Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (10827)

Vierailija
10501/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uutta tietoa siitä asiasta, josta ei saa puhua? 

Vierailija
10502/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

? Laita savumerkkejä, jos ei saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10503/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko esim.  sitä, että yksi asiaan liittyvä henkilö oli jakanut stooreihin pukuluonnoksen?

Vierailija
10504/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laita savumerkkejä, jos ei saa."

Smoke signals say aye.

Vierailija
10505/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää on ettei Linnan juhlista saa puhua? Voisko joku avata😅

Vierailija
10506/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se kun sitä pähkäiltiin kyllästymiseen asti ja siihen keskusteluun liitettiin samalla erääseen artistiin kohdistuva viha. 

Vierailija
10507/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä viime viikolla joku pyysi että josko ei puhuttaisi enää Linnan juhlista ennen itse pääpäivää, koska on "loppuunkaluttu" aihe ja KAJ'n kutsu on jo selvä. Musta tästä Linnan juhla jutusta on tehty ihme mörkö, mitä niin kamalaa on niistä puhumisessa, onhan täällä aiemminkin puhuttu samoista asioista uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
10508/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Linnan juhla-keskustelut päättyy lähes joka kerta kinasteluun, joten omasta puolesta voitaisiin olla käsittelemättä asiaa ja pitää tämä keskustelu asiallisena ja hyväntuulisena.

Vierailija
10509/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muutamaan keskusteluun muutenkin tullut yksittäisiä tylyjä kommentteja, mikä varmaan on rajoittanut keskusteluhalukkuutta muiltakin kuin itseltäni. Sääli, koska pääsääntöisesti täällä on oikein mukavaa porukkaa ja keskustelu.

Vierailija
10510/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ on vuoden 2025 googlatuin suomalainen yhtye sekä kotimaassa että maailmalla. Bändistä on tehty Suomessa keskimäärin 74 000 google-hakua ja koko maailmassa 211 000 hakua kuukaudessa. Wuohi Digitalin tekemän selvityksen tuloksista tiedottaa STT.

Suomessa toiseksi googlatuimmat kotimaiset bändit ovat Ultra Bra ja Kuumaa, joilla molemmilla on keskimäärin 33 000 hakua kuussa.

Maailmalla suomalaisyhtyeistä kakkossijalla googlauksissa on Nightwish (174 000) ja kolmantena Children of Bodom (73 000).

Vierailija
10511/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä Linnan juhla-keskustelut päättyy lähes joka kerta kinasteluun, joten omasta puolesta voitaisiin olla käsittelemättä asiaa ja pitää tämä keskustelu asiallisena ja hyväntuulisena.

Ennen pitkää sellainen rajaaminen johtaa keskustelun vähenemiseen. Pelkkää linkkilistaako tästä halutaan? Menee aika dramaattiseksi asiallisuus, jos aiheita aletaan karsia täysin sen takia, että eri mieltä ei sovi olla. Saahan sitä kinastella, yleensä molemmilla osapuolilla on silloin ainakin puolikas pointti, ja se puuttuva puolikas on todennäköisemmin väärinymmärrystä. Sellaiset laukeavat keskustelemalla. Ilman aktiviteettia asiat tahtovat vain hiljaa kuolla pois. Noin tiivistetysti. 

Vierailija
10512/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni olisi mukavampaa, jos täällä keskustetaisiin vain Kaj'sta ja Kaj'n tuotannosta eikä esimerkiksi heidän perheenjäsenistään, jotka kuitenkin ovat yksityishenkilöitä. Tällainen linja on otettu myös ainakin toisessa (siinä kaikille avoimessa) Facebookin faniryhmässä. Kuka meistä haluaisi henkilökohtaisia asioitaan puitavan jossain Vauva-palstalla vain siksi, että oma poika tai mies sattuu olemaan kuuluisuus?

Toivon kuitenkin hartaasti, että kukaan ei loukkaannu eikä ota itseensä tästä mun näkökannastani, joka on vain mielipide. Jokaisellahan on oikeus olla vapaasti toista mieltä, ja jokainen voi myös vapaasti kirjoittaa tänne juuri siitä, mistä haluaa.

