Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9395)

Vierailija
1101/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden hitin ihme euroviisufaneille. Muille täysin tuntematon.

Minä en ainakaan ole Euroviisu-fani. Suurin osa Euroviisu-kappaleista on kertakäyttöroskaa, mutta melkein joka vuosi sieltä nousee esiin jotain kiinnostavaa. Minä seuraan erityisesti Pohjoismaita. Ota huomioon että Euroviisut on maailman suurin laulukilpailu, ja tuotanto työllistää muusikoita ja muita ammattilaisia. Euroviisujen ansiosta löysin KAJ:n. Ja moni muukin löysi. Miksi sinun on niin vaikea hyväksyä sitä?

Jos se onkin E Vikman joka hitin puutetta jauhaa. On kova paikka hyväksyä kun ei voittoa tullutkaan ja huumoriyhtye ohitti hänet kirkkaasti.

Onhan Erikalla hittejä.

Vierailija
1102/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden hitin ihme euroviisufaneille. Muille täysin tuntematon.

Minä en ainakaan ole Euroviisu-fani. Suurin osa Euroviisu-kappaleista on kertakäyttöroskaa, mutta melkein joka vuosi sieltä nousee esiin jotain kiinnostavaa. Minä seuraan erityisesti Pohjoismaita. Ota huomioon että Euroviisut on maailman suurin laulukilpailu, ja tuotanto työllistää muusikoita ja muita ammattilaisia. Euroviisujen ansiosta löysin KAJ:n. Ja moni muukin löysi. Miksi sinun on niin vaikea hyväksyä sitä?

Jos se onkin E Vikman joka hitin puutetta jauhaa. On kova paikka hyväksyä kun ei voittoa tullutkaan ja huumoriyhtye ohitti hänet kirkkaasti.

Eiköhän Erikan itseluottamus kestä tämän. Hänkin sai viisuissa huomiota ja uusia faneja. Kohdeyleisö on eri. KAJ puhuu E

Jep. Tämä keskusteluketju on pysynyt asiallisena - hienoa! - ja täällä on ollut hyvää mielipiteiden vaihtoa ja erilaisia näkemyksiä. Olen oppinut täällä myös uusia asioita. On ollut kiva tätä lukea ja itsekin jotain kommentoida, kun täällä on ollut positiivinen hyvä henki, kukaan ei lyttää ketään. Toivottavasti  tämä sama henki jatkuu tästä eteenkinpäin :) Kiitos kaikille fiksuille keskustelijoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, tämä oli sama vuosi kun Måns Zelmerlöw voitti Euroviisut. Hän on sanonut ettei enää muista koko esiintymistä (hänet oli varmaankin kiinnitetty noille pikkufestareille ennen voittoa), mutta se on siis ollut hänen ja KAJ:n ensikohtaaminen.

Nyt Måns voisi toimia KAJ.n lämmittelybändinä.

Vierailija
1104/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muuten nähnyt mitään arvosteluja eilisistä Hasslön ja Båstadin esiintymisistä? Mitä lehdistössä on kirjoitettu - vai onko mitään? Nuo edeltävien päivien keikat ainakin saivat toimittajilta ihan myönteistä palautetta.

No keikkayleisö tottakai on ollut aivan pähkinöinä... :) 

Vierailija
1105/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta videon alkukuvassa Axel näyttää mielestäni Kauniit ja rohkeat alkuperäiseltä Ridge Forresterilta Leukaperät  on kuin Ron Mossilla. :)

Vierailija
1106/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

WOW! tuota Axelin esiintymistä tuossa Text-tv kappaleessa! Katsoin videota, joka ilmeisesti Kristianstadista, ja onhan tuo nyt ihan huippu! Muuvit vaan paranee! Ja loistaa tietysti tuossa lauluosuudessa kuten aina. 

Vierailija
1107/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä haastattelu ja suomenkielinen tekstitys.

Vierailija
1108/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä apinoilla ole edes yhtä hittiä. 🤭

Vierailija
1109/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta...

Vierailija
1110/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa konserttikiertueella.Juuri nyt Dalhallassa.  Eikä sinne ketä tahansa päästetä. 

Vierailija
1111/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
1112/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa.

Vierailija
1113/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Vierailija
1114/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun löysin Kaj'n Euroviisujen jälkeen, en ole juuri muuta musiikkia kuunnellut. Kuuntelen ylipäätään aika vähän musiikkia, joten mitenkään koko ajan Kaj'kaan ei mulla soi. Nyt aattelin että kai mun täytyy välillä kuunnella jotain muutakin! Kuuntelin ehkä 10 sekalaista biisiä youtubesta, hyviä biisejä (hittejä 😉), mutta sitten kyllästyin, laitoin taas Kaj'n soimaan ja huh, kun Firmans man kuulostaa hyvältä! 🥳

Vierailija
1115/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmans man on mun suosikki. Johtuu siitä, että olen tajuamattani ollut koko ikäni "firmans man" (tai siis kvinna). Nyt en tiedä, itkeäkö vai nauraa, kun kuuntelen tuota biisiä.

Ei mulla yhdenkään laulun sanat ole koskaan iskeneet kuin melkein kaikkien KAJ'n laulut iskevät. Jokainen kolauttaa jotakin hermoa, ja joskus pitää välillä painaa stoppia kesken kaiken ja haukkoa vähän aikaa henkeä.

Ihmeellisen temput ovat nuo kolme maalaispoikaa tehneet. Ja vielä tällaiselle umpisuomenkieliselle tädille.

Vierailija
1116/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1117/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun löysin Kaj'n Euroviisujen jälkeen, en ole juuri muuta musiikkia kuunnellut. Kuuntelen ylipäätään aika vähän musiikkia, joten mitenkään koko ajan Kaj'kaan ei mulla soi. Nyt aattelin että kai mun täytyy välillä kuunnella jotain muutakin! Kuuntelin ehkä 10 sekalaista biisiä youtubesta, hyviä biisejä (hittejä 😉), mutta sitten kyllästyin, laitoin taas Kaj'n soimaan ja huh, kun Firmans man kuulostaa hyvältä! 🥳

Näin on käynyt täälläkin. Olen myös paljon katsellut noita KAJ'n keikkavideoita, kun niitä on jo kiitettävästi, ja onneksi paljon muistakin biiseistä kuin bastusta. Ja tuosta bastusta sen verran, että olin varsinkin euroviisujen aikaan sitä mieltä, että biisi ei oikein toimi tai jää vähän latteaksi ilman sitä videota. Mutta hitto soikoon, loistavastihan se toimii ihan poikien pelkällä lavaenergialla ja karismalla. Ja saavat tietysti vielä yleisön siihen ihan satasella mukaan. 

Vierailija
1118/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä NIIN odotan syksyn areenakonserttia, jonne on kuulemma tulossa ihan uuttakin materiaalia. Ei silti, etten rakastaisi heidän tähänastista tuotantoaan, aivan ensimmäisestä Fisken Gunnarista lähtien. Mutta osaan ainakin 50 heidän laulua jo ulkoa ja ne loputkin aika hyvin hyräilen mukana. Sielu janoaa lisää ravintoa!

Vierailija
1119/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Vierailija
1120/9395 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yrittänyt palata normaaliin elämään välillä, mutta ei vaan pysty/halua.

Väsymys painaa, mutta jostain löytyy voimaa laittaa vielä yksi laulu.

Miten tästä KAJ-kuplasta pääsee pois?😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan