Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (11744)

Vierailija
11501/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alexandra-raukka. En halua tietää, kuinka paljon hänen vyötärönseutuaan nyt tuijotellaan ja tulee kyselyitä, että jokos teilläkin kohta.😬

Toivottavasti joka iikka tajuaa antaa Alexandran ja Jakobin olla rauhassa. Siis täysin rauhassa. Ilman pienintäkään "hyväntahtoista" spekulointia yhtään missään.

Joo just näin. Mutta kyllä mä luulen että sielläkin on ehkä jo tuloillaan. Ja jos on, niin huvittavaa miten pojat tekevät ihan kaiken yhtaikaa. 

"Joo just näin" ja sen jälkeen kirjaimellisesti teet juuri sitä mitä tuossa komppaamassasi viestissä kiellettiin tekemästä?

Vierailija
11502/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Axelista tulee isä ensi vuonna. Jakoivat juuri Instaan yhteisen vauvauutisen puolison kanssa

Musta tuntui, että siinä peliohjelmassa Seesar melkein paljasti sen. Hän kysyi Axelilta että aiotko sinäkin parturoida oman poikasi pään. Axel vastasi nooeasti ei ja vaihtoi aihetta. Kysyi siis siihen tyyliin kuin lapsi olisi jo olemassa. 

Axelin lapsi syntyy vasta kesällä, ja tuosta peliohjelmasta on jo kaksi kuukautta. Varmastikaan Axel ei vielä siinä vaiheessa ole kertonut asiasta kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11503/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alexandra-raukka. En halua tietää, kuinka paljon hänen vyötärönseutuaan nyt tuijotellaan ja tulee kyselyitä, että jokos teilläkin kohta.😬

Toivottavasti joka iikka tajuaa antaa Alexandran ja Jakobin olla rauhassa. Siis täysin rauhassa. Ilman pienintäkään "hyväntahtoista" spekulointia yhtään missään.

Joo just näin. Mutta kyllä mä luulen että sielläkin on ehkä jo tuloillaan. Ja jos on, niin huvittavaa miten pojat tekevät ihan kaiken yhtaikaa. 

"Joo just näin" ja sen jälkeen kirjaimellisesti teet juuri sitä mitä tuossa komppaamassasi viestissä kiellettiin tekemästä?

Kyllä nyt täällä voi vähän spekuloida. Ei tietenkäön missäön julkisesti eikä sellaisessa paikassa että he siitä kuulisivat.

Vierailija
11504/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt täällä voi vähän spekuloida. Ei tietenkäön missäön julkisesti eikä sellaisessa paikassa että he siitä kuulisivat.

Mitä jos jätettäisiin naisten vyötäröt tasan heidän omaksi asiakseen. Siis täysin. Vihaan kulttuuria, jossa on okei ihan vähän spekuloida niin intiimillä ja henkilökohtaisella asialla kuin lasten hankinta, kunhan kohde ei ole sitä kuulemassa. En halua sitä minnekään.

Tässä vielä tarkastuslista, jos meinaa unohtua minkä tuijottelu ja kommentointi on ok:

- Alexandran vyötärö - EI OLE OK

- Tommyn perse - ON OK

Vierailija
11505/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axelin ja Louisen päivityksen kommenteissa jo spekuloidaan että nyt on Jakobin vuoro.

Vierailija
11506/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kyllä Alexandran vyötärön rauhaan enkä itse asiassa mitenkään sen perusteella ajatellut, että heilläkin olisi kohta uutisia. Hän on päinvastoin hoikistunut. Mutta hyvä on, en arvele enää mitään asiaan liittyvää.

Vierailija
11507/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Axelista tulee isä ensi vuonna. Jakoivat juuri Instaan yhteisen vauvauutisen puolison kanssa

Tämä kaikki kyllä varmasti tarkoittaa sitä, että ensi kesästä tulee heidän osaltaan hyvin paljon rauhallisempi työrintamalla.

Vierailija
11508/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin itse lapsettomaksi mutta ilahdun aina suuresti, kun joku läheinen tai ystävä kertoo vauvauutisen. Nyt olen kirjaimellisesti kyynelissä onnesta sekä Kevinin että Axelin puolesta (tietysti heidän vaimojensa puolesta myös), vaikka en edes tunne heitä, ihan hölmöä. Heistä tulee varmasti hienoja vanhempia.

Vierailija
11509/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaikki kyllä varmasti tarkoittaa sitä, että ensi kesästä tulee heidän osaltaan hyvin paljon rauhallisempi työrintamalla.