Vierailija
10513/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkään en tykkää, jos täällä jankataan asioista tai järjestetään huutoäänestyksiä ja mollataan ihmisiä, mutta silloin ei kannata poistua keskustelusta kokonaan. Silloinhan kinastelijat voittavat (ei niin, että tässä pitäisi mitään kisaa käydä). Jos joku keskustelunaihe ahdistaa, voi keksia toisen ja katsoa syntyykö siitä hyvä keskustelu. Eri mieltä on ihan hyvä olla, mutta se on tehtävä kunnioittaen toisten mielipiteitä.

Vierailija
10514/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanjuhlista asiallisesti: millaista pukua toivotte KAJ'lta, jos ja kun heidät nähdään juhlissa? Taiteilijoilla on usein nähty muutakin kuin sitä ihan perinteisintä frakkia. Itse toivoisin ehkä kuitenkin ihan perusmustaa, perinteiden fani. Mutta olen valmis ihastelemaan toisenlaistakin pukua!

Vierailija
10515/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJ on vuoden 2025 googlatuin suomalainen yhtye sekä kotimaassa että maailmalla. Bändistä on tehty Suomessa keskimäärin 74 000 google-hakua ja koko maailmassa 211 000 hakua kuukaudessa. Wuohi Digitalin tekemän selvityksen tuloksista tiedottaa STT.

Suomessa toiseksi googlatuimmat kotimaiset bändit ovat Ultra Bra ja Kuumaa, joilla molemmilla on keskimäärin 33 000 hakua kuussa.

Maailmalla suomalaisyhtyeistä kakkossijalla googlauksissa on Nightwish (174 000) ja kolmantena Children of Bodom (73 000).

Aikamoiset luvut! Hienoa, että KAJ kiinnostaa! 😀

Vierailija
10516/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämän ketjun suurimpia anteja ovat olleet nuo linkit Kaj'n esityksiin, haastatteluihin ja muuhun materiaaliin. "Linkkilista" on mulle pelkästään positiivinen arvio. Ei vaan ole mahdollista yksinään perata koko nettiä ja osua kaikkiin kiinnostavia videoihin ja julkaisuihin, kun ei edes tiedä, mistä ja miten hakea. Joten ainakin mä olen aina älyttömän iloinen, kun joku linkkaa tänne jotain. (Nimenomaan linkkaa eikä pelkästään mainitse, että näki jossain XYZ:ssa mielenkiintoisen jutun. Mä en osaa tuon perusteella lähteä etsimään. Ja niin, linkittäminen on siis laillista.)

Vierailija
10517/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnanjuhlista asiallisesti: millaista pukua toivotte KAJ'lta, jos ja kun heidät nähdään juhlissa? Taiteilijoilla on usein nähty muutakin kuin sitä ihan perinteisintä frakkia. Itse toivoisin ehkä kuitenkin ihan perusmustaa, perinteiden fani. Mutta olen valmis ihastelemaan toisenlaistakin pukua!

Olen melko varma että on perinteinen musta frakki. Tämä vain minun veikkaukseni. En oikein osaa odottaa mitään erikoisempaa kuten esim. Robinilla ja Käärijällä oli. Hehän olivat tosi tyylikkäitä kumpikin, mutta osaatteko te muka mieltää KAJ'n tyypeille jotain sellaista? Minä en ainakaan. 

Vierailija
10518/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tosi kiitollinen myös ruotsin kielen oppitunneista ja paremmin ruotsia osaavien käännösavusta. Niin ja se vöyrinmurteen asiantuntija on huippu. Hänen ansiostaan on avautunut Kaj'n käyttämä kieli jopa niin, että nyt osaan itsekin tunnistaa mitä joku heidän uusi sanansa tarkoittaa. Kuullun ymmärtäminen on myös ansiosta parantunut. Katsoin viikonloppuna (taas kerran) Hallnin eikä tarvinnut lukea tekstejä, mikä oli ihan mahtavaa.

Vierailija
10519/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan kuvitella heidän päälleen lähinnä vihreää, punaista ja keltaista. Raitoina. Ehkä näyttäisi hassulta frakkina.

Vierailija
10520/10827 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko varma että on perinteinen musta frakki. Tämä vain minun veikkaukseni. En oikein osaa odottaa mitään erikoisempaa kuten esim. Robinilla ja Käärijällä oli. Hehän olivat tosi tyylikkäitä kumpikin, mutta osaatteko te muka mieltää KAJ'n tyypeille jotain sellaista? Minä en ainakaan. 

Mulla on  hyvin vahva tunne että perinteiset frakit. Ei heillä ole tapana säväyttää mitenkään pukeutumisellaan muuta kuin rooleissa.