Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (11801)
Vierailija kirjoitti:
Tämä viestiketju on ollut aivan uskomaton. Seurata KAJ'n matkaa heinäkuun alusta teidän kanssa monipolvisessa keskusteluissa. Tämä kuitenkin loppuu joskus aikanaan, mutta toivottavasti tämä ketju säilyy jossain arkistossa, jonne voi palata. Ehkä jos joku keksii, miten tämän voisi säilyttää luettavamassa muodossa (en tiedä minkälaisessa muodossa). Ja ehkä joku KAJ-tutkija voisi haluta analysoida fanien ajatuksia, miten ollaan törähtäneitä tähän trioon.
Tästä ketjusta on ollut minulle paljon iloa kun on ollut tarve puhua KAJsta eikä tuttavapiirissä ketään, jonka kanssa sitä voisi tehdä.
Tuntui ihan uskomattomalta kun aikoinaan kerroin täällä tarinani eloveenasta ekstaasiin ja kuulin täällä, että joku muukin oli kulkenut täsmälleen saman polun (tai liukumäen, miten sitä nyt haluaakaan kutsua). Kiitos kun olette mukana.
Nyt on poistettu tuo KAJ'n stoori, jossa sanoivat että ovat Musikhjälpenissä klo 16.00 Ruotsin aikaa, eli olisikohan käynyt vain moka ja tullut väärä aika. Ei siis todennäköisesti ole odotettavissa enempää KAJ'ta Musikhjälpenissä.
Täällä on ollut ihanaa jakaa KAJ-kokemuksia. Mullakaan ei ole kaveripiirissä ketään KAJ-fania tai muutakaan, jonka kanssa voisi KAJ'sta vaihtaa ajatuksia. (Kaikki kyllä pitävät pojista, musiikkimaut vaan eivät kohtaa.) Itse aloin seurailla KAJ'ta ja samalla tätä ketjua tiiviimmin vasta loppukesällä/syksyllä. Sain hankituksi lipun KOIhin ja sen jälkeen se olikin sitten menoa lopullisesti. Totaalinen hurahdus! Olisihan se kiva, jos täällä keskustelua vielä riittäisi, katsotaan.
Kiitos myös minulta! Tuttavissa ei ole myöskään faneja, vaikka parhaani teen mainostaakseni. Anonyymiys sopii itselle, on mukavampaa jutella ja jakaa kokemuksia näin kuin vaikka Facebookin puolella. Joten toivottavasti palsta pysyy olemassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viestiketju on ollut aivan uskomaton. Seurata KAJ'n matkaa heinäkuun alusta teidän kanssa monipolvisessa keskusteluissa. Tämä kuitenkin loppuu joskus aikanaan, mutta toivottavasti tämä ketju säilyy jossain arkistossa, jonne voi palata. Ehkä jos joku keksii, miten tämän voisi säilyttää luettavamassa muodossa (en tiedä minkälaisessa muodossa). Ja ehkä joku KAJ-tutkija voisi haluta analysoida fanien ajatuksia, miten ollaan törähtäneitä tähän trioon.
Onko tämän pakko loppua joskus? Emmekö me voi vain jatkaa ?
Minä en ainakaan aio lopettaa. Vastahan olen alkanut ymmärtämään melkein puolet siitä mitä puhuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos myös minulta! Tuttavissa ei ole myöskään faneja, vaikka parhaani teen mainostaakseni. Anonyymiys sopii itselle, on mukavampaa jutella ja jakaa kokemuksia näin kuin vaikka Facebookin puolella. Joten toivottavasti palsta pysyy olemassa!
Anonyymiys sopii mulle. Ei Facessa omalla nimellä kehtaisi kehitellä salaliittoteorioita useammasta Axelista. Tai pohtia farkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan aio lopettaa. Vastahan olen alkanut ymmärtämään melkein puolet siitä mitä puhuvat.
En minäkään aio poistua täältä mihinkään. Nyt ketjussa on ehkä hetkellisesti vähän hiljaisempaa kun ei ole mitään livekeikkoja tms. tiedossa, mutta luulenpa että tästä tulee taas aktiivisempi kunhan jotain uutta aikanaan julkistetaan. Ainakin jos täällä pyörii sitten edelleen muitakin vannoutuneita faneja - ja miksipä ei pyörisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anonyymiys sopii mulle. Ei Facessa omalla nimellä kehtaisi kehitellä salaliittoteorioita useammasta Axelista. Tai pohtia farkkuja.
No just näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään aio poistua täältä mihinkään. Nyt ketjussa on ehkä hetkellisesti vähän hiljaisempaa kun ei ol
Voi olla että aktivoidutaan taas lisää jos Linnan juhlista on jotain muuta raporoitavaa kuin pimppimekko ja rynkkykorut. Kelan pääjohtajakin on tainnut juuttua Brysselin lentokenttälle ja Vornaselta löytyy ladattu pyssy, mutta KAJ säkenöi varmastti.
Grim on julkaissut tänään reaktion Paavos barkbröhön. Miten sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Jee, en malta odottaa että pääsen katsomaan
Alan pikkuhiljaa lämmetä Karaoke-biisiin. Aluksi siitä tuli ja tulee kyllä vieläkin niin mieleen Frederikin suomi-iskelmä-humppa-disko jostain 70-80 -luvun vaihteesta. Ja erityisesti Frederikin machotyyli, joka ei nyt kauheasti puhuttele enkä tuosta musiikkityylistäkään ei paljoa välitä. Mutta KAJ taisi muistaakseni hakea suomi-tyyliä, ja onnistuivat kyllä ;)
Näin jonkun jutun, että se kutsuun merkattu aika saattaakin olla se toivottu kättelyaika. Eli sen mukaan KAJ (tai ainakin Axel) olisi kättelyvuorossa n. Klo 19.00. Mutta kuulemma aika ei ole ehdoton, eli kutsuttu saa saapua vaikka 15min ennen tai jälkeen oman aikansa. Tämä aika on sitä varten, että ei tulisi taukoja kättelyjonoon vaan vieraita virtaa sisään tasaisesti koko kättelyjonon ajan.
Presidentin virallisilla verkkosivuilla on Niinistön aikainen Usein kysyttyä Linnan juhlista -Sivu, jolla sanotaan: "Kutsukorttiin merkitty aika osoittaa arvioidun kättelyajan; vieraiden on hyvä olla paikalla 15 minuuttia ennen kyseistä aikaa."
Vierailija kirjoitti:
Alan pikkuhiljaa lämmetä Karaoke-biisiin. Aluksi siitä tuli ja tulee kyllä vieläkin niin mieleen Frederikin suomi-iskelmä-humppa-disko jostain 70-80 -luvun vaihteesta. Ja erityisesti Frederikin machotyyli, joka ei nyt kauheasti puhuttele enkä tuosta musiikkityylistäkään ei paljoa välitä. Mutta KAJ taisi muistaakseni hakea suomi-tyyliä, ja onnistuivat kyllä ;)
Mullekin siitä tuli heti mieleen joku just Frederikin tyylinen suomi-iskelmä. Tykkäsin silti heti kun tuli sellainen nostalginen fiilis.
Mosquitolle sen sijaan lämpenin tosi hitaasti mutta nyt tykkään kovasti varsinkin biisin alusta.
Vierailija kirjoitti:
Reaktiovideon kommenteista käy ilmi, että Grim ei tiennyt Suomen itsenäisyyspäivän olevan tänään. Videon julkaiseminen juuri tänään on kyllä varsin hyvä sattuma.
Ja itse kappalehan on aivan järisyttävän hieno!
Oli komeat frakit pojilla! Voisivat joskus vetää keikan noissakin kuteissa! :D
Joo Kaj oli oikein tyylikkäinä. Nyt vaan odotellaan, koska heitä haastatellaan.
Ja miten sopivaa, että just tänään Grimiltä Paavos Barkbrö.
Sami Sykkö ihasteli Kevinin vaimon asua! (Tiedän että täällä ei pidetä puolisoiden mainitsemisesta mutta mielestäni tässä yhteydessä ihan ok, kun liittyy TV:ssä nähtyyn ja Sykkö mainitsi hänet ihan nimeltä)
KAJ'n Musikhjälpen videovierailupätkä on näköjään ladattu jo youtubeenkin. Nopeata toimintaa.