No niinhän ovat jo antaneet ymmärtääkin erilaisissa haastatteluissa, keikkoja kyllä joo mutta ei sellaista keikkaputkea kuin tänä vuonna. 

Vierailija
11510/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka näistä kiireisistä "Axeleista" onkaan tulevan lapsen isä? 

Vierailija
11511/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka näistä kiireisistä "Axeleista" onkaan tulevan lapsen isä? 

Kehtasit kysyä mitä minä en. Olen melko varma, että isä on se Vaasassa asuva, joka pukeutuu pappavaatteisiin. Eli sama joka oli eilen komediaklubilla.

Vierailija
11512/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salakuljettajan aarre joulukalenterityyliin jatkuu.

SPOILEREITA luvusta 11!

Oliver ja Fanny tutkivat yhdessä Vernerin veneeseen piilottamaa kirjaa Fannyn luona. Verner kirjoitti vähän ennen katoamistaan suuresta lastista. Jos sen kanssa kaikki onnistuisi, hän voisi lopettaa tämän jälkeen vaarallisen elämän.

Viimeisten merkintöjen jälkeen löytyy vielä kolme vuotta Vernerin katoamisen jälkeen tehtyjä merkintöjä. Kirjoittaja on Valter, Vernerin isoveli. Hänkin on varma, että Verner jätti jälkeensä jotakin, mutta mitä?

Tässä luvussa ei paljoa tapahdu. Pääosan täyttävät lokikirjan merkinnät, jotka kuvailevat isoveli Valterin ajatuksia ja hänen muistojaan Verneristä. 

Mitä mietteitä teillä?

Minulla vähän samat mietteet, että tässä luvussa ei paljoa tapahtunut. Nyt jäi arvoitukseksi mitä kadonneilla sivuilla kerrottiin. Minus ihmetyttää koko ajan eniten se miksi ullakko on niin kielletty paikka.

Vierailija
11513/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon ja uskon, että isä on kirjailija-Axel. Mä harvoin hurahdan mihinkään niin kuin olen hurahtanut Kleiniin. Ja sen suomennokseen Rääppööseen. Olen lukenut molemmat useampaan kertaan ja aina loppuun päästyäni aloitan alusta. Hänen muutkin kirjansa ovat ihania, mutta nämä novellit avaavat poikien ja miesten kokemusmaailmaa jotenkin ennen näkemättömällä tavalla. Joka kerran lukiessani vuoroon liikutun kyyneliin ja vuoroon nauran ääneen. Ja muutamat virkkeet on täydellisiä, mitään ei voisi lisätä eikä mitään ottaa pois.

Vierailija
11514/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon ja uskon, että isä on kirjailija-Axel. Mä harvoin hurahdan mihinkään niin kuin olen hurahtanut Kleiniin. Ja sen suomennokseen Rääppööseen. Olen lukenut molemmat useampaan kertaan ja aina loppuun päästyäni aloitan alusta. Hänen muutkin kirjansa ovat ihania, mutta nämä novellit avaavat poikien ja miesten kokemusmaailmaa jotenkin ennen näkemättömällä tavalla. Joka kerran lukiessani vuoroon liikutun kyyneliin ja vuoroon nauran ääneen. Ja muutamat virkkeet on täydellisiä, mitään ei voisi lisätä eikä mitään ottaa pois.

Mutta onko kirjailija-Axel sama henkilö kuin eilinen pappa-Axel? Mä uskon, että on.

Vierailija
11515/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt täällä voi vähän spekuloida. Ei tietenkäön missäön julkisesti eikä sellais

Kiitos! Saankos minä kommentoida Jakobin persettä?

Vierailija
11516/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakaj saat kommentoida Jakobin persettä. Sehän todettiin hyväksyttäväksi puheenaiheeksi.

Vierailija
11517/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt täällä voi vähän spekuloida

Saat tämän kerran, anna mennä. Ole hyvä.

T. virallinen valvoja

Vierailija
11518/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh? Mikä maksaa? Me odotamme täällä analyysia takamuksesta.

Vierailija
11519/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut näin innoissani kenenkään vauvauutisista kuin heidän. Erikoinen tunne. Jaa no, omaa ei lasketa. Menee eri kategoriaan. 

Vierailija
11520/11744 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kysyjä jätti tämän 🍑-analyysin vain vihjailun asteelle, niin minäpä reippaana tyttönä kommentoin. On aivan parasta valioluokkaa, 11/10. Siitä ei miehen tarakka parane 👌🏼 Tommy-farkut ovat ihan täydelliset, ja muodostavat erinomaisen miellyttävät näkymät kaikin puolin. Ilo silmille, ei voi muuta sanoa 👀