Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9412)

Vierailija
1141/9412 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/shorts/fCkdlI2-1f4

Tämä oli hauska lyhytvideo. :)

Että mä vihaan Espresso Macchiatoa. Siinä meillä on todellinen sieluton renkutus.

Ja sitä vielä soitetaan radiossa (Loopilla ainakin pyörii), mutta BBB:tä ei!

Vierailija
1142/9412 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakobin ilmeet 🤣

Nämä vanhat sketsit on hauskoja. 😁 Tämän lisäksi mm. Äntligen ensam hemma ja Halv åtta hos Kaj, joka ilmeisesti versioi jotain kokkiohjelmaa (?).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/9412 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakobin ilmeet 🤣

Nämä vanhat sketsit on hauskoja. 😁 Tämän lisäksi mm. Äntligen ensam hemma ja Halv åtta hos Kaj, joka ilmeisesti versioi jotain kokkiohjelmaa (?).

Halv åtta on niin mun suosikki! Täytyy katsoa tuo toinenkin! 

Vierailija
1144/9412 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas mennään ihana Jakob ja muut musikaalista tutut. Ja taas mennään. Apua kun aukaisin youtuben.

Mä olen ihan tarkoituksella pitänyt youtubesta taukoa etten ihan kokonaan addiktoidu :) 

Vierailija
1145/9412 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas mennään ihana Jakob ja muut musikaalista tutut. Ja taas mennään. Apua kun aukaisin youtuben.

Mä olen ihan tarkoituksella pitänyt youtubesta taukoa etten ihan kokonaan addiktoidu :) 

Minäpä addiktoiduin Jakob Norrgård hear me out -tiktokvideoihin. Ei tarvitse kirjautua. Lääh.

Vierailija
1146/9412 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä apinoilla ole edes yhtä hittiä. 🤭

Vierailija
1147/9412 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta KAJn biiseissä on, että yhdessä biisissä genre voi vaihtua kesken kaiken ja se tekee siitä entistä paremman. Esim. uusimmassa yhtäkkiä pohjoisafrikkalaisella rytmillä Hyttynen från Sahara till Vörå. Tai Bärikingissä Berit-Berit-Berit-kohta jne jonka jälkeen palataan biisin perusgenreen. Nää pojat on neroja! 

Vierailija
1148/9412 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä addiktoiduin Jakob Norrgård hear me out -tiktokvideoihin. Ei tarvitse kirjautua. Lääh.

Googlasin nämä, ja mulle kyllä tuli heti yhden videon jälkeen seinä eteen ja olisi pitänyt ladata Tiktok-sovellus, jota en todellakaan lataa. No, ehkä selviän ilman näitä videoita. Katsottavaa on jo muutenkin yllin kyllin. Täytyy tosiaan vähän rajoittaa kuten tuo edellinen mainitsi jo tehneensä.

Vierailija
1149/9412 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa!

terveisin, Yrittäjä, Työnantaja, Res.vänr Patu

Vierailija
1150/9412 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet Halln-sarjan? Mitä piditte?

Minusta oli ihan hauska, nauroin välillä ääneen. Mutta ahdistuin vähän siitä turkistarhaus-teemasta, vaikka olikin komediaa jne. jne. Mutta herkkänä ihmisenä en voinut olla ajattelematta niitä eläinparkoja. 😢

Jakobin esittämä Jona oli aikamoinen sähköjänis siinä Pro-mink academy -kohdassa, kun lukiolaiset olivat tulossa tutustumaan yritykseen. 😄

Vierailija
1151/9412 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli ihan hauska, nauroin välillä ääneen. Mutta ahdistuin vähän siitä turkistarhaus-teemasta, vaikka olikin komediaa jne. jne. Mutta herkkänä ihmisenä en voinut olla ajattelematta niitä eläinparkoja. 😢

Jakobin esittämä Jona oli aikamoinen sähköjänis siinä Pro-mink academy -kohdassa, kun lukiolaiset olivat tulossa tutustumaan yritykseen. 😄

Halln ei ole varsinaisesti turkistarhausta puolustava mutta tuo esiin miten alan alasajo vaikuttaa koko pieneen paikkakuntaan. Jona/Jakob on liikuttava hahmo, idealistinen niin kuin Josua ja Benjaminkin musikaaleissa. En ensin tunnistanut Susanne Marinsia ( Gambämarkin Berit) hapannaaman roolissa. 

Vierailija
1152/9412 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halln ei ole varsinaisesti turkistarhausta puolustava mutta tuo esiin miten alan alasajo vaikuttaa koko pieneen paikkakuntaan. Jona/Jakob on liikuttava hahmo, idealistinen niin kuin Josua ja Benjaminkin musikaaleissa. En ensin tunnistanut Susanne Marinsia ( Gambämarkin Berit) hapannaaman roolissa. 

Joo ei olekaan puolustava, mutta tietysti tarhaus ja ne hemmetin häkit on siinä koko ajan läsnä, kun sarja kertoo ko. häkkejä valmistavasta firmasta. 

Mainitsemasi Susanne oli kyllä hyvä roolissaan! Samoin muutkin.

Vierailija
1153/9412 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämä mistä joku mainitsi. :)

Vierailija
1154/9412 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis etes se yks hitti

Vierailija
1155/9412 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1156/9412 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla on edelleen samat roolimaneerit päällä. Jakob keskittyy olemaan nätti, ja puhaltaa ilmaa ulos tai hörppää ilmaa sisään, kun ei ymmärrä. Suloisia niin kaikki. Näistä vanhoista tallenteista näkee jotain elämää suurempaa yhteen hitsautunutta ystävyyttä, joka kantaa edelleen. Kostuu silmäkulmat kun ajattelee kuinka unelmat muuttuvat todeksi. Ja sillä rakkaalla harrastuksella ja sinnikkäällä luonteella siivet kantavat ja tekevät työtä joka tulee selkäytimestä ja sydämestä. Pojat ovat syntyneet tähdiksi.

Kiitos KAJ!

Vierailija
1157/9412 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojilla on edelleen samat roolimaneerit päällä. Jakob keskittyy olemaan nätti, ja puhaltaa ilmaa ulos tai hörppää ilmaa sisään, kun ei ymmärrä. Suloisia niin kaikki. Näistä vanhoista tallenteista näkee jotain elämää suurempaa yhteen hitsautunutta ystävyyttä, joka kantaa edelleen. Kostuu silmäkulmat kun ajattelee kuinka unelmat muuttuvat todeksi. Ja sillä rakkaalla harrastuksella ja sinnikkäällä luonteella siivet kantavat ja tekevät työtä joka tulee selkäytimestä ja sydämestä. Pojat ovat syntyneet tähdiksi.

Kiitos KAJ!

En sanoisi että Jakob keskittyy olemaan nätti. Kyllä hän tietää olevansa ylipainoinen, on jopa sanonut niin. 

Vierailija
1158/9412 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On katsottu ja jatkokautta odotellaan. Sitä ei ehkä ihan heti tule.

Sarjassahan ei näytetty yhtään minkkiä eikä turkisitarhaa. Nerokas linjaus! Koko häkkitehtaan ankea miljöö kuvasi oivaltavasti pikkupaikkakunnan kuolevaa elinkeinoelämää. Vapettava somevastaava sanoi pseudodokumentissä että on juuri valmistunut tradenomiksi ja että Pro-Mink on hänen suurin asiakkaansa - ja ainoa, eikä hänelle ole annettu edes läppäriä jolla hän voisi tehdä työnsä.

Myös firman toimitusjohtaja, munkkipossun muotoinen öykkäri, oli herkullinen hahmo. Ja se takatukkainen peräkämmarinpoika joka ostatteli puoli-ilmaista itsemurhataloa!

Vierailija
1159/9412 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlasin nämä, ja mulle kyllä tuli heti yhden videon jälkeen seinä eteen ja olisi pitänyt ladata Tiktok-sovellus, jota en todellakaan lataa. No, ehkä selviän ilman näitä videoita. Katsottavaa on jo muutenkin yllin kyllin. Täytyy tosiaan vähän rajoittaa kuten tuo edellinen mainitsi jo tehneensä.

Ei minulle ainakaan tullut seinää vastaan vaikka minulla ei olekaan Tiktok-tiliä.

Vierailija
1160/9412 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJn myötä myös muut suomenruotsalaiset tuntemattomat suuruudet ovat päässeet esille. Esim. näyttelijä Susanne Marins ja räppäri Seesar XL jne.