneet jos biisi tulisi huomenna ulos. Veikkaan että siihen maanantain videoon oli vain eksynyt vahingossa väärä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Jakob voisi pitää telkkaria päässään koko keikan ajan, niin pysyisi ainakin tukka kuivana.
Mutta sitten ei näkisi sitä valloittavaa hymyä!
Lipunmyynti alkaa huomenna. United Stageen rekisteröityneille ennakkomyynti tänään.