Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9392)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ihan uusi video. Ladattu 12 tuntia sitten. Dågär Åt Böndrin
Eiii, taas! Tää soi mun päässäni viikon keikan jälkeen. Just kun sain sen pois, korvaamaton tarttui takaisin. Jiihaa!
https://www.youtube.com/shorts/603a8QiZxyU
Tää on lyhyt video kun KAJ.ta haastatellaan. Ihanat naurut ja jutut.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei, ei. Mun sydän suli nyt yli äyräiden eikä varmaan palaa ennalleen ikinä. Mikä ilo pojista säteilee. Ja mikä lämpö yleisöstä. En kestä.
Vierailija kirjoitti:
Taas mennään ihana Jakob ja muut musikaalista tutut. Ja taas mennään. Apua kun aukaisin youtuben.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muuten nähnyt mitään arvosteluja eilisistä Hasslön ja Båstadin esiintymisistä? Mitä lehdistössä on kirjoitettu - vai onko mitään? Nuo edeltävien päivien keikat ainakin saivat toimittajilta ihan myönteistä palautetta.
No keikkayleisö tottakai on ollut aivan pähkinöinä... :)
Kaikissa paikallisissa lehdissä on ollut arvosteluja, kaikki maksumuurin takana. Joku niitä sitten vaivautuu referoimaan KAJ'n fanien Facebook-sivulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun löysin Kaj'n Euroviisujen jälkeen, en ole juuri muuta musiikkia kuunnellut. Kuuntelen ylipäätään aika vähän musiikkia, joten mitenkään koko ajan Kaj'kaan ei mulla soi. Nyt aattelin että kai mun täytyy välillä kuunnella jotain muutakin! Kuuntelin ehkä 10 sekalaista biisiä youtubesta, hyviä biisejä (hittejä 😉), mutta sitten kyllästyin, laitoin taas Kaj'n soimaan ja huh, kun Firmans man kuulostaa hyvältä! 🥳
Itse olen yrittänyt palata normaaliin elämään välillä, mutta ei vaan pysty/halua.
Väsymys painaa, mutta jostain löytyy voimaa laittaa vielä yksi laulu.
Miten tästä KAJ-kuplasta pääsee pois?😉
Ei tästä tarvitse päästä pois.
Vierailija kirjoitti:
Voi veljet. Puccinikin olisi tästä versiosta ja tulkinnasta iloinen ja ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei näillä apinoilla ole edes yhtä hittiä. 🤭
Miten sinä jaksat olla itsesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas mennään ihana Jakob ja muut musikaalista tutut. Ja taas mennään. Apua kun aukaisin youtuben.
Kevin on tässä kuin joku ihan toinen henkilö, laulukin kuulostaa minusta jotenkin erilaiselta kuin hänen laulunsa "normaalisti". Onnistuu hyvin tuossa Mäskis-Gunnarin roolissa.
Tää on yksi mun lempibiisejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun löysin Kaj'n Euroviisujen jälkeen, en ole juuri muuta musiikkia kuunnellut. Kuuntelen ylipäätään aika vähän musiikkia, joten mitenkään koko ajan Kaj'kaan ei mulla soi. Nyt aattelin että kai mun täytyy välillä kuunnella jotain muutakin! Kuuntelin ehkä 10 sekalaista biisiä youtubesta, hyviä biisejä (hittejä 😉), mutta sitten kyllästyin, laitoin taas Kaj'n soimaan ja huh, kun Firmans man kuulostaa hyvältä! 🥳
Itse olen yrittänyt palata normaaliin elämään välillä, mutta ei vaan pysty/halua.
Väsymys painaa, mutta jostain löytyy voimaa laittaa vielä yksi laulu.
Miten tästä KAJ-kuplasta pääsee pois?😉
Ei tästä tarvitse päästä pois.
Ei ainakaan väkisin.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös sanoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös sanoituksesta
Itse asiassa Puccini olisi tykännyt enemmän Nissan bromsasta. Hän oli nimittäin tunnetusti hulluna autoihin ja harrasti niiden rassaamista. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin on tässä kuin joku ihan toinen henkilö, laulukin kuulostaa minusta jotenkin erilaiselta kuin hänen laulunsa "normaalisti". Onnistuu hyvin tuossa Mäskis-Gunnarin roolissa.
Tää on yksi mun lempibiisejä!
Kevinillä on oikein hyvä ääni myös. Ei tarvii kuin kuunnella se Les Mis cover, muistelen että video on nimellä Kajfrontation, jossa sekä Jakob että Kevin laulavat hienosti.
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/fCkdlI2-1f4
Tämä oli hauska lyhytvideo. :)
Että mä vihaan Espresso Macchiatoa. Siinä meillä on todellinen sieluton renkutus